Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä synttärit ja nyt murjottaa mulle, kun ei ole vieraita tulossa.

Vierailija
06.10.2019 |

Pyöreitä täyttää ja murjottaa, kun ei ole ilmeisestikään ketään tulossa. Eikö itse syntärisankarin pidä kutsua, ellei ennenkään ole yllärijuhlia harrastettu. Olisiko minun nyt sitten pitänyt alkaa soitella hänen työkavereilleen, joia en edes tunne ja kutsua?? Mulla kun on salainen numero, niin ei ole kukaan voinut soitella mulle asian tiimoilta.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo.

Vierailija
2/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus mietin, että parisuhteessa toiselle puhuminen tekisi elämästä kaikille helpompaa.

Vierailija
4/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa perheissä noista asioista keskustellaan etukäteen. Meillä ei kumpikaan halunnut juhlia isosti 50 v. synttäreitään. Syötiin oman perheen kanssa yhdessä kakkua ja käytiin ulkona syömässä. Kukaan ei mököttänyt.

Vierailija
5/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä kysyit ketä se on kutsunut ja onko tarjottavat tehty?

Ei kukaan lue ajatuksia ja yhtäkkiä toisen puolesta kutsu / leivo, jos näin ei oo ennenkään toimittu.

Vierailija
6/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä.

Vierailija
7/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina joskus mietin, että parisuhteessa toiselle puhuminen tekisi elämästä kaikille helpompaa.

Olen ap ja aivan samaa mieltä asiasta. Kysyin miehen mielipidettä asiasta pariinkin kertaan, ei ollut kuulevinaan. Vielä EILEN kysyin kertaalleen, ei vastausta. Eli, kun en ole ajatustenlukija, kuten ei kukaan muukaan, en ole näemmä osannut toimia oikein. Siksi kysinkin, miten yleensä on tapana menetellä...

Vierailija
8/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla jos maksat 2000e

Vierailija
9/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit ainakin läheiset kutsunut, sisaret ja veljet ja vanhemmat ja omat vanhempasi ja järjestänyt tarjottavaa, joko itse tekemällä tai ostamalla.

Mitä ne työkaverit niin tärkeitä olisi?

Ja kyllä perheissä yleensä pyöreät vuodet juhlitaan ainakin läheisimpien kansssa,

Ja tuollaiset ovat sellaisia, että mies odottaa vaimon en hoitavan!

Vierailija
10/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap ja aivan samaa mieltä asiasta. Kysyin miehen mielipidettä asiasta pariinkin kertaan, ei ollut kuulevinaan. Vielä EILEN kysyin kertaalleen, ei vastausta. Eli, kun en ole ajatustenlukija, kuten ei kukaan muukaan, en ole näemmä osannut toimia oikein. Siksi kysinkin, miten yleensä on tapana menetellä...

Voi lapsimies. Halusi mamman järjestävän juhlan niinkuin lapsena. Tai yllätysjuhlan, siksi ei halunnut ottaa kantaa.

Meilläkin oli eilen miehen puolipyöreät synttärit, vietettiin ihan kahdestaan kotosalla ja oli mukavaa. Kukaan ei mököttänyt.

Vierailija
11/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä on tapana keskustella asiasta. Mitä teillä on yleensä tehty miehen syntymäpäivänä? Meillä on yleensä jakku tai leivoksia ja kahvia.

Vierailija
12/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut 40v synttäreille kukaan eikä tule 50v synttäreillekään. Ei ole ystäviä ja sukulaiset ei halua tulla.

Vierailija
13/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle se kuuluu miehen syntymänpäivien järjestäminen.

Harva mies se suoraan sanoo, että joo, järkkää juhlat. Mutta silti haluavat ja ovat mielissään kun edes pikkujuhlat laitetaan.

Pyöreät vuodet juhlitaan  AINA, perheen ja läheisten kesken.

Muuten ap, mitäpä ostit miehellesi lahjaksia ja ostitko edes kukkia juhlapäivään?

Vierailija
14/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit joka tapauksessa voinut järjestää yllärijuhlat ihan vain pienelle porukalla, läheisille.

Melko törkeää, jos et mitään juhlaa tai juhlavaa ole miehesi pyöreiden vuosien kunniaksi järjestänyt.

Vierailija
15/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toivoiko mies että teille ilmestyisi porukkaa juhlimaan häntä ilman kutsua? Vai toivoiko hän, että sinä järjestäisit juhlat ja kutsuisit ihmisiä? Onko ne synttärit tänään? Järjestitkö mitään?

Vierailija
16/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisit ainakin läheiset kutsunut, sisaret ja veljet ja vanhemmat ja omat vanhempasi ja järjestänyt tarjottavaa, joko itse tekemällä tai ostamalla.

Ja kyllä perheissä yleensä pyöreät vuodet juhlitaan ainakin läheisimpien kansssa,

Ehkä ennen, ei enää nykyään. Herää säkin nykyaikaan.

Vierailija
17/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä on tapana keskustella asiasta. Mitä teillä on yleensä tehty miehen syntymäpäivänä? Meillä on yleensä jakku tai leivoksia ja kahvia.

... kakku 😁

Vierailija
18/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle se kuuluu miehen syntymänpäivien järjestäminen.

Harva mies se suoraan sanoo, että joo, järkkää juhlat. Mutta silti haluavat ja ovat mielissään kun edes pikkujuhlat laitetaan.

Pyöreät vuodet juhlitaan  AINA, perheen ja läheisten kesken.

Muuten ap, mitäpä ostit miehellesi lahjaksia ja ostitko edes kukkia juhlapäivään?

Niin no susta paistaa se, ettei sulla ainakaan parisuhdetta ole.

Vierailija
19/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä kysyin mieheltä 6kk ennen 40v synttäreitä että haluaako juhlat. Ei missään tapauksessa. Varmistin vielä 3kk ennen. Vastaus sama. Miehen tuntien uskoin häntä ja järjestin sen sijaan kahdenkeskisen matkan.

Jos mies ei ole mitään toivonut eikä sanonut, niin on typerää häneltä murjottaa.

Toisaalta jos sinä et tehnyt yhtään mitään synttärien eteen (siis esim. pöytävaraus ravintolaan) niin aika kylmää sekin. Tosin riippuu siitä mikä teillä on tapana, jos mies on täysin ignoorannut kaikki sinun synttärisi niin sitten en minäkään sinuna vaivautuisi.

Vierailija
20/44 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, meillä suku asuu 300-500 km päässä. Juhlimme synttärit vain oman perheen kesken. Pelkälle kakulle ja kahville kutsuminen satojen kilometrien päästä tuntui omituiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi