Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisin et mun aikuisen pojan ja miesystäväni välille tulisi hyvä suhde. Siis isäpuoli kuitenkin on. Miten auttaa tilannetta?

Vierailija
05.10.2019 |

Osaako kukaan kertoa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jos ei natsaa niin ei natsaa

Vierailija
2/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika on jo aikuinen, ei miehesi ole isäpuoli. On vain äidin miesystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tätä taas? Tämä sama ketjun aloitus oli täällä jo eilen. Miksi yksi avaus ei riitä sinulle?

Vierailija
4/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen asia. Koskettaa toisia.

Vierailija
5/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuleekin tämä ajatus, että toisten ihmisten välejä on oikeus jotenkin manipuloida...

ps. Ymmärrän silti, että toivot hyviä välejä. Toivoahan aina saa.

Vierailija
6/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni ja aikuisella lapsellani ei ole minkäänlaista suhdetta. Aluksi tulivat hyvin toimeen keskenään mutta kun yhteinen lapsemme syntyi, niin ei siitä enää tullut mitään.

Vierailija
7/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Olemme miesystäväni kanssa hankkimassa lapsen ja tulee näille mun aikuisille lapsille kyllä vähän yllätyksenä. Jos siis tulen raskaaksi. Miesystäväni ei ole kovin innostunut tapaamaan lapsiani ja siksi täällä kyselen. Heillä on valmiiksi mielipide eroja kun olen miehelle kertonut miten lapseni kohtelevat minua.

Vierailija
8/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Olemme miesystäväni kanssa hankkimassa lapsen ja tulee näille mun aikuisille lapsille kyllä vähän yllätyksenä. Jos siis tulen raskaaksi. Miesystäväni ei ole kovin innostunut tapaamaan lapsiani ja siksi täällä kyselen. Heillä on valmiiksi mielipide eroja kun olen miehelle kertonut miten lapseni kohtelevat minua.

Sanon nyt vähän tylysti, mutta jos lapsesi ovat jo aikuisia, olet kaikkein oleellisimman velvollisuutesi toteuttanut ja mielestäni velvollisuutesi nykyhetkessä on itseäsi varten. Eli hanki uusi perhe, jos haluat, ja muiden pitää sitten elää asian kanssa.

Vierailija
9/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Kiitos vastauksesta 8/8. Olen itsekin asian tajunnut näin menevän.

Vierailija
10/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä idari missään tapauksessa lisäänny.

Vierailija
11/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankit lapsia, jos edellistenkään kanssa et ole väleissä? 

Vierailija
12/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mun miesystäväni haluaa kanssani lapsen. Itse juttelin hänelle asiasta ja lopulta myönsi et haluaa lapsen just mun kanssa. Se on meidän asiamme.

Vierailija
13/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas nyt päättää onko niitä lapsia yksi vai monta. Muuten minulle ei tule mitään muuta mieleen tuosta loppulauseesta kuin se että olet jonkun sortin narsisti ja haluat koskaa aikuiselle pojallesi jonkun muka kokemasi vääryyden hankkimalla lapsen uuden miehesi kanssa. Etukäteen tekemällä vastakkainasettelun ja puhumalla paskaa lapsestasi miehellesi, joka ei siis tunne tätä poikaa, haluat sulkea tämän entisen liittosi aikuisen pojan pois elämästäsi uuden lapsen myötä. 

Vierailija
14/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen väleissä he vain voimaakkaasti haluavat määrätä asioitani ja en pidä tästä. Onneksi nyt miesystäväni tukee minua ja voin rauhassa olla oma itseni.

Vierailija
15/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian vanha tekee lapsia

Vierailija
16/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin mene että haukun poikaani miesystävälleni, olen vain kertonut totuuden että poikani on tiettyä mieltä, meillä on silti läheiset välit.

Vierailija
17/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ketjun lukijoiden joukossa olla muutama vanhempiaan hyväksikäyttävä... alaklikkauksista laskin...

Vierailija
18/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupea noin vanhana tekemään jos suhde ei ole edes sillä tasolla, että olisitte naimisissa.

Vierailija
19/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suhde syntyy, jos on syntyäkseen. Ei siihen voi pakottaa. Parhaimmillaan kaikki aikuisetkin lapset nähdään yhteisinä ja koko lähipiiri on yhtä tasapuolista perhettä.

Kunhan aikuisia lapsiakaan ei rajata "meidän perheen" ulkopuolelle, luulisi homman toimivan.

Vierailija
20/21 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväsi ei ole aikuisenpoikasi isäpuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän