Paljonko sinulla & kumppanillasi on ikäeroa?
Tämä aihe kun on jostain syystä ollut palstalla esillä, niin laitetaanpas pystyyn pieni gallup. Meillä ikäeroa 13v, mies on vanhempi.
Kommentit (78)
5 vuotta mies on vanhempi.20 vuotta oltu yhessä
Pari kuukautta alle 2v. Mies vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32-vuotta. Olen parikymppinen ja mies 53.
Isän olet itelles löytänyt. Viekö se sua kouluun myös?
Miten se sinua haittaa, jos joku on löytänyt elämänsä rakkauden? Todella ikävästi kommentoit.
Ei ole kumppania, mutta 22 v vanhempi nainen kiikarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sinua haittaa, jos joku on löytänyt elämänsä rakkauden? Todella ikävästi kommentoit.
Kyllähän nämä dementiapappojen nuoret hoitaja muijat säälittävä. No ei se mitään kun et seksistäkään välitä.
Olemme syntyneet samana vuonna , mies kolme viikkoa nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä dementiapappojen nuoret hoitaja muijat säälittävä. No ei se mitään kun et seksistäkään välitä.
Niin edelleen vittuako se sulle kuuluu. Pidä mäkätyksesi mahassas ja huoli vain omasta parisuhteestas. Kukaan sun sääliäs tartte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että tästä kommentista paistaa läpi katkeruus? Mun mielestä on hienoa, että ovat yhdessä onnellisia ja nauttivat elämästä. Ei se multa ole ainakaan pois. Ihmettelen lähinnä sitä, että miten sulla voi mennä tunteisiin noin kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Ja kun sinä olet 53, on mies 85. jos on vielä elossa.
Kyllä kisakireä +30 nainen viittäkymmentä lähentelevän miehen parhaiten virkeänä. Nuorempi +25 olisi tietenkin vielä parempi, mutta se alkaa jo hieman vaarallista miehelle, ei ehkä sydän kestä. +30 nainen on jo alkanut rupsahtaa harmaantua ja se tapahtuu nopeasti, mutta hänellä on kuitenkin hyviä käyttökelpoisia vuosia naisena jäljellä suurin piirtein saman verran kuin about viisikypäsellä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että tästä kommentista paistaa läpi katkeruus? Mun mielestä on hienoa, että ovat yhdessä onnellisia ja nauttivat elämästä. Ei se multa ole ainakaan pois. Ihmettelen lähinnä sitä, että miten sulla voi mennä tunteisiin noin kovasti?
Varmaan näitä tyyppejä, joiden mielestä ikäeroa ei saa olla kuin se kolme vuotta ja niin, että mies on vanhempi naista. Ei voi käsittää, että muut eivät katso jonkin tietyn ikäeron mukaan itselleen kumppania, vaan muut asiat painavat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kisakireä +30 nainen viittäkymmentä lähentelevän miehen parhaiten virkeänä. Nuorempi +25 olisi tietenkin vielä parempi, mutta se alkaa jo hieman vaarallista miehelle, ei ehkä sydän kestä. +30 nainen on jo alkanut rupsahtaa harmaantua ja se tapahtuu nopeasti, mutta hänellä on kuitenkin hyviä käyttökelpoisia vuosia naisena jäljellä suurin piirtein saman verran kuin about viisikypäsellä miehellä.
Tässä ketjussa on kuitenkin niitä todellisia ikäeroja. Jos se kumppani on vain mielikuvituksessa niin sitä ei tällä kertaa lasketa.
Mies minua 5 vuotta nuorempi. Olen 51v.
Kaksi kuukautta