Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisiko vinkkejä miehen löytämiseen

Vierailija
05.10.2019 |

Olen jo vuosia joutunut kuuntelemaan miten seuranhaussa on naisten markkinat, jos nainen ei löydä kumppania niin syy on yksin naisessa joka on liian nirso ja prinsessaharhainen.

Olen yli 30v ikisinkku ja en pääse missään edes juttusille miesten kanssa. Naamaani en halua nettiin laittaa joten tinder on poissuljettu, haussa olisi ihan irl paikat missä olisi luontevaa aloittaa keskustelua. Baareja kokeilin mutta en saa edes katsekontaktia kehenkään. Harrastukset, tapahtumat, millaiset? Miehelle ei ole kriteereitä koulutuksen tai ulkonäön suhteen.

Vai pitääkö tässä iässä jo luovuttaa?

Ps. olen jo laihduttanut ja treenannut kropan optimikuntoon.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that! kirjoitti:

Testaa toimintatapa, joka on itselläni toiminut oikein hyvin. Lähde suosittuun karaokebaariin, joka ei ole omalla alueellasi. Pukeudu siististi ja viehättävästi, mutta ei liian näyttävästi. Muista, että naisellisten kurvien pitää näkyä, mutta ei saa olla (tissit tiskiin) tyrkyllä. Jää baaritiskille ja ole avoin juttukavereille. Muista vastata hymyyn ja katsekontaktiin.  :)

Joku kiva uros kaappaa sinut varmasti kainaloonsa.

* Joku _ uros kaappaa sinut varmasti kainaloonsa.

Vierailija
22/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa toimintatapa, joka on itselläni toiminut oikein hyvin. Lähde suosittuun karaokebaariin, joka ei ole omalla alueellasi. Pukeudu siististi ja viehättävästi, mutta ei liian näyttävästi. Muista, että naisellisten kurvien pitää näkyä, mutta ei saa olla (tissit tiskiin) tyrkyllä. Jää baaritiskille ja ole avoin juttukavereille. Muista vastata hymyyn ja katsekontaktiin.  :)

Kiitos neuvosta, varmaan yksi ongelma seuran löytämisen suhteen onkin tuo että en ole lainkaan muodokas vaan kroppa on mallia uimari/voimistelija. Ei oikein ole muotoja mitä korostaa. Ei sillä että haluaisin löytää miehen joka skannaa naisia rintavarustuksen perusteella mutta onhan se hankalaa jos on isolle osalle miessukupuolta täysin näkymätön. Olen laitettunakin suurinpiirtein "hieman keskivertoa viehättävämpi kirjastontäti". -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
24/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvosta, varmaan yksi ongelma seuran löytämisen suhteen onkin tuo että en ole lainkaan muodokas vaan kroppa on mallia uimari/voimistelija. Ei oikein ole muotoja mitä korostaa. Ei sillä että haluaisin löytää miehen joka skannaa naisia rintavarustuksen perusteella mutta onhan se hankalaa jos on isolle osalle miessukupuolta täysin näkymätön. Olen laitettunakin suurinpiirtein "hieman keskivertoa viehättävämpi kirjastontäti". -ap

Hyvä kroppa tuollainen on.

Vierailija
25/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailija kirjoitti:

Millaisia aloitteita olet tehnyt mielenkiintoisille miehille?

Olen yrittänyt bussipysäkeillä/julkisissa/etc aloittaa smalltalkia huonolla menestyksellä.  -ap

Tuo on hyvä, et ehkä vain ole törmännyt siihen oikeaan. Itse olen hitaasti lämpenevää sorttia, enkä ole varsinaisesti haku päällä, mutta jos useamman kerran tulisit juttelemaan ja osoittaisit kiinnostusta niin mistäpä sen tietää?

Vierailija
26/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ilman.Paljon parempi. T:Ukosta kärsivä

Vierailija
27/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tältä palstalta kysyä neuvoja miesten lähestymiseen, kun ihan joka päivä kerrotaan, kuinka aloitteiden teko on ulkoistettava (komeille) miehillle. Kaikki muut miehet ja yritykset haukutaan mielikuvituksellisin sanakääntein.

Vierailija
28/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailija kirjoitti:

Millaisia aloitteita olet tehnyt mielenkiintoisille miehille?

Olen yrittänyt bussipysäkeillä/julkisissa/etc aloittaa smalltalkia huonolla menestyksellä.  -ap

Ota kontaktia siihen naapurissa asuvaan mieheen vaikka pesutuvassa, pihalla tai äärimmäisessä tapauksessa soita hänen ovikelloaan jonkin kevyen tekosyyn varjolla.

Vierailija
29/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaista naista olen itse miehenä etsinyt. En halua mitään muotovaliota tai ankkahuulta, vaan ns. kirjastotädin. Ja aika moni tuntemani mies myös. Emme vaan näköjään tapaa missään.. :(

Vierailija
30/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaista naista olen itse miehenä etsinyt. En halua mitään muotovaliota tai ankkahuulta, vaan ns. kirjastotädin. Ja aika moni tuntemani mies myös. Emme vaan näköjään tapaa missään.. :(

Missä te vietätte vapaa-aikaanne tai missä teitä voisi tavata/lähestyä?

Itsekin olen sitä mieltä että tässä on melko paha kohtaamisongelma sukupuolten välillä kun ei kaikista ole tinderöimään. -ap

Vierailija
31/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään kirjoitti:

Ei kannata tältä palstalta kysyä neuvoja miesten lähestymiseen, kun ihan joka päivä kerrotaan, kuinka aloitteiden teko on ulkoistettava (komeille) miehillle. Kaikki muut miehet ja yritykset haukutaan mielikuvituksellisin sanakääntein.

Tuo kyllä pitää paikkanssa. Itse olisin avoin siististi pukeutuneen ja siedettävän näköisen naisen aloitteelle keskustelun aikaansaamiseksi, kunhan jutut on sellaisia, ettei tarvitse epäillä mt-ongelmia.

Vierailija
32/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kukaanhan ei kotia haje. Tapaa ihmiset niin voi tehdä mitään muuta kuin tuttavuuksia.

Jää kotiin ja kjuole pous.

Vierailija
33/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa mitään vikaa ole, ihan hyvältä kuulostaa.

Totta kai on naisia jotka saavat miehiä vain korostamalla muotoja ja odottelemalla (eri asia on saaavatko toivotunlaisia miehiä, ja saavatko parisuhdetta etsiviä miehiä), joidenkin pitää olla itse vähän aloitteellisempia.

Jotain muutakin mielenkiintoista pitäisi löytyä kuin ulkonäkö. Mitä se voisi olla?

Vierailija
34/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitäisi miettiä että tekisit profiilin johonkin Eliittikumppanit, e-kontakti, match. Ei se niin paha ole että sun kuva sellaisessa on. Mitä muuta se kellekään kertoo, kuin että olet sinkku. Ja senhän tietää kaikki muutenkin. Jos et nyt suorastaan jotain nahkafetissiä suoraan etsi.

Sellaisissa liikkuu näitä kilttejä kotona töitä tekeviä. Löysin omani sieltä ja kaverit on myös löytäneet.

Vierailija
35/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te vietätte vapaa-aikaanne tai missä teitä voisi tavata/lähestyä?

Itsekin olen sitä mieltä että tässä on melko paha kohtaamisongelma sukupuolten välillä kun ei kaikista ole tinderöimään. -ap

Koti, lenkkirata, kansallispuistot, kirjasto, museot. Tuosta ensi alkuun. Ei noissakaan aktiviteeteissa juuri naisia tapaa, ja kun tapaa niin naiset haluavat olla omissa porukoissaan. Satunnaisesti raflat ja kotipirskeet, nuo varmaan ovat yhäkin paras keino tavata naisia.

Vierailija
36/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit alkaa tupakoimaan ja sitä kautta kyselemään tulta miehiltä. Tämä taktiikka tosin voi tuottaa ei-toivotun lopputuloksen.

Vierailija
37/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen voi löytää mistä vaan,mutta se on sit asia erikseen millaisen miehen.Ja onko hän sopiva sinulle.Yhteiset arvot,elämäntavat ja onko teillä asioita,joita tykkäisitte tehdä yhdessä.

Vierailija
38/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on samantapainen kuin tässä aloituksessa. Ei me voida auttaa sinua, kun et yhtään kerro mistä tykkäät ja missä liikut. Tapoja tavata mies on niin lukemattomia, että mitään yleisneuvoa ei ole. Mutta jos kertoisit itsestäsi heti alkuun, niin lukijoille voisi tulla mieleen omia ja tuttaviensa kokemuksia, joissa on jotain samaa kuin sinussa.

Ehkä sinun keskustelunaloituksetkin ovat yhtä mitäänsanomattomia, jolloin et anna miehille mitään mihin he voisivat tarttua ja mistä jatkaa keskustelua. Se nimittäin tyrehtyy alkuunsa, jos siinä ei ole tarttumapintaa.

Vierailija
39/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tinder on ehdoton ei, niin sitten ne harrastukset sekä kavereiden kautta. Lähes kaikki ovat nykyään tinderissä, mikä on helppoa ja näin lähestymisiä muualla ei tapahdu niin usein. Nykyään pidetään vähän jopa outona, jos menet tuntemattomalle juttelemaan siinä mielessä, että haluaisi tutustua enemmän. Eli siis paikat missä tapaat samanhenkisiä ihmisiä uudelleen ja uudelleen (harrastukset), ja vähitellen voi alkaa jutella enemmän, ja vaihtaa jossain välissä yhteystietoja. Toinen ja oikeastaan paras vaihtoehto on kaveripiirit. Kysele kavereilta ja käske kavereiden kysyä miehiltään, tuntevatko he jotakuta vapaata kenen kanssa voisit sopia yhteen. Samalla saa (yleensä) karsittua pahimmat tyypit pois. Sitten vain järjestämään esim. illanistujaisia tai kaveri järkkäämään niitä te kutsuttujen listalla, jos sokkotreffit ovat aluksi liian päällekäyvän tuntuisia. Myös kaikki liikuntareissut (esim. kiipeily, dinner in the sky, uusien lajien kokeilu, kaikki ns aikuisille suunnatut elämykset) voivat toimia jos illanistujaiset eivät ole mieleen, kerätkää kavereita ja heidän kavereita porukkana mukaan sinne.

Vierailija
40/54 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma on samantapainen kuin tässä aloituksessa. Ei me voida auttaa sinua, kun et yhtään kerro mistä tykkäät ja missä liikut. Tapoja tavata mies on niin lukemattomia, että mitään yleisneuvoa ei ole. Mutta jos kertoisit itsestäsi heti alkuun, niin lukijoille voisi tulla mieleen omia ja tuttaviensa kokemuksia, joissa on jotain samaa kuin sinussa.

Ehkä sinun keskustelunaloituksetkin ovat yhtä mitäänsanomattomia, jolloin et anna miehille mitään mihin he voisivat tarttua ja mistä jatkaa keskustelua. Se nimittäin tyrehtyy alkuunsa, jos siinä ei ole tarttumapintaa.

En palstalle halunnut liikaa kertoa itsestäni koska en tällä hetkellä jaksaisi sitä että jokainen ominaisuuteni ja kiinnostuksenkohteeni haukuttaisiin lyttyyn ja minua pilkattaisiin niiden vuoksi. Pähkinänkuoressa viihdyn kodinhoidon parissa ja luonnossa, en pidä somekulttuurista. Tältä pohjalta tuntuu olevan melko mahdotonta löytää ketään nykymaailmassa.

Joskus nettideittejä kokeilin ja aina olin ainoa osapuoli joka esittää kysymyksiä ja ylläpitää keskustelua. -ap