Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä synttärit ja nyt murjottaa mulle, kun ei ole vieraita tulossa.

Vierailija
06.10.2019 |

Pyöreitä täyttää ja murjottaa, kun ei ole ilmeisestikään ketään tulossa. Eikö itse syntärisankarin pidä kutsua, ellei ennenkään ole yllärijuhlia harrastettu. Olisiko minun nyt sitten pitänyt alkaa soitella hänen työkavereilleen, joia en edes tunne ja kutsua?? Mulla kun on salainen numero, niin ei ole kukaan voinut soitella mulle asian tiimoilta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle se kuuluu miehen syntymänpäivien järjestäminen.

Harva mies se suoraan sanoo, että joo, järkkää juhlat. Mutta silti haluavat ja ovat mielissään kun edes pikkujuhlat laitetaan.

Pyöreät vuodet juhlitaan  AINA, perheen ja läheisten kesken.

Muuten ap, mitäpä ostit miehellesi lahjaksia ja ostitko edes kukkia juhlapäivään?

En ostanut kukkia allergioiden vuoksi. Lahjaa en ole vielä antanut, aamulla onnittelin, mies ei  ollut kuulevinaan, murjotti. Eipä sitten tullut kaivettua lahjaa kaapista. Ap

Vierailija
22/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän järjesti sinulle synttäreitä niin on kohteliasta olla vastavuoroinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit joka tapauksessa voinut järjestää yllärijuhlat ihan vain pienelle porukalla, läheisille.

Melko törkeää, jos et mitään juhlaa tai juhlavaa ole miehesi pyöreiden vuosien kunniaksi järjestänyt.

En missään vaiheessa ole sanonut, ettei perhepiirissä. Tämä sinun oma väärintulkintasi. Nyt oli kyse vieraiden kutsumisesta. Ap

Vierailija
24/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies mökötti kanssa kun ei juhlittu synttäreitä mitenkään. Olin raskaana ja juuri syntymäpäivänä jouduin käymään eräässä toimenpiteessä, jonka takia olin saikulla ja kotilevossa. Mökötti ettei lähdetty ulos juhlimaan tms. Muistutin, että oli tiedossa tämä operaatio jota oli jo siirretty pariin otteeseen, että en minäkään tätä nyt valinnut. Oli turhauttavaa maata kivuissa sohvalla kun toinen kitisi ja mökötti vieressä kuin pikkulapsi. Juu ymmärrän harmituksen ja olisihan hän voinut ulos lähteä, mutta kaikki kaverit olivat kuulemma töissä. Aivan kuin sekin sattuma olisi ollut minun syyni.

Vierailija
25/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski ikäkriisi 🙄

Vierailija
26/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mitä kakaroita miehet jaksaa olla.

Vierailija
27/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on niin, että parisuhteessa "kuuluu" tehdä asioita vain, jos se koskee molempia osapuolia. Jos vaimon kuuluu järjestää miehelle synttärijuhlat, niin miehelle kuuluu järjestää vaimolleen synttärijuhlat.

Vierailija
28/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti kaikki pyöreitä täyttävät kaverit ja sukulaiset ovat kyllä järjestäneet itse juhlansa. 

Veljeni järjesti todella isot kemut, jonne kutsui jotain 50 henkeä. Minä vein viisi läheisintä ystävääni ravintolaan syömään. 

Vierailija
29/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se on niin, että parisuhteessa "kuuluu" tehdä asioita vain, jos se koskee molempia osapuolia. Jos vaimon kuuluu järjestää miehelle synttärijuhlat, niin miehelle kuuluu järjestää vaimolleen synttärijuhlat.

Okei. Nyt mä sitten saan rauhan asian suhteen. Mies ei ole minulle järjestänyt mitän ylläreitä, kerroin jo alussa ettei meillä mitään yllärijuhlia ole harrastettu. Syömässä ollaan käyty, juhlittu aina perhepiirissä, sukulaiset eivät pitkän välimatkan vuoksi voi tulla. Ap

Vierailija
30/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n olisi pitänyt aamulla viedä mehua ja voileipiä vuoteeseen miehelle. Sitten olisi vienyt hänet oikein kaupungille parturiin, että olisi tullut siisti ison pojan tukka.

Kotimatkalla olisi saanut valita kaupasta mieleisen karkkipussin.

Iltapäivällä miehen kaverit - ap:n kutsumina - olisivat tulleet syömään jäätelökakkua ja leikkimään ongintaa.

Illalla olisi varmasti uni maittanut, ja ap:n mies voisi muistella kivaa synttäripäivää vielä pitkään!

Vierailija
31/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä, ja useinkin, näitä ja vastaavia juttuja lukiessa ihmettelee miksi ihmeessä nämä ihmiset ovat parisuhteessa.

Niin "vaikeaa" ja " ongelmallista" on heidän elämänsä.

Jos tämänkaltaiset asiat eivät hoidu yhteistuumin ja keskustelemalla, niin miten ihmeessä selviävät isommista asioista.

Ja mikä on yleensä motiivi olla yhdessä, yksin saisivat hoitaa asiansa ihan ilman ihmettelemistä, murjottamista ja loukkaantumista.

Yleensä PARISUHTEISSA keskustellaan yhdessä ja jos ei muuten juhlita ainakin sitten kumppani järjestää jotain mukavaa juhlakalulle vaikka juuri varaamalla pöydän ravintolasta, kylpyläreissun tms.

Jos ei ole siis rahasta puutetta.

Vierailija
32/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että jos sankari haluaa isot juhlat, niin ne on järjestettävä itse. Mun mies on todella huomaavainen ja järjestää kaikkea kivaa mulle synttäreiksi, mutta en usko että kykenisi järkkäämään juhlat joihin olisi kutsuttu kaikki haluamani vieraat ja jotka muutenkin olisivat sellaiset kuin haluan. Ainakin sankarin pitäisi tehdä toiveensa hyvin selväksi etukäteen. Yllätysjuhlia ei oikein voi toivoa. Mä luulen että haluan isot 45-juhlat ja aion järkätä ne itse.

Vierailija
33/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei teillä ole ollut tapana järjestää yllätysjuhlia, niin en minäkään ymmärrä miehen suuttumista. Loukkaantuisin tosin kyllä itse jos syntymäpäivänä puoliso vain huikkaisi synttäritoivotukset aamulla ja se siitä. Onnistuin itse yksi vuosi loukkaamaan puolisoa näin, kun en ollut illaksi kertonut mitään suunnitelmia ja luuli minun unohtaneen syntymäpäivänsä kokonaan. Vieläkin harmittaa se pettymys mikä paistoi toisen kasvoilta.

Vierailija
34/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisit ainakin läheiset kutsunut, sisaret ja veljet ja vanhemmat ja omat vanhempasi ja järjestänyt tarjottavaa, joko itse tekemällä tai ostamalla.

Mitä ne työkaverit niin tärkeitä olisi?

Ja kyllä perheissä yleensä pyöreät vuodet juhlitaan ainakin läheisimpien kansssa,

Ja tuollaiset ovat sellaisia, että mies odottaa vaimon en hoitavan!

Miksi ihmeessä ap:n olisi pitänyt kutsut hoitaa ja tarjottavat järjestää aikuiselle miehelle? Ei ole vaimon homma, elleivät niin keskenään sovi.

Vierailija
35/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen vikaa nyt molemmissa eli liittonne puuttuvassa kommunikaatiossa.

Jos miehelleni olisi tulossa pyöreät synttärit, olisin jo viikkoja aiemmin kysynyt, aikooko hän viettää ja miten ja onko hänellä toiveita suuntaani, mitä tarjottavaa ja ohjelmaa jne. En vain olla möllöttäisi ja ihmettelisi ja kyselisi vauvapalstalla.

Vierailija
36/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle se kuuluu miehen syntymänpäivien järjestäminen.

Harva mies se suoraan sanoo, että joo, järkkää juhlat. Mutta silti haluavat ja ovat mielissään kun edes pikkujuhlat laitetaan.

Pyöreät vuodet juhlitaan  AINA, perheen ja läheisten kesken.

Muuten ap, mitäpä ostit miehellesi lahjaksia ja ostitko edes kukkia juhlapäivään?

En ostanut kukkia allergioiden vuoksi. Lahjaa en ole vielä antanut, aamulla onnittelin, mies ei  ollut kuulevinaan, murjotti. Eipä sitten tullut kaivettua lahjaa kaapista. Ap

Mitä jos vaan kaivat sen lahjan ja annat miehelle. Ehkä ilahtuu ja molempien päivä muuttuu vielä mukavaksi :)

Vierailija
37/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen vikaa nyt molemmissa eli liittonne puuttuvassa kommunikaatiossa.

Jos miehelleni olisi tulossa pyöreät synttärit, olisin jo viikkoja aiemmin kysynyt, aikooko hän viettää ja miten ja onko hänellä toiveita suuntaani, mitä tarjottavaa ja ohjelmaa jne. En vain olla möllöttäisi ja ihmettelisi ja kyselisi vauvapalstalla.

Mä olen jo kertonut, että olen kysynyt, useastikin, mies ei ole ollut kuulevinaankaan. Vaikea se on yksin tässä(kin) asiassa kommunikoida. Ap

Vierailija
38/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muista mitenkään toisen puolison pyöreitä vuosia, se on kyllä ilkeä loukkaus puolisoa kohtaan.

Tiedän paljon miehiä, jotka eivät varmasti itse osaa, eivätkä kykene, mitään juhlia järjestämään.

Kyllä juhlajutut sujuvat naisilta paremmin, vai pitäisikö miehen itsensä leipoa oma synttärikakkunsakin?

Vierailija
39/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tuntuu olevan syvä miesviha aina vaan.

Kyllä se on jo outoa ja kummallista, jos miehen itsensä pitäisi järjestää omat syntymäpäiväjuhlansakin.

Miten avuttomia ja heikkoja nykyajan naiset oikein ovat?

Vierailija
40/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla tuntuu olevan syvä miesviha aina vaan.

Kyllä se on jo outoa ja kummallista, jos miehen itsensä pitäisi järjestää omat syntymäpäiväjuhlansakin.

Miten avuttomia ja heikkoja nykyajan naiset oikein ovat?

Häh, kyllä enemmän miesvihaa heijastaa sun kommenttisi yläpuolella oleva kommentti, jonka mukaan miehet ovat sukupuolensa vuoksi avuttomia ja kykenemättömiä järjestämään tilaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme