Paljonko vyötärönympäryksesi on?
Kommentit (47)
Ei vyötärönmitalla ole suurta merkitystä muuta kuin vaatteita ostaessa.
Tärkeää on, on oloinen lihominen.
Tämä on uutta syöt kaikkea ja juuri niin paljon kuin haluat tai jaksat, muuten tulee pakon oloinen laihduttaminen tai vastaavasti pakon oloinen lihominen.
Kilo sinne tai tänne hyvä mieli tärkeää.
Minu mittani on 108, mutta se vaihtelee maun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
180Cm 130kg :D
187 cm 112 kg
sulla on sentään massaa muuallakin :)
84 cm. Pituus 176 cm ja paino 83 kg. Että onhan tuossa ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä :D oon 160cm pienikokonen tiimalasi, vähän ylimäärästä rasvaa mutta silti päivitellään hoikkuutta ja mun Vyötärö on 80cm
Mittaatko oikeasta kohdasta? Katso netistä mistä vyötärönympärys mitataan. Se oikea kohta on hieman navan yläpuolella.
Piti oikein mitata ja se on tasan 72 ilman että vedän mahaa sisään (tai siis ilmaa ulos) ja olen 168cm. Aina ei ole ollut näin, minulla on neljä lasta ja heidän jälkeen vyötärönympärystä oli pitkään 80-82. Ruokavalion muutos, kunnollinen unirytmi ja säännöllinen liikunta poistivat sen 10cm ilman suurempia ponnisteluita muutamassa kuukaudessa. Huomaan että heti kun syön sokeria, maitoa ja gluteenia sisältäviä ruokia niin vyötärö pullistuu hetkessä. Viimeksi näin on tapahtunut pari vuotta sitten. olen kohta 50v ja ikäluokassani todellakin hoikka. saan siitä koko ajan kuulla että olen liian laiha vaikka olen ihan sopusuhtainen ja normaalipainoinen.
Mutta lähes kaikki naiset kun asiasta keskustellaan pitävät itseään normaalipainoisina vaikka vyötärönympärystä on selvästi yli 90cm, pituus reilusti alle 170cm ja kropan koostumus lähinnä rasvaa. Ihmisestä tulee sokea näille asioille. Sitten vaan ihmetellään kun ollaan aina väsyneitä ja kaikenlaista kremppaa vaikka ollaan normipainoisia:/ Aika moni lyhyt pullero kutsuu itseään taskuvenukseksi:D
71cm(aamulla ennen syömistä voi olla alle 70). Pituus 168, paino 75. Lihasta löytyy, sixpäck kans, kävelen 5-10km/pvä, enkä kyllä itseäni läskiksi sanoisi vaikka vaaka niin väittää. Meitä on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
71cm(aamulla ennen syömistä voi olla alle 70). Pituus 168, paino 75. Lihasta löytyy, sixpäck kans, kävelen 5-10km/pvä, enkä kyllä itseäni läskiksi sanoisi vaikka vaaka niin väittää. Meitä on monenlaisia.
Oon ihan samoissa mitoissa, enkä todellakaan ole läski. Sikspäkkiä ei tosin oo.
Syömisistä riippuen 66-70cm. Bmi 19 mutta olen aika rotevarakenteinen, esim. uloshengityksessä rinnanympärys 78cm.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin suositus taitaa olla puolet henkilön pituudesta. Itselläni noin 90cm ja se on liikaa.
No huhhuh, itse olen 163 cm, joten tuolla kaavalla vyötärönympärykseni olisi yli 80 cm! Nyt se on 64 cm, mihin olen ihan tyytyväinen.
Vyötärö 68cm mutta olen myös vain 155cm pitkä. Olenkin miettinyt miksi eri pituisille on sama vyötärön ympäryksen ohjeistus? Mittasuhteiltani näytän varmasti suurinpiirtein samalta kuin 180cm nainen 85cm vyötärönympäryksellä.
Alle 80cm. Olen 180cm pitkä. Ei kai siinä muuta kuin että urheilin paljon kasvuiässä ja siitä sitten jotain jäi talteenkin.
89cm, enkä edes paina kuin 65 kiloa. Vyötäröni ei ole kapea edes alipainoisena.
117 cm. Painoa 107 kg ja pituutta 160 cm.
72cm. Mitat 166/60. Kaikki ylimääräinen kertyy eteen, on mahaa ja jäätävän isot tissit. Peppu on pieni ja sääret sirot.
94cm, paino 80kg, pituus 167.
Olen yrittänyt elämästäni 20 vuoden ajan laihtua. Sitten yhtäkkiä tajusin ettei tässä ole mitään järkeä, ja lopetin stressaamisen.
Nyt olen sekä tuhti että hyväkuntoinen, enkä piruvie enää suostu pitämään itseäni nälässä vain koska kulttuuri sanelee niin.
68cm ja rv22 menossa. Olenkin hieman stressannut sitä kun paino ei ole noussut juurikaan, mutta neuvolassa ei vielä oltu huolissaan ja sikiön kasvu normaalia, joten kai stressaan turhaan.
Mitä ihmettä :D oon 160cm pienikokonen tiimalasi, vähän ylimäärästä rasvaa mutta silti päivitellään hoikkuutta ja mun Vyötärö on 80cm