Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisiko vinkkejä miehen löytämiseen

Vierailija
05.10.2019 |

Olen jo vuosia joutunut kuuntelemaan miten seuranhaussa on naisten markkinat, jos nainen ei löydä kumppania niin syy on yksin naisessa joka on liian nirso ja prinsessaharhainen.

Olen yli 30v ikisinkku ja en pääse missään edes juttusille miesten kanssa. Naamaani en halua nettiin laittaa joten tinder on poissuljettu, haussa olisi ihan irl paikat missä olisi luontevaa aloittaa keskustelua. Baareja kokeilin mutta en saa edes katsekontaktia kehenkään. Harrastukset, tapahtumat, millaiset? Miehelle ei ole kriteereitä koulutuksen tai ulkonäön suhteen.

Vai pitääkö tässä iässä jo luovuttaa?

Ps. olen jo laihduttanut ja treenannut kropan optimikuntoon.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu tulee kohta täysvalkoisissa nappaamaan sut täältä!

Vierailija
2/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla homma lähti ihan vaan siitä liikenteeseen kun jätin muutamalle treffisivustolle seuranhakuilmoituksen. Parissa viikossa löytyikin jo ukko tuosta kainalosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sisältö sinussa on se, että olet ilman ja treenattu? Siinä on sinä pähkinänkuoressa? Ei ihme ettei flaksaa.

Vierailija
4/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia aloitteita olet tehnyt mielenkiintoisille miehille?

Vierailija
5/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sisältö sinussa on se, että olet ilman ja treenattu? Siinä on sinä pähkinänkuoressa? Ei ihme ettei flaksaa.

Miehet jaksavat sitä aina kilvan jauhaa, että naisessa merkitsevää on vain ja ainoastaan ulkonäkö. Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö. Aloittaja lienee sisäistänyt viestin.

Vierailija
6/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt taas? En ole tänne mitään seuranhakuilmoitusta jättämässä vaan yksinkertaisesti kysymässä neuvoa missä voisi sinkkumiehiin törmätä. Yleensä tällaisiin aloituksiin tulee läjä "no laihduta"-kommentteja ja sen takia lisäsin tuon viimeisen kohdan. -ap

Vierailija
7/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jaksavat sitä aina kilvan jauhaa, että naisessa merkitsevää on vain ja ainoastaan ulkonäkö. Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö. Aloittaja lienee sisäistänyt viestin.

MITKÄ miehet? Tinderissä vai noin maapallolla ylipäänsä? Eivät ole homogeeninen ryhmä. Ulkonäkö on yksi tekijä muiden joukossa. Ei merkityksetön mutta ei myös ainoa.

Vierailija
8/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat löytää miehen? Voimaannu ennemmin itsenäisyydestäsi.

Vierailija
9/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vinkkejä tässä nyt sitten tietäisi antaa? Miehillekin täällä tunnutaan aina sanovan ettei kannata olla liian tyrkky vaan pitää valikoida juuri ne itseään miellyttävät naiset joiden kanssa haluaa mennä treffeille. Eri asia onkin sattuuko millään näistä treffeistä sinkoamaan salamat joka edesauttaisi parisuhteen muodostumisessa.

Vierailija
10/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailija kirjoitti:

Olen yrittänyt bussipysäkeillä/julkisissa/etc aloittaa smalltalkia huonolla menestyksellä.  -ap

Vierailija
11/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytämiseen en osaa antaa vinkkejä, mutta mun exä saattoi aloittaa keskustelun kaupassa, kadulla, kirjastossa ja oikeastaan ihan missä vaan. Ja melkein aina kun kiinnostavan oloisen miehen tapasi.

Jos oikeasti haluat tutustua miehiin, älä juutu katsekontakteihin baareissa, ihan vaan esittäytymään rohkeasti.

Vaikka joku mies voi syttyä ihan suorasta kommentista "Mistä täällä löytäisi miestä?" ei se minua kyllä innostanut.

Vierailija
12/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailija kirjoitti:

Olen yrittänyt bussipysäkeillä/julkisissa/etc aloittaa smalltalkia huonolla menestyksellä.  -ap

Tuo on jo hyvä alku. Jatka vaan samaan malliin. Tietysti voisit aloittaa jonkun harrastuksen, mikä kiinnostaisi sekä sinua, että miehiä. Yhteisen tekemisen ympäriltä löytyisi jutunjuurta ja siitä sitten eteenpäin.

Vierailija
13/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy kosolti erilaisten nettideitti sivustojen osoitteita. Oletko jo miettinyt jotain kriteereitä joita haluat asettaa tulevan miehesi osalta? Silläkin voi meinaa olla merkitystä.

Vierailija
14/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta.

Vaihtoehtoja (näistä yksi tai useampi voi selittää asian)

- sosiaaliset taitosi ovat todella surkealla tasolla

- et hymyile, sinulla on kenties ns. resting b.itch face

- lähestyt vain komeita miehiä, esim. kiinnostut vain pitkistä ja miehekkäistä

- lähestyt vain varattuja miehiä. Suuri osa 30+ miehistä kun on varattuja, etenkin ne pitkät ja komeat jämptin perheenisän oloiset tyypit

Vierailija
15/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastat? Mielenkiinnon kohteet? Missä tunnet olosi kotoisaksi?

Lähtisin miettimään näitä ja hakeutuisin sellaisiin tilanteisiin, jossa erilaisia ihmisiä kokoontuu yhteen jonkin yhteisen asian tiimoilta ja jossa viihdyt niin hyvin, että hyvä olosi loistaa ulospäinkin. Ota tavoitteeksi löytää uusia ystäviä ja kohtaa jokainen sillä asenteella, että heissä on jotain positiivista ja ystävyyden arvoista. :D

Vierailija
16/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erikoiselta.

Vaihtoehtoja (näistä yksi tai useampi voi selittää asian)

- sosiaaliset taitosi ovat todella surkealla tasolla

- et hymyile, sinulla on kenties ns. resting b.itch face

- lähestyt vain komeita miehiä, esim. kiinnostut vain pitkistä ja miehekkäistä

- lähestyt vain varattuja miehiä. Suuri osa 30+ miehistä kun on varattuja, etenkin ne pitkät ja komeat jämptin perheenisän oloiset tyypit

Olen jo 10 vuotta saanut kuulla ihmettelyä sinkkuudestani. Olen ollut kiinnostunut ihan kaikenlaisista miehistä, siis ulkoisesti koska sen kummemmin ei ole ollut mahdollista tutustua; pitkistä, pätkistä, laihoista, pyöreistä, lihaksikkaista, ruipeloista, kaljuista, rastapäistä etc.  Yritän aina skannata nimettömät ennen kuin edes katsekontaktia yritän.

Melko varmasti minulla on naamalla yrmeä perusilme mutta yritän tälle aina jotain tehdä kun olen ihmisten ilmoilla. Sosiaalisista taidoista paha sanoa mitään koska niitä sosiaalisia tilanteita ei ole vuosikausiin ollut, työtkin teen itsenäisesti.

Lähinnä sitä haenkin että millaisia harrastuksia kannattaisi aloitella että olisi edes teoreettinen mahdollisuus tutustua kehenkään. -ap

Vierailija
17/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailija kirjoitti:

Ensikertaa nähdessä, ei välttämättä kukaan innostu hirveän henkilökohtaisia puhumaan, ja smalltalk nyt on just sitä, ettei siinä ihan hirveästi katsota onko kiinnostusta enempään, mutta hyvä alkuhan toi on.

Harrastuksia suosittelen minäkin, tai ainakin, että olet nähnyt miehen useamman kerran. Baarissa toki voi ensikatseella kiinnostua, ja on vielä jotenkin luontevaa aloittaa keskustelu.

Vierailija
18/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tanssikurssille, siis paritanssi sellaiseen. Sieltä löysin ihanan miehen ja tiedän että moni muukin on löytänyt :) 

Vierailija
19/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet ovat saatanasta, ei tee kotitöitä ja pakenee pikkulapsiarkea maratoneille, öliööööööööööööööööö".

T.palstamammat

Eli älä hanki miestä, niin ei tarvitse sinunkaan ruikuttaa palstalla

Vierailija
20/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa toimintatapa, joka on itselläni toiminut oikein hyvin. Lähde suosittuun karaokebaariin, joka ei ole omalla alueellasi. Pukeudu siististi ja viehättävästi, mutta ei liian näyttävästi. Muista, että naisellisten kurvien pitää näkyä, mutta ei saa olla (tissit tiskiin) tyrkyllä. Jää baaritiskille ja ole avoin juttukavereille. Muista vastata hymyyn ja katsekontaktiin.  :)

Joku kiva uros kaappaa sinut varmasti kainaloonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi