Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua vaivaannuttaa se että moni nainen kuvittelee minun olevan villi ja seksikäs sinkku

en omista kissaa
05.10.2019 |

Niitä aloitteita tulee joka puolella. Joka päivä. Tänäänkin. Mikä ihme siinä on että monet ihan hyvännäköiset muijat kuvittelevat minun olevan joku vitun gigolo? En ole eläessäni seurustellut tai harrastanut seksiä, ja silti naiset avoimesti lähestyvät sillä odotuksella että saisivat minulta jotain. Se on vaivaannuttavaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on! Olen erittäin pahoillani siitä, että naiset ovat sinusta kiinnostuneita. Nolo ja ikävä tilanne. 

Vierailija
2/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sormus sormeen, kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun maineesi on sitten kiirinyt kauaksi? Olen pahoillani, kun naiset haluavat käyttää sinua hyväksi. Älä alistu, olet arvokas ihminen.

Vierailija
4/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kyllä kiinnostamaan, että miksi et ole seurustellut tai harrastanu ikinä seksiä, vaikka tarjontaa olis selvästi ollu?

Vierailija
5/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi kyllä kiinnostamaan, että miksi et ole seurustellut tai harrastanu ikinä seksiä, vaikka tarjontaa olis selvästi ollu?

En ole kokenut että minulla olisi mitään sellaista annettavaa, että olisi järkeä lyödä hynttyyt yhteen. Olen aina viihtynyt harvinaisen hyvin itsekseni. Ap

Vierailija
6/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi sit soimaan pääs David Lee Rothin versio I’m Just a Gigolo:sta.

Voi sentään. 😂

Vierailija
7/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokenut että minulla olisi mitään sellaista annettavaa, että olisi järkeä lyödä hynttyyt yhteen. Olen aina viihtynyt harvinaisen hyvin itsekseni. Ap

Oletko aseksuaali tai autismin kirjolla? Traumaattisia kokemuksia?

Vierailija
8/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muka tuollainen mielikuva voisi syntyä?

Vierailija
9/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aseksuaali tai autismin kirjolla? Traumaattisia kokemuksia?

Varmaan noita kaikkia. Ap

Vierailija
10/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kirjoilla autismissa vuosina 03-07. Sitten muutin ja vaihdoin kirjat Jyväskylään. Olo helpotti heti.

Vierailija
11/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi sit soimaan pääs David Lee Rothin versio I’m Just a Gigolo:sta.

Voi sentään. 😂

Ja mulle tuli vielä ko. biisin musavideo mieleen. On muuten aika hulvaton, katsokaa vaikka tubesta 😆

Vierailija
12/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei! Ota se kehuna! Olet siis naisten mielessä viehättävä ja turvallinen, kun uskaltavat lähestyä sinua. Ajattele sitä aloitetta ikään kuin kehuna? Olet naisten mielestä siis puoleensavetävä, se on siis kehu.

Eri asia on, mitä itse haluat. Elä sen kanssa. Ole kuitenkin kohtelias, naisia voi torjua myös ystävällisesti, esim. Kerrot että et nyt juuri kaipaa elämääsi naista.

Vierailija
13/13 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, millaisen seksuaalisen aloitteen ap on saanut tänään ennen klo 14 aamupäivällä? Joku nainen ehdottanut sekstailua kauppareissulla tms.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme