Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pitää yllä jotain outoa emotionaalista suhdetta mutta ei kuitenkaan ole oikeasti saatavilla/parisuhteeseen?

Vierailija
05.10.2019 |

Olen jo kerran päätynyt samaan tilanteeseen jossa nyt olen, ja se kehittyy vaivihkaa.
Onko tuo vain ihmisen keino saada boostia itsetunnolleen, kun saa jonkun tuntemaan itseään kohtaan jotain vai miksi joku muuten toimisi noin?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä mies kuitenkaan satu olemaan kovassa virassa?

Vierailija
22/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä mies kuitenkaan satu olemaan kovassa virassa?

Mitäs sillä on tekemistä?

Ihmettelen vain tuollaista yleistä kuviota. Olen joutunut sellaiseen kerran enkä halua sitä uudestaan. Nyt kun olen tavannut uuden ihmisen, hänen käytös muistuttaa hyvin paljon tuon aiemman ihmisen käytöstä. Voin erittäin hyvin olla väärässäkin ja pyydän anteeksi jos näin on, mutta uudestaan en samaa jaksa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaisi antaa miehen maistaa omaa läääkettään eli lakkaa olemasta emotionaalisesti saatava ja muutu muutenkin etäiseksi, sitten näet miehen aidon reaktion.

Minun käsitykseni (kokemukseni) mukaan nämä miehet kohauttavat asialle sitten vain olkiaan ja katselevat seuraavaa uhria täysin tyytyväisinä. Arght.

Vierailija
24/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaisi antaa miehen maistaa omaa läääkettään eli lakkaa olemasta emotionaalisesti saatava ja muutu muutenkin etäiseksi, sitten näet miehen aidon reaktion.

Minun käsitykseni (kokemukseni) mukaan nämä miehet kohauttavat asialle sitten vain olkiaan ja katselevat seuraavaa uhria täysin tyytyväisinä. Arght.

Niin, onko siinä vain takana naisen tunteiden halveksinta kun niillä sopii leikkiä? Huono äitisuhde jota mies käsittelee näin?

Joo, olen todennäköisesti sosiaalisesti avuton tälläisessa. En oikeasti ymmärrä.

Ap

Vierailija
25/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin, joku kysyi miten mies reagoi, kun ei saanut enää samaa suhtautumista minulta.

"Mun mielestä ei ole tapahtunut mitään sellaista, ettei voitaisi jatkaa siitä, mihin aiemmin jäätiin".

Ap

Vierailija
26/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko siinä vain takana naisen tunteiden halveksinta kun niillä sopii leikkiä? Huono äitisuhde jota mies käsittelee näin?

Joo, olen todennäköisesti sosiaalisesti avuton tälläisessa. En oikeasti ymmärrä.

Ap

Osuit 2x naulan kantaan. Kun nyt analysoin taaksepäin asiaa, jonka minä koin, niin nimenomaan noista kahdesta on kysymys. Sen huonon äitisuhteen jo tiesinkin. Se on uudempi löydös, että taidan oman historiani mukaan vetää puoleeni miehiä, jotka halveksivat tunteitani. Kaikki kokemukseni kiellettiin ja mitätöitiin lapsuudessa, niin siinä ilmeisesti alitajuisesti hakeutuu miesten seuraan, joilla ei edes ole mitään TAJUA naisen kokemusten arvostamisesta :(

Eikä siis itselläkään ollut, niin sen hyväksyi pitkälle tajuamatta että niin se menee.

Vierailija
27/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin tyhmä vai miksi kuvittelet saavasi suhteen varatun kanssa?

Vierailija
28/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kiinnosta. Kysymys kuuluukin miksi varattu mies ajaa välejä toisen naisen kanssa ei-neutraaliin suuntaan.

Ap

Vierailija
29/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kiinnosta. Kysymys kuuluukin miksi varattu mies ajaa välejä toisen naisen kanssa ei-neutraaliin suuntaan.

Ap

Huvikseen.

Vierailija
30/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän aja, sinä vain kuvittelet kaiken. Miksi edes analysoit asiaa, jos se ei kiinnosta.

Vierailija
31/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hyväksikäyttö on niin hiton helppoa.  Katsos kun "valot on päällä" sen aikaa kun tarvitsee. Ne sammuu kun niille ei ole käyttöä tai ei huvita laittaa päälle.

Vierailija
32/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän aja, sinä vain kuvittelet kaiken. Miksi edes analysoit asiaa, jos se ei kiinnosta.

Analysoin niin hyvin kunnes tajuan millainen ihminen toimii noin jotta osaan välttää. Oma ajankäyttö ja suhteet ihmisiin joiden kanssa olen tekemisissä, nimittäin kiinnostaa erittäinkin paljon.

Ap

Vierailija
33/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että mies ns. testaa omaa markkina-arvoaan. Eli vähän flirttailee kanssasi ja nauttii siitä että saa vastakaikua. Muttei halua sen enempää. Pelkkää oman itsetunnon kohotusta. Saa vielä olla ylpeä, että pysyi uskollisena, joten miehelle pikku flirtti on win-win.

Vierailija
34/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voihan se varattukin ihastua. Vaikka ei ole valmis rikkomaan liittoaan? Tai ehkä vaan hakee tyydytystä tarpeilleen?

Itse riudun seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Tiedän ettei hän jätä vaimoaan, enkä sitä edes odota. Seksi on kuitenkin niin hyvää,,että sitä haluan lisää.

Puhuu silti, että olis tunteita muakin kohtaan ja varmaan onkin. Kiintymystä ja ihastumistakin. En tiedä puhuuko vaan lämpimikseen vai tarkottaako oikeesti. Eikä sillä oo väliä. Epäluotettava petturi hän on. Enkä sellasen kanssa halua "oikeesti" olla...

Vierailija
35/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että mies ns. testaa omaa markkina-arvoaan. Eli vähän flirttailee kanssasi ja nauttii siitä että saa vastakaikua. Muttei halua sen enempää. Pelkkää oman itsetunnon kohotusta. Saa vielä olla ylpeä, että pysyi uskollisena, joten miehelle pikku flirtti on win-win.

Tämä kuulostaa todelta.

Mutta huh, surullista miten huono itsetunto pitää olla että vuosia jaksaa käyttää sen pönkittämiseen.

Ehkä pitäisikin tuntea sääliä.

Ap

Vierailija
36/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai voihan se varattukin ihastua. Vaikka ei ole valmis rikkomaan liittoaan? Tai ehkä vaan hakee tyydytystä tarpeilleen?

Itse riudun seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Tiedän ettei hän jätä vaimoaan, enkä sitä edes odota. Seksi on kuitenkin niin hyvää,,että sitä haluan lisää.

Puhuu silti, että olis tunteita muakin kohtaan ja varmaan onkin. Kiintymystä ja ihastumistakin. En tiedä puhuuko vaan lämpimikseen vai tarkottaako oikeesti. Eikä sillä oo väliä. Epäluotettava petturi hän on. Enkä sellasen kanssa halua "oikeesti" olla...

Saa sen oman elämän noinkin kulutettua. Toimimalla patjana varatulle. Oletko muistanut ylpeänä kertoa tästä suhteestasi vanhemmillesi? Varmasti arvostaisivat.

Vierailija
37/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
38/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vähän pimee? Miksi sun täytyy viettää aikaa varatun miehen kanssa? Ei mikään ihme jos ei ole "saatavilla" kun on varattu. :D

Vierailija
39/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun munan perässä vai? Ihme vatvomista taas.

Vierailija
40/71 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset pelimiehet oksettaa. Esimerkiksi työpaikalla he saattavat flirttailla monelle naiselle yhtä aikaa, ja voivat näillä ihmissuhdepeleillään huonontaa ilmapiiriä, ja jopa saada naiset toisiaan vastaan.

Yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan