Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin mieheen ja sitten ahdistuin hänen seurassaan.

Ahdistunut
05.10.2019 |

Muutin reilu kuukausi sitten uudelle paikkakunnalle opiskelemaan ja heti opintojen alussa tapasin mielenkiintoisen miehen, johon ihastuin. Epäröin kuitenkin tunteideni ilmaisemista pitkään, sillä en heti opintojen alussa halunnut suhdetta tai mitään muutakaan. Halusin myös tutustua kunnolla ensin. Viime viikonloppuna kävimme yhdessä drinkeillä ja kerroin hänelle tunteistani ja hän vastasi pitävänsä myös minusta. Vietin viikonlopun hänen luonaan ja meillä oli oikein mukavaa. Sovimme viettävämme enemmän aikaa yhdessä. Kuitenkin maanantaina palattuani kouluun ja arkeen, alkoi hirveä ahdistus. Kaikki ihastuksen tunteet olivat hävinneet ja yritin vältellä miestä parhaani mukaan. Olimme sopineet näkevämme huomenna ja minua ahdistaa ajatus siitä ihan hirveästi.

Mistä tämä voisi johtua? Olin varma tunteistani, mutta nyt yhtäkkiä ahdistaa. Minulla on aiemmin ollut hyviä parisuhteita, joten mitään sitoutumiskammoa tämän ei pitäisi olla. Yritän nyt ryhdistäytyä ja nähdä häntä huomenna kuten sovittu, mutta todellisuudessa haluaisin vaan unohtaa koko miehen. Ensin kerroin miehelle, että olen ihastunut häneen ja nyt täytyisi kertoa, että en pidäkään ja hänen seuransa ahdistaa minua?

Tuntuu ihan hirveältä sillä tiedän, että han on todella ihastunut minuun ja odottaa tapaamistamme. Yritän elää päivän kerrallaan ja olla miettimättä liikaa. Kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Neuvoja?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Älä tee samaa virhettä kuin minä aikoinaan. Ole rohkea ja tapaa mies. Asuin nimittäin ihastukseni kohteen kanssa samalla kadulla aikoinaan, opiskeltiin samaa alaa ja mies aina tuli juttelemaan kanssani. Mä niin ujostelin häntä ettei tajuaisi kuinka ihastunut olen. Nyt myöhemmin aikuisena ollaan harrastettu seksiä ja tavattu ja nyt toivon että vielä sama jatkuisi. Miehellä kova virka. Mieletön tapaus.

Vierailija
2/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman syytäkö? Eikö hän tehnyt tai sanonut mitään, mikä olisi saanut mielesi muuttumaan? Kuulostaa kummalliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi ettet ole aidosti ihastunut, vaan ihastuit jonkinlaisen pakon vuoksi (uusi paikka ja uudet piirit, yksinäisyyden tunne?). Siksi välttelet seuraansa ja jos jatkaisitte tapailua, alkaiset mahdollisesti äksyilemään ja kiukkuilemaan hänelle, tavallaan kai kostaen sitä että olet hänen kanssaan. Olit viivytellyt pitkään tunteiden ilmaisun kanssa, joten ehkäpä kävi se klassinen että ehdit sinä aikana muodostaa hänestä tietynlaisen haavekuvan ja ihastuit siihen, etkä itse mieheen.

Tuommoisiin olen ainakin itse törmännyt. Tunteet eivät vaan ole aidosti sillä tasolla, kuin niiden toivoisi tai luulisi olevan.

Vierailija
4/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso penis tällä kakkosen kirjoittajalla ainakin on siis miehellä. t/2.

Vierailija
5/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso penis tällä kakkosen kirjoittajalla ainakin on siis miehellä. t/2.

Sekään ei aina riitä, etenkään jos signaloi naiselle, että on laittanut tämän jalustalle itsensä yläpuolelle epäitsevarmuutta ja epätoivoa ilmentäen. Tämä on taivahan tosi.

Vierailija
6/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei ole pakko pitää kenestäkään jos ei pidä. Pienet ihastuksentunteet voivat olla hyvin lyhytaikaisia, tulevat ja menevät. Ei ap:n tarvitse etsiä syitä sille miksi ei pidä. Kun ei pidä niin ei pidä. Ahdistuksen tunnehan jo kertoo sen, ettei ole oikea mies ap:lle.

Vierailija
7/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä se vain on.

Vierailija
8/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaisi ettet ole aidosti ihastunut, vaan ihastuit jonkinlaisen pakon vuoksi (uusi paikka ja uudet piirit, yksinäisyyden tunne?). Siksi välttelet seuraansa ja jos jatkaisitte tapailua, alkaiset mahdollisesti äksyilemään ja kiukkuilemaan hänelle, tavallaan kai kostaen sitä että olet hänen kanssaan. Olit viivytellyt pitkään tunteiden ilmaisun kanssa, joten ehkäpä kävi se klassinen että ehdit sinä aikana muodostaa hänestä tietynlaisen haavekuvan ja ihastuit siihen, etkä itse mieheen.

Tuommoisiin olen ainakin itse törmännyt. Tunteet eivät vaan ole aidosti sillä tasolla, kuin niiden toivoisi tai luulisi olevan.

Tätä itsekin vähän pelkään. Ajattelin, että parempi odottaa hetki ennenkun kerron tunteistani, että varmistun itsekin että pidän hänestä oikeasti eikä kyseessä ole vaan mikään ohimenevä tunne. En ole tuntenut oloani yksinäiseksi, sillä olen saanut uusia kavereita, mutta kai tässä jotain muutakin taustalla on kuin oikea ihastuminen. Kun vain tietäisi mitä. 

AP

Vierailija
9/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa hänet vielä ja kuulostele vielä miltä tuntuu. Liian nopea eteneminenkin voi ahdistaa.

Vierailija
10/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä ne kaikki kunnon miehet on?" 

"Yhyy , mua ahdistaa"

Vierailija
11/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään peliä, jos ei pidä niin ei pidä. Itse en toista kertaa tapaisi miestä jos ahdistaa. Eihän miehetkään tekisi niin, yleensä häviävät selittelemättä mitään. Minä seurustelen vai semmoisen kanssa jonka haluan nähdä ja näkeminen on kivaa.

Vierailija
12/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaan sisäinen ristiriita, kun olit ajatellut pysyväsi sinkkuna jonkin aikaa. Alitajuntaisesti et ole varma, haluatko olla vapaa vai sitoutua.

Vierailija
13/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että tämä johtuu vain jännityksestä. Aion nähdä miestä nyt jonkin aikaa ja seurailla tunteitani. Mikäli oloni ei muutu, niin ei kai se auta kuin olla rehellinen ja kertoa hänelle, että ei toimi. Parhaassa tapauksessa jännitys menee ohi ja tunnen taas samoin kuin aiemmin. Haluaisin kovasti ymmärtää, että mistä nämä tunteet kumpuavat. Meillä oli niin mukava viime viikonloppu.

AP

Vierailija
14/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä itsekin vähän pelkään. Ajattelin, että parempi odottaa hetki ennenkun kerron tunteistani, että varmistun itsekin että pidän hänestä oikeasti eikä kyseessä ole vaan mikään ohimenevä tunne. En ole tuntenut oloani yksinäiseksi, sillä olen saanut uusia kavereita, mutta kai tässä jotain muutakin taustalla on kuin oikea ihastuminen. Kun vain tietäisi mitä. 

AP

Haluat olla nyt vapaa? Ei tarvi olla sitoutumiskammo, vaan väärä hetki juuri nyt elämässä seurusteluun.

Vierailija
15/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään peliä, jos ei pidä niin ei pidä. Itse en toista kertaa tapaisi miestä jos ahdistaa. Eihän miehetkään tekisi niin, yleensä häviävät selittelemättä mitään. Minä seurustelen vai semmoisen kanssa jonka haluan nähdä ja näkeminen on kivaa.

Näin itsekin ensin  mietin, mutta ongelma on tosiaan se, että opiskelemme samassa paikassa ja näemme toisiamme lähes päivitäin. Niin mielelläni haluaisin vain kadota tilanteesta, mutta pakko kertoa ja olla rehellinen, mikäli fiilikset eivät muutamien tapaamisten jälkeen muutu.

AP

Vierailija
16/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata alkaa seurustelua. Itse aloitan vain jos olen todella innoissani ja minulla hyvä olo aina kun ajattelen miestä.

Vierailija
17/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin syyksi samaa kuin jokunen muukin täällä eli jännitys. Varsinkin jos ei ole tapahtunut mitään selkeää, mikä olisi saanut tunteesi muuttumaan.

Vierailija
18/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et pidä miehen hajusta. Jos pitäisit ni ei ahdistaisi.

Vierailija
19/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla jonkinlaisessa käännekohdassa elämässäsi. Olet ahdistunut, koska et tiedä, mitä tulee tapahtumaan. Ylianalysointi lisää ahdistusta. Ehkä olet oikeasti ahdistunut jonkin muun asian takia mutta ahdistus nyt vain kulminoituu sinulla jostain syystä tämän uuden ihmissuhteen miettimisessä?

Ota ihan rauhallisesti ja anna itsellesi aikaa. 

Vierailija
20/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju ei tarkoita siis hygieniaa. Mies voi pestä vaikka kuinka ja silti et pidä hänen hajustaan. Haju ei lähde pesemällä, feronomit ja ne ei haise millekkään, nainen haistaa ne, ominaishajun. Nainen ei yleensä pidä miehen hajusta. jos on paljon yhteisiä geenejä. Komeus ei auta jos haju ei miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme