Paljonko sinulla & kumppanillasi on ikäeroa?
Tämä aihe kun on jostain syystä ollut palstalla esillä, niin laitetaanpas pystyyn pieni gallup. Meillä ikäeroa 13v, mies on vanhempi.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
3 päivää.
Olemme olleet yhdessä 28 vuotta.
Ikäero on täysi sattuma, emme kuulu mihinkään esim. uskontokuntaan tms. Olemme tavanneet opiskelijabileissä. On hyvin mahdollista, että äitimme ovat olleet Naistenklinikalla samaan aikaan.
Meillä on ikäeroa 2 päivää, mies nuorempi. Ja meilläkin ikäero on ihan sattumaa, vaikka tapasimmekin uskonnollisissa piireissä. Olemme kotoisin eri puolilta Suomea, ja tutustuimme yhteisen tuttavamme välityksellä. Ko. tuttava ei tiennyt että olemme niin saman ikäisiä, ja järkyttyi, kun kuuli, että me seurustelemme. Hän ajatteli, että mies on "liian vanha" minulle.
P.S. Tiedän yhden parin, joilla on pienempi ikäero kuin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32-vuotta. Olen parikymppinen ja mies 53.
Ja kun sinä olet 53, on mies 85. jos on vielä elossa.
Voi hyvänen aika sentään ei voi kyllä muuta todeta. Miten heidän ikäero voi olla sinulle noin iso juttu? He ovat varmasti onnellisia yhdessä ja tuskin miettivät muiden ihmisten kommentteja.
On se kumma, että gallupmuotoinen viestiketju jossa pyydetään ainoastaan kertomaan oma ja kumppanin ikäero, saa tällaisen skeidamyrskyn ja väännön TAAS aikaiseksi :D Pyöriiköhän palstalla joitain katkeroituneita mt-potilaita, jotka ovat tulleet dumpatuksi nuoremman takia - siltä ainakin vaikuttaa juttujen perusteella.
Niin, ja oma mies on itseäni vuoden nuorempi.
6 vuotta. Olemme tunteneet lähes koko ikäni.
13 kk, mutta vuosissa muka kaksi. Mies on syntynyt joulukuussa, ja minä tammikuussa.
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta. Olemme tunteneet lähes koko ikäni.
Ja yhteisiä vuosia nyt 18.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, että gallupmuotoinen viestiketju jossa pyydetään ainoastaan kertomaan oma ja kumppanin ikäero, saa tällaisen skeidamyrskyn ja väännön TAAS aikaiseksi :D Pyöriiköhän palstalla joitain katkeroituneita mt-potilaita, jotka ovat tulleet dumpatuksi nuoremman takia - siltä ainakin vaikuttaa juttujen perusteella.
Minäkin ihmettelen tätä asiaa suuresti. Miten joillakin voi mennä noin kovasti tunteisiin toisten ikäero ja onni. Minusta on hienoa , että ihmiset ovat onnellisia yhdessä.
Mies on vuoden ja kaksi päivää nuorempi kuin minä.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kisakireä +30 nainen viittäkymmentä lähentelevän miehen parhaiten virkeänä. Nuorempi +25 olisi tietenkin vielä parempi, mutta se alkaa jo hieman vaarallista miehelle, ei ehkä sydän kestä. +30 nainen on jo alkanut rupsahtaa harmaantua ja se tapahtuu nopeasti, mutta hänellä on kuitenkin hyviä käyttökelpoisia vuosia naisena jäljellä suurin piirtein saman verran kuin about viisikypäsellä miehellä.
Tässä ketjussa on kuitenkin niitä todellisia ikäeroja. Jos se kumppani on vain mielikuvituksessa niin sitä ei tällä kertaa lasketa.
Ymmärsin kyllä. Ajattelin kuitenkin, että mielipiteeni olisi silti arvokas, katson kuitenkin edustavani osaltani miessikapuolta, vaikka en ole vielä päässyt mahdottomaan tavoitteeseni ja onnistunut muuttaa mielikuvituksellista naistani oikeaksi. Tai onhan hän olemassa, mutta joskus on ehkä parempi jos mielikuvitus ei muutu todeksi, ei ehkä minulle varmasti kuitenkin hänelle:)
Mies on minua 2v 10kk vanhempi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kisakireä +30 nainen viittäkymmentä lähentelevän miehen parhaiten virkeänä. Nuorempi +25 olisi tietenkin vielä parempi, mutta se alkaa jo hieman vaarallista miehelle, ei ehkä sydän kestä. +30 nainen on jo alkanut rupsahtaa harmaantua ja se tapahtuu nopeasti, mutta hänellä on kuitenkin hyviä käyttökelpoisia vuosia naisena jäljellä suurin piirtein saman verran kuin about viisikypäsellä miehellä.
Tässä ketjussa on kuitenkin niitä todellisia ikäeroja. Jos se kumppani on vain mielikuvituksessa niin sitä ei tällä kertaa lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen tätä asiaa suuresti. Miten joillakin voi mennä noin kovasti tunteisiin toisten ikäero ja onni. Minusta on hienoa , että ihmiset ovat onnellisia yhdessä.
Jos molemmat ovat selkeästi aikuisia ihmisiä, ei ikäerossa ole mitään pahaa. Mutta jos toinen on ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen ja oloinen 18v, ja toinen lähempänä neljääkymmentä, herää kyllä tiettyjä epäilyksiä. Tiedän yhden ex-parin, joilla lähtötilanne oli tämä (mies vanhempi), ja lopputulema oli se, että lapset joutuivat suljetulle osastolle hoitoon ja isä moneksi vuodeksi vankilaan.
9 kk (minä olen miestä vanhempi).
Oltiin samalla ala-asteen ekaluokalla. :)
Lopuksi Viisi onnellisen miessuhteen salaisuutta naiselle:
1. On tärkeää löytää mies, joka osallistuu kotitöihin, joka silloin tällöin kokkaa ja jolla on työpaikka
2.On tärkeää löytää mies, joka saa sinut nauramaan
3.On tärkeää löytää mies, johon voit luottaa ja joka ei valehtele
4.On tärkeää löytää mies, joka on hyvä sängyssä
5.On ehdottoman tärkeää, että nämä neljä miestä eivät tunne toisiaan!!!
Kyllä hän varmaan osaa yhteenlaskua. Ei tarvitse sinun hänelle tuota laskea.