Jos saisit puolisoltasi luvan panna muita, hyödyntäisitkö luvan?
Ja onko sinulla mielessä kenen kanssa?
Itse hyödyntäisin ja kohdekin olisi tiedossa.
Kommentit (31)
Kyllä. Ei olisi mikään ongelma.
Ja tiedän heti pari miestä, jotka houkuttelisin hommiin.
jarkke kirjoitti:
Uskokaa jo,naiset ei pane,naisia pannaan.
Nainen voi panna miestä sisäänsä. Minä, nainen, todellakin hoidan panemisessa sen panemisen.. Aivan kuin panen, laitan ruokaa suuhuni. Tekijästä riippuu.
On lupa, mutta ei ole tässä puolentoista vuoden aikana tullut hyödynnettyä lupaa kuin kaksi kertaa, viimeisimmästä kerrastakin on jo vuosi. Olen liian nirso seuran suhteen, ja molemmat parisuhteen ulkopuoliset seksikokemukset olivat huonoja verrattuna parisuhdeseksiin, joten ei ole kovinkaan paljoa intoakaan vieraan kanssa peuhaamiseen.
N24
Kyllä tulisi varmaankin hyödynnettyä. Olen osin utelias, joten hieman kiinostaisi seksi joidenkin muiden kuin puolison kanssa. Ei siis tuon vakavampaa, mutta vain mielenkiinnosta.
Kyllä.
Mutta ongelmaksi voisi muodostua se, että missä välissä kerkiäisi ja saisiko joltain, joka kiinnostaisi.
Kyllä, jos sopiva tilaisuus tulisi eteen.
Lupa on vähän oudosti sanottu. Olisko hänelläkin sama ”lupa?”. Jos ei, tilanne olisi tosi outo, enkä varmaan hyödyntäisi sitä mitenkään. Ihmetyttäisi motiivit, jos ei haluaisi samaa vapautta myös itselleen.
En voisi hyödyntää, näin ruma ei saa rahallakaan.
M54
JOS lupa olis niin kyllä ja vaimolle annan luvan jos kysyisi. Olen nytkin poissa kotoa ja yhteinen miespuolinen ystävämme oli käymässä mökillään ilman vaimoa eli koitin molemmille vihjailla viattomasti että "käy kahvilla kun olen matkoilla"
Kävivätkö vai eivät, sitä ei minulle kerrottu, toivottavasti kävivät.
Uskokaa jo,naiset ei pane,naisia pannaan.