Mitä hyviä PS4 pelejä suosittelet 31-vuotiaalle naiselle?
Ostin PS4:n tänään, ja en ole vielä ostanut sille yhtään peliä, ja ajattelin kysellä palstalaisten suosituksia hyville peleille, tai mistä pidätte. Itse pidän erityisesti toimintaseikkailu- ja kauhupeleistä.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt se konsoli jo kiinni. Minulla on parempaa tekemistä mielessä.
M38
Mee hakkaa tattia. Ei kiinnosta sun paremmat tekemiset. Sormetan ja leluilen itse myöhemmin sitten, saan paremmat kyydit kuin sinulta.
Eli kehotus masturbointiin oli minulle tarkoitettu loukkaukseksi kun onhan se noloa, että mies masturboi, mutta saman mainitset, että aiot itse leluilla huikeat kyydit itsellesi.
Olin sitä paitsi alun perin ehdottamassa, että nyt on hieno ilma soolokävelylle.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt se konsoli jo kiinni. Minulla on parempaa tekemistä mielessä.
M38
Mee hakkaa tattia. Ei kiinnosta sun paremmat tekemiset. Sormetan ja leluilen itse myöhemmin sitten, saan paremmat kyydit kuin sinulta.
Eli kehotus masturbointiin oli minulle tarkoitettu loukkaukseksi kun onhan se noloa, että mies masturboi, mutta saman mainitset, että aiot itse leluilla huikeat kyydit itsellesi.
Olin sitä paitsi alun perin ehdottamassa, että nyt on hieno ilma soolokävelylle.
M38
Et todellisuudessa tarvitse seuraa soolokävelyllesi. Vai etkö ole ihan ymmärtänyt sanan "soolo" merkitystä? Hyvää kävelyä sinulle, onneksi saan olla hetken kahden konsolini kanssa ilman, että olet koko ajan häiritsemässä.
Voisin antaa sun pelailla mun joystickillani, jos olet kiltisti ;)
FarCry- sarjasta löytyy hauskaa kohellusta. Red Dead Redemption 2 saa taas kyyneleet valumaan monissa tarinan todella tunteellisissa kohtauksissa.