Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä PS4 pelejä suosittelet 31-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
04.10.2019 |

Ostin PS4:n tänään, ja en ole vielä ostanut sille yhtään peliä, ja ajattelin kysellä palstalaisten suosituksia hyville peleille, tai mistä pidätte. Itse pidän erityisesti toimintaseikkailu- ja kauhupeleistä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomateriaalia <3

Vierailija
22/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassua, että 31-vuotiaille ehdotellaan tyhmiä pelejä, joita tuonikäisten äidit on pelanneet.

Tällä palstalla on varmasti viisikymppisiä ja vanhempiakin naisia, jotka ovat jo 80- luvulla pelanneet commodoreilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pikemminkin siitä mitä tyyliä haluaa pelata. Voisi kuitenkin suositella esim. tomb raidereita, horizon zero dawn, witcher 3, last of us ja montaa muutakin. 

Tomb raider on ikivanha. Sitä pelattiin ysärillä. Samoin Doomia.

Niin? hyvät kestää pidempään käyttöä. Hyvistä tehdään myös uusia versioita. Tomb raidereitakin on omassa steam-kirjastossa alkuperäiset 6 + niiden lisäksi 3 remakea klassisilla grafiikoilla ja viime vuosilta kolme kokonaan uudella tyylillä + jotain naksuttelutombraidereita pari. Doomejakin on useampia, viimeisin pari vuotta sitten ilmestynyt ja kohta ilmestyy sille jatkoa.

Vierailija
24/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hassua, että 31-vuotiaille ehdotellaan tyhmiä pelejä, joita tuonikäisten äidit on pelanneet.

Tällä palstalla on varmasti viisikymppisiä ja vanhempiakin naisia, jotka ovat jo 80- luvulla pelanneet commodoreilla.

Taitaa olla tuo sun "originaali" trollisi vanhempi kuin sinä....

Vierailija
25/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dragon age inquisition.

Oli tosi hyvä, ensimäinen yksinpeli minkä maltoin läpi pelata pitkään aikaan.

Vierailija
26/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille tähän mennessä vastanneille!

Paljon on tässä mainittu sellaisia pelejä jotka vaikuttavavat kiinnostavilta, erityisesti Uncharted, Horizon Zero Dawn, Witcher 3, Devil May Cry, Evil Within, ja Until Dawn vaikuttavat youtubesta katsomien videoiden perusteella omaan makuuni sopivilta.

AP

Vierailija
27/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps storesta saa klassikkoja ctr:stä lähtien jos porukkapelit illanistujaisiin kiinnostaa.

Pelaatko ap paljonkin? Vr-settiä lisukkeeksi hankkimassa?

Löytyy entuudestaan PS2, PS3 ja Nintendo Wii. Aloitin pelaamisen joskus 90-luvun loppupuolella tuttavan PS1:llä.

VR-laseja en tällä hetkellä omista, mutta olen harkinnut ostavani nekin joskus. Jotkut pelit ovat kuulemani mukaan varsin huikeita kokemuksia vr-laseilla pelattuna, esim. ketjussa mainittu Resident Evil 7.

Ja jotain pelejä kaiketi pystyy pelaamaan vain niillä laseilla.

Vierailija
28/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps storesta saa klassikkoja ctr:stä lähtien jos porukkapelit illanistujaisiin kiinnostaa.

Pelaatko ap paljonkin? Vr-settiä lisukkeeksi hankkimassa?

Löytyy entuudestaan PS2, PS3 ja Nintendo Wii. Aloitin pelaamisen joskus 90-luvun loppupuolella tuttavan PS1:llä.

VR-laseja en tällä hetkellä omista, mutta olen harkinnut ostavani nekin joskus. Jotkut pelit ovat kuulemani mukaan varsin huikeita kokemuksia vr-laseilla pelattuna, esim. ketjussa mainittu Resident Evil 7.

Ja jotain pelejä kaiketi pystyy pelaamaan vain niillä laseilla.

T: AP

Vierailija
29/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uncharted-sarja, Tomb Raiderit (erityisesti ne 3 viimesintä) , Metal Gear Solid 5 ei vielä ei ole täällä edes mainittu, RDR2, GTA 5. Online-peleistä en osaa sanoa juuta enkä jaata kun pelaan aina vain soolona.

N36229

Vierailija
30/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danganronpa v3: erityislahjakkaiden lukiolaisten Killing Game alkaa taas! Tää on kyllä vähän sellainen, että pitäisi ymmärtää pelin taustat jo etukäteen, muuten varmaan aika hämmentävä wtf-peli.

Vierailija
31/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitokset kaikille tähän mennessä vastanneille!

Paljon on tässä mainittu sellaisia pelejä jotka vaikuttavavat kiinnostavilta, erityisesti Uncharted, Horizon Zero Dawn, Witcher 3, Devil May Cry, Evil Within, ja Until Dawn vaikuttavat youtubesta katsomien videoiden perusteella omaan makuuni sopivilta.

AP

Witcher3 ja Red Dead Redemption 2 on mun kaikkien aikojen suosikkipelejä. Varsinkin Red Deadin tarina on oikeasti koskettava ja mä en yleensä edes kauheasti perusta niistä juonista, kunhan pelaan.

N40

Vierailija
32/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pelihetkiä :D

Vierailija
33/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dragon age inquisition.

Oli tosi hyvä, ensimäinen yksinpeli minkä maltoin läpi pelata pitkään aikaan.

Mulla on ollut päällä trophyjen täydellinen kerääminen kyseisestä pelistä, enää nightmare difficulty puuttuu! DLC:t mukaanlukien.

Anteeksi ohis, oli pakko päästä intoilemaan!

Vierailija
34/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31-vuotias? Sinun kannattaisi välillä lukea vaikkapa kirjaa tai muuten tutustua omaan äidinkieleesi. Jätä konsolit tauolle.

Tykkään kyllä lukea kirjojakin. Viimeisen parin vuoden aikana on tullut luettua mm. Lovecraftin novellikokoelmia, ja muutamia fantasia-kirjoja.

Eli ei se pelaaminen ainakaan minun kohdallani sulje pois kirjojen lukemista.

AP

Vierailija
35/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

God of War

Vierailija
36/64 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
37/64 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ps4 pelit ovat samanlaisia. Eli ostat parhaan, joka on red dead redemption 2.

Vierailija
38/64 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red Dead Redemption 2 ja jos kerta löytyy se PS3 niin myös Red Dead Redemption, jos sinulla ei sitä jo ole.

Itse hankin pleikkarin juurikin RDR2:sen takia.

Vierailija
39/64 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Soulsbornet mitä saatavilla

Kohta varmaa Demon Soulskin saapuu PS4:lle

Vierailija
40/64 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Red Dead Redemption 2 ja jos kerta löytyy se PS3 niin myös Red Dead Redemption, jos sinulla ei sitä jo ole.

Itse hankin pleikkarin juurikin RDR2:sen takia.

Se saa pc:lle aika pian

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan