Mitä teidän sunnuntaihin kuuluu?
Kommentit (40)
Kohta kunnon aamupalalle. Vähän netflixiä, sitten ulos ainakin tunnin lenkille. Suihkuun, kokkausta ja illalla toivottavasti rentouttavaa seksiä ennen uutta työtä huomenna. Uni voisi tulla paremmin sen jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aikaisin. Katsoin areenasta uuden hyvän brittisarjan.
Nyt vähän tylsistyttää.
Minkä hyvän brittisarjan? Katsoin juuri sieltä Cheatin, en muista suomennettua nimeä. Hyvä oli.
Heräsin vasta hetki sitten. Heräsin ensimmäisen kerran kahdeksan aikoihin ja ajattelin nukkuvani vielä "vähän aikaa". Menikin sitten näin myöhään. Kohta aamupalalle ja kahville. Sen jälkeen leivon porkkanakakkua ja lähden kyläilemään ja syömään vanhemmilleni kakku mukanani.
Kuntoilua, hyvä lounas, kylälyä, kirjan lukemista, perheen kanssa oleilua.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvää. Siivosin parvekkeen ja laitoin kanervat + öljylyhdyt. Otin talvivaatteet jo esille ja laitoin ohuemmat takit ym. kaappiin. Odotan, että pääsen käyttämään ihanaa tupsupipoani 🤗
Pyörittelin 30 lihapullaa ja siellä ne nyt uunissa kypsyy.
Lisään vielä: Hain tyttären tiluksilta pienen kuusen saviruukkuun. Joulukuusi siitä tulee Itsenäisyyspäivän aikoihin, kun koristelen sen. Nyt se on kissan ihmettelyn kohde.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin 10.30.ihana sunnuntai - vapaa, kun harvoin on. Eilen aamulla pääsin yövuorosta. Kahvia juon. Porsaan ulkofileen otin huoneen lämpöön ja teen pihvit. Käyn lenkillä ja muuten lepäilen ja katson elokuvia. Huomennakin vapaa, joten ei mitään hätää😀
Mulla sama rytmi 😊 pihvien tilalla pannullinen pitsaa. Ihanaa ja outoa että yövuorojen jälkeen on kaksi ruhtinaallista vapaapäivää!
Aamupäivä hurahti puutarhan laittamisessa talvikuntoon.
Paahtopaisti uunissa muhimassa.
Käyn kohta tekemässä pienen kävelylenkin ennen ruokaa ja ruuan jälkeen sauna lämpiämään ja saunan jälkeen uppoudun netflixin maailmaan. Eipä tämän kummempia.
Paskat fiilikset. Vammauduin pari kuukautta sitten ja on ollut tuskaiset ajat odotellessa että mikä parantuu ja mikä ei. Nyt sitten on käännettä parempaan selvästi tapahtunut ja olin niin iloinen siitä toissapäivänä ja eilen. Usko elämään alkaa suorastaan palailla. Juuri tähän saumaan mies kuitenkin järjesti jotain joka voisi vaarantaa paranemisen eikä millään suostunut ymmärtämään että en halua ottaa riskiä. Kysyi yhä uudestaan että lähdenkö kunnes tänä aamuna hermo meni kun taas palattiin kysymään että lähdenkö. Rupesin itkemään että miten on mahdollista että joudun yksin taistelemaan paranemiseni puolesta eikä mieheltä saa mitään tukea, päin vastoin mun terveys on aina tärkeysjärjestyksessä viimeisenä, kuukausien paine ja pelko siinä purkautui. Siitä mies pääsi taas iskemään vyön alle ettei ole mitään keinoa kohdella minua riittävän silkkihansikkain, meidän riidat päättyy aina siihen että mies ylimielisesti alkaa vihjailemaan mielenterveydestäni. Viime päivien hyvät fiilikset viemäristä alas. Joskus mietin tekeekö mies sen tahallaan kun niin usein mun hyvä mieli ja onni päättyy johonkin tällaiseen.
Poden rajua flunssaa ja ensi viikkokin on vielä sairaslomaa.
Aamulla kävin lenkillä metsässä. Suomen luonto on nyt todella kaunis.
Perhe tulee reissusta vasta illalla joten nautin hiljaisuudesta ja toimettomuudesta. Tämä on kovin harvinaista minulle nykyään.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Rulin n. Tunti sitten uimahallista, kävin kaupasss js nyt syön sipsejä ja juon energiajuomaa. Kohta syön ranskiksia, lihapullia ja juon vettä. Mitäs sulle?
Vauva huusi koko yön, vaikea pysyä hereillä... mies valittaa myös väsymystä kun ei kuulemma 8h keskeytymätön uni millään hänelle riitä :))))))
Pikkuflunssassa sängyssä vitkuttelua, eilistä makkarakeittoa mikrotettuna, kolmen tunnin ulkoilu lasten ja puolison kanssa, ruokaostokset ja esikoiselle talvikengät, ruuanlaittoa ja eväiden valmistelu neljälle päivälle, pyykinpesua ja viikkausta, suihku+lasten suihkut ja eilen tallennettu Avara luonto.
Heräiltiin kuuden aikaan leikkimään, katsottiin Ryhmä Haun erikoisjakso ja käytiin ulkona tekemässä pihahommia.
Lounas oli tänään helppoa noutoruokaa.
Lapset päiväunilla, kohta heräilevät. Välipalan jälkeen leikkimistä ja ulkoilua perheen kesken. Päivälliseksi intialaista ruokaa ja illalla lasten mentyä nukkumaan rentoudutaan vielä miehen kanssa, ehkä saunotaan.
Vaihdoin lakanat, pesin pari ikkunaa, imuroin, ripustin pestyt lakanat, pyöräytin tiskikoneen ja kohta pyyhin pölyt. Loppupäivä sohvalla makoilua, tosin ruokaa pitää laittaa jossain välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvää. Siivosin parvekkeen ja laitoin kanervat + öljylyhdyt. Otin talvivaatteet jo esille ja laitoin ohuemmat takit ym. kaappiin. Odotan, että pääsen käyttämään ihanaa tupsupipoani 🤗
Pyörittelin 30 lihapullaa ja siellä ne nyt uunissa kypsyy.
Ihana kotoilupäivä ja mukavaa puuhastelua. Tuli hyvä mieli, pidän itsekin :)
Itsellä tänään ruokaa ja ulkoilua, meni eilen juhlissa aika pitkään :D
Pyykin viikamista ja pakkaamista, huomenna lähdetään kymmenen päivän reissuun.
Tomaattisipulikeittoa aloittelen valmistamaan, patonkitaikina on kohoamassa. Illemmalla tulee tytär ja miehensä meille kahville, kääretortun tein onneksi jo eilen, niin on kahvipöytään makeaa tarjolle.
Nousin sängystä yhdeltätoista. Aamupesut ja hyvä aamiainen. Harjoittelin nätin silmämeikin tekemistä, mutta siitä tuli hiukan suttuinen. Vapaapäivinä kokeilen mielelläni uusia meikkityylejä kun on aikaa sotkea. :D
Kävin vanhempieni kanssa ulkona syömässä ja sitten kävimme yhdessä ruokakaupassa. Äiti halusi välttämättä maksaa ostokseni (olen kolmekymppinen ja käyn kyllä töissä, mutta siltikin nuo paapovat... No, huonomminkin voisi olla!).
Nyt on vähän tylsää. Puhelimeen kuuluu tulleen viestejä, luulen että kaveri haluaa tulla kylään. Mulla on huomenna vielä vapaapäivä, joten pelkään että ratkean tänään juomaan (jos kaveri tulee kylään, lyön vetoa että hän tulee kaupan kautta kaljakassia kantaen). Mietin, onko mulla jonkin sortin alkoholiongelma.
Aamupäivällä exä kävi kylässä ja lainas autoa. Sitten kävin ratsastustunnilla (sain mun uuden suosikkihevosen; ihana Lippe :) Nyt tulin toimistolla käymään ja teen loppuun alv-tilityksen kirjanpitäjälle. Kotiin ja porkkanainkiväärikeiton tekoa ja ilta meneekin sohvan nurkassa yleisurheilun parissa...
Koulutehtäviä, pyykinpesua ja leivontaa. Lisäksi paljon miettimistä, jatkanko suhdetta josta en saa mitä haluan mutta olen helvetin rakastunut...