Hyvä tuote kuiville hiuslatvoille/pituuksiin? Joka ei tee hiusta raskaaksi/tahmaiseksi?
Plussaa jos luonnonkosmetiikkaa, mutta siitä voin tinkiä jos oikein hyvä tuote. :)
Kommentit (9)
Tuota bonacurea olen käyttänytkin, mutta jossain kohtaa sitä ei tuntunut saavan mistään.. netistä mieluiten tilaisin.
Wella luxe oil. Ihan parasta, olen käyttänyt jo monta pulloa. Ei jätä hiuksia yhtään öljyisiksi!
Ja sokoksella on kohta hiusten hellimisviikot saa -40% 😉
Sakset, tiedän että ikävä kuulla totuutta.
oliiviöljy,kookosöljy
tai mikä vaan öljy neutraali
Vierailija kirjoitti:
Wella luxe oil. Ihan parasta, olen käyttänyt jo monta pulloa. Ei jätä hiuksia yhtään öljyisiksi!
Ja sokoksella on kohta hiusten hellimisviikot saa -40% 😉
Minä suosittelen myös tätä! Olen käyttänyt jo monta vuotta. Ei ole mikään ihan tavallinen markettiöljy ja hintakin on vähän korkeampi, mutta usein just tarjouksesta löytyy edullisesti :) ja on todella riittoisa tuote ja tuoksuu ihanalta!
Wella SP Luxe oil. Inhosin ennen tahmaavia hiusöljyjä, mutta tämä on <3 Sisältää lämpösuojan.
Vierailija kirjoitti:
Wella SP Luxe oil. Inhosin ennen tahmaavia hiusöljyjä, mutta tämä on <3 Sisältää lämpösuojan.
Tätä olikin keretty jo suosittelemaan. Ohis.
Minäkin suosittelen tuota SP Luxe oilia. Todella hyvä tuote!
Ostin kampaamosta tällaista BC Bonacure-merkkistä voidetta, joka on todella riittoisaa, eikä tahmaa.
Hyaluronic Moisture Kick Curl Powder 5 -hoitovoide
Sitten haksahdin markettituotteeseen nätin pullon takia ja ostin got2b Smooth'n chick anti-frizz lotionia ja tämä kyllä jättää huomattavasti tahmaisemman fiiliksen hiuksiin.