Jos saisit tunnin ajan puhua mitä vaan kenelle vaan - niin että henkilö unohtaisi sen, mitä kertoisit?
Sulla aikaa tunti: puhu mitä vaan, kenelle vaan. Tunnin kuluttua puffff! Taika raukeaa ja hän unohtaa täysin mitä sanoit.
Mitä kertoisit ja kenelle?
Kommentit (16)
Miehelle paasaisin sen peniksen pienuudesta koko tunnin.
Jos toivoisin jotain tällaista, olisin nainen.
Tiedän kenen kanssa puhuisin, mutta en kertoisi mitään vaan kyselisin. En kyllä usko, että saisin vastauksia, mutta jos hän unohtaisi kaiken, niin uskaltaisin kokeilla.
En mitään.
Mitä järkeä siinä olisi, jos unohtaisi sen heti? Sama kuin tuolille puhuisi siis.
Ihastukselleni selvittääkseni mitä, jos mitään, hän tuntee minua kohtaan. Samalla käytäisi läpi toiveet suhteelta että tietäisinnonko mitään toivoa.
Kertoisin miten kauheaa elämäni oikeasti on ja miten salaan sen kaikilta. Olisi hyvä kerrankin kertoa koko totuus jollekin joka kuitenkin unohtaisi sen, mutta minua saattaisi helpottaa.
Miten estäisin sen tunnin ajan sitä soittamasta poliisille. En sanois mitään.
Kertoisin millainen on Jenni Haukio.
Mitä iloa tuosta olisi? Voinhan puhua täällä milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Voi minä ymmärsin tehtävän väärin ajattelin että pitäisi yrittää kertoa mahdollisimman tylsää juttua. Tähän ehdotin Haukion elämäntarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihastukselleni selvittääkseni mitä, jos mitään, hän tuntee minua kohtaan. Samalla käytäisi läpi toiveet suhteelta että tietäisinnonko mitään toivoa.
Sama. Naimisissa olevana en ikinä muuten ihastukselleni uskaltaisi kertoa. Vastakaikua on, joten haluaisin tietää missä mennään ja esittäisin myös pari kysymystä...
Vierailija kirjoitti:
Sauli, käypäs katsomassa pitääkö vaippa vielä vaihtaa.
Tuollaista tuli tehtyä. Ex halusi aina kännissä multa "vastauksia" ja sanoin sen mitä hän halusi kuulla (juujuu rakastan, kylläkyllä olen arvoton huor anpenikka juu en jätä sua kylläkyllä oot hyvä ihminen jne.) Tunnin kuluessa se sammui ja unohti kaiken.
Kertoisin mun lääkärille kenen kanssa jo pitkään ollut jäätävä flirtti, että kyllä - olen ihastunut ja ei, meidän ei ole pakko tehdä asialle mitään mutta kyllä, jos haluat tehdä sille jotain, olen mukana 100%:sti.
Ei tuo ole yhtään kivaa, teen tuota joka päivä miehelle ja lapsille.