Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et voi tehdä puolisosi kanssa,vaikka haluaisit?

Vierailija
05.10.2019 |

Mitä haluaisit tehdä, mutta puolisosi ei osaa, voi, halua tms? Eli ei tule tapahtumaan, vaikka itse haluaisit kovasti.

Tänään katselin kateellisena aamulenkillä yhdessä aamulenkillä olevia pareja. Mieheni on todella aamu-uninen, joten todellakaan hänestä ei saa aamulenkkiseuraa. Myöskin aamupalan syöminen kaksin rauhassa ennen lasten heräämistä ei tule kysymykseen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käydä laitesukelluskurssin, jossain Aasiassa. Sen jälkeen jatkaa harrastusta. Ei tule tapahtumaan, koska miehelläni on astma. Täytyy etsiä muuta seuraa.

Vierailija
2/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteä vaellusreissulle. Mies on liian mukavuudenhaluinen, eikä yhtä luontorakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaa tai musisoida muuten yhdessä

Mies on täysin sävelkorvaton. On oikeasti huonoimpia laulajia joita tunnen. Ei esim. tunnista kumpi pianolla peräkkäin soitettu ääni on korkeampi. Miten tuota ei muka kuule?

Vierailija
4/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä kylpylään. Mies ei ylipainonsa vuoksi kehtaa esiintyä uimahousuissa.

Vierailija
5/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista tule mieleen. Emme rikkoisi ainakaan lakia yhdessä.

Vierailija
6/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme tosi paljon kaikkea yhdessä, mutta mieheni ei lähde teatteriin/ musikaaleihin.

No toisaalta, hänkin saa puolestaan mennä esim. Wemleyn stadionin peleihin ystäviensä kanssa.

jotkut mielenkiintomme eivät kohtaa, mutta toisaalta, miksi aina tarvitsisikaan.

Vierailija
7/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tehdä mitä vaan mieheni kanssa, mutta en aina halua häntä mukaan vaatekauppaan, että saan rauhassa katsella. Minä taas kyllästyn nopeammin kuin hän urheiluliikkeessä.

Vierailija
8/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkia biologisia lapsia

Vierailija
9/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista tule mieleen. Emme rikkoisi ainakaan lakia yhdessä.

Eli sinä kuitenkin haluaisit rikkoa?

Vierailija
10/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödä ja jakaa yhdessä ruisleipäpakettia. 

Vierailija
11/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa seksiä. Näpit irti!

Vierailija
12/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kovin sitä ns b-rappua, mutta vaimoni ei suostu. Ei, ei niin millään :(

Vierailija
13/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaa viikonlopuksi kaupunkilomalle joka toinen kuukausi.

Ei onnistu sitten millään.

Vaikka rahaakin olisi.

Vierailija
14/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uida.

Vierailija
15/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa seksiä. Käydä syömässä ravintolassa. Matkustella. Kaikki ne mitkä mua kiinnostaa.

Vierailija
16/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssia,matkustella,karavaanailla.

Vierailija
17/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssia, lasketella, kulttuurimatkailla, kestitä ystäviä, tutustua uusiin ihmisiin, lautapelata...

Hetkinen, luulin että meillä on hyväkin suhde, mutta mehän teemme asioita jotka oli hänen harrastuksia ennen tapaamistamme...

Vierailija
18/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona syöminen. Miehelle ruoka on pelkkää polttoainetta eikä saa mitään kiksejä ravintolassa käymisestä. Kerran vuodessa oon vieny miehen ulos syömään ja maksanut laskun, mutta olisi kiva käydä useamminkin. Mutta kun miehelle se on vaan pakkopullaa ja mulle tulee kalliiksi maksaa aina.

Vierailija
19/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzan jakaminen on vaikeaa, tai yhteisen pizzan tekeminen kotona. Minä rakastan oliiveja ja sieniä, mies inhoaa niitä ja haluaa pizzaansa ananasta, jota minä en voi sietää ruoan seassa.

Haluaisin viettää aikaa ja pelata pelejä mieheni kanssa. Hän pelaa tietokoneella ”koko ajan”, ja viettää kavereidensa kanssa lautapeli-iltoja, mutta ei suostu pelaamaan tietokilpailupelejä, joita minä rakastan. Minulla on niitä vino pino keräämässä pölyä, eikä ketään jonka kanssa pelata. Tietokonepelejä en osaa yhtään ja stressaannun jos yritän opetella, eikä kiinnosta. Hyllyssä olisi myös Carcassone, jota on joskus pelattu, sain mieheltä siihen lisäosiakin viime jouluna, mutta jostain syystä ei koskaan saada aikaiseksi pelata sitäkään. Samoin Ticket to ride, jota mies ei kai ole koskaan pelannut, uskon että tykkäisi, mutta ei suostu kun pyydän.

Haluaisin jakaa miehen kanssa punaviinipullon hyvän ruoan kanssa. Hän ei juo punaviiniä. Käytännössä siis minä juon koko pullon yksin kun avaan sen, ja mies rähjää siitä että juon liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi