Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ratsastushousuläskit", miten päästä niistä eroon?!

Vierailija
04.10.2019 |

BMI noin 21,5 ja aika lailla lihasta kropassa, mutta sivuläskit on ja pysyy. Auttaako muu kuin kirurgin veitsi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinaan 1970-1980 lukujen vaihteessa kosmetologilla ratsastushousuläskien poistossa. Olin silloin alle 30 kymppinen. Hän hankasi ko olevia kohtia silloin laitteella, joka poisti niitä läskejä. En kylläkään tiedä, mihin energiaan se perustui. Ultraääneen vai mihin. Jos kyselet näistä hoitoloista, niin varmasti tietävät ja nykyään löytyy uudempaakin tekniikkaa. Hypoxit ja muut. Ratsastuspaikkaläskit eivät ole tulleet takaisin ollenkaan, vaikka olen muuten lihonut.

Vierailija
2/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis satulalaukkuläskit reisien sivuissa? Nehän on sexyt! Uuuuhhhh.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin omistani eroon rasvajäädytyksessä. Se tehdään täsmänä, ja kestää vähän yli tunnin, tuntui ensiksi vähän viileältä mutta siihen tottui muutamassa minuutissa.

Siinä tapauksessa tuo ei sovi jos sinulla on korkea verenpaine tai diabetes.

Rasvat lähti käsittelyn jälkeen liikkeelle ja poistuvat elimistöstä pissan ja kakan mukana seuraavan 3 viikon aikana. Hyvä näin, sillä pelkään veitsiä ja kirurgista rasvaimua. Monta senttiä lähti yhdellä käsittelyllä, 2 aluetta maksoi muistaakseni vähän yli 200 euroa.

Kävin Espoon Panorama towerin esteettisellä klinikalla ja hoidon teki kirurgian erikoissairaanhoitaja.

Vierailija
4/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin aikoinaan 1970-1980 lukujen vaihteessa kosmetologilla ratsastushousuläskien poistossa. Olin silloin alle 30 kymppinen. Hän hankasi ko olevia kohtia silloin laitteella, joka poisti niitä läskejä. En kylläkään tiedä, mihin energiaan se perustui. Ultraääneen vai mihin. Jos kyselet näistä hoitoloista, niin varmasti tietävät ja nykyään löytyy uudempaakin tekniikkaa. Hypoxit ja muut. Ratsastuspaikkaläskit eivät ole tulleet takaisin ollenkaan, vaikka olen muuten lihonut.

Olet kyllä vieläkin alle 300-vuotias. Ainakin erittäin suurella todennäköisyydellä.

Vierailija
5/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin omistani eroon rasvajäädytyksessä. Se tehdään täsmänä, ja kestää vähän yli tunnin, tuntui ensiksi vähän viileältä mutta siihen tottui muutamassa minuutissa.

Siinä tapauksessa tuo ei sovi jos sinulla on korkea verenpaine tai diabetes.

Rasvat lähti käsittelyn jälkeen liikkeelle ja poistuvat elimistöstä pissan ja kakan mukana seuraavan 3 viikon aikana. Hyvä näin, sillä pelkään veitsiä ja kirurgista rasvaimua. Monta senttiä lähti yhdellä käsittelyllä, 2 aluetta maksoi muistaakseni vähän yli 200 euroa.

Kävin Espoon Panorama towerin esteettisellä klinikalla ja hoidon teki kirurgian erikoissairaanhoitaja.

ja linkissä pari kuvaa joista näkee aika hyvin että minkälaisia tuloksia kyseisellä uudenaikaisella kryolipolla saa, ja tosiaan ilman kirurgiaa

https://peterborough.lipo-sculpt.co.uk/wp-content/uploads/2018/02/inner…

Vierailija
6/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä imetys auttaa reisiläskeihin.

Vierailija
7/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kuten jos sanottiin yllä, Cryolipo on helppo ja nopea ja edullinen. Hyvin toimii.

Vierailija
8/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cryolipoa suosittelen minäkin, lähti vatsamakkara ja jenkkakahvat.

Vierailija
9/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti (oikeasti siisti) ruokavalio vuosien ajan sekä säännöllistä aerobista liikuntaa.

Vierailija
10/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voit hyvin toteuttaa sulatusta. Eli mene lattialle selällesi siitä nostat jalat vatsan päälle koukkuun ja alat käännellä puolelta toiselle niin, että reisien syrjä käy lattiassa. Huomaat, että myös vyötärö kapenee, ja vatsalihaksetkin tykkää hyvää. 

Vierailija
11/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne lähti ,kun aloin juosta aamulenkin tyhjällä vatsalla (40-50 min) 3-5 kertaa viikossa, välillä ottaen kovia spurtteja.

Vierailija
12/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvajäädytys nimen omaan auttaa niihin kohtiin kehossa, joihin ei treenit tehoa.

Kuten pömppövatsa, jenkkakahvat, sisäreidet, ulkoreidet ja käsivarsien alapuolet eli allit.

Vierailija
13/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä imetys auttaa reisiläskeihin.

"Juu imetinpä tässä Jorma-Lucaa ja Nico-Jaakoppia 7-vuotiaiksi asti jotta reisiläskit ei tulisi takaisin".

Luoja sentään.

Siinä vaiheessa litteät rinnat valahtaneet polvia kohti ja nännit taitaa jo hipoa navan alapuolta. Mutta kunhan reidet ei näytä pulleilta.

Vierailija
14/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis satulalaukkuläskit reisien sivuissa? Nehän on sexyt! Uuuuhhhh.....

Pitäähän naisesta kiinni saada!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä