Carita muutti Floridaan. Ikävä Prismaan jäi.
Kommentit (7)
Outoa, että hän kaipaa eineksiä. Usa:n marketeissa (Super Wal-Mart, Krogers, Piggly Wiggly) on Deli-osastot, joista saa monenlaista valmisruokaa, vaikka kotiin lämmitettäväksi. Myös pikaruokaloita on pilvinpimein. Ainoa ongelma on valinnanvaikeus.
- ulkosuomalainen
Talvet voisin asua jossain lämpimässä, mutta kesät haluan olla koto-Suomessa.
Ilmankos puhelimeeni on tullut jo muutaman päivän ajan Floridasta, luulin että on joku raha huijausyritys, mutta Caritahan se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että hän kaipaa eineksiä. Usa:n marketeissa (Super Wal-Mart, Krogers, Piggly Wiggly) on Deli-osastot, joista saa monenlaista valmisruokaa, vaikka kotiin lämmitettäväksi. Myös pikaruokaloita on pilvinpimein. Ainoa ongelma on valinnanvaikeus.
- ulkosuomalainen
Entas jos asuu jossain Evergladesin reunamilla, voi olla vahan huonot valikoimat.
Eilen vaittivat radiossa etta jos googlettaa "floridaman" ja laittaa vaikka oman syntymapaivansa peraan niin aina loytyy joku hulvattoman hullu juttu. En ole itse viela kokeillut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ulkosuomalainen
Entas jos asuu jossain Evergladesin reunamilla, voi olla vahan huonot valikoimat.
Eilen vaittivat radiossa etta jos googlettaa "floridaman" ja laittaa vaikka oman syntymapaivansa peraan niin aina loytyy joku hulvattoman hullu juttu. En ole itse viela kokeillut. :D
Yleisesti ottaen täällä on melko mahdotonta tulla toimeen ilman autoa (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta). Välimatkat voivat olla hyvinkin pitkät. Auto on välttämättomyys, ei ylellisyys. Sillä voi helposti huristaa ostoksille lähimpään markettiin, tai shoppailemaan Mall:lle.
Evergladesilla ei asustele muut kuin kilpikonnat, alligaattorit ja käärmeet. Oletko käynyt ns. Airboat ajeluilla Evergladesilla? Itse en ole.
Tuosta mainitsemastasi "floridman" googlettamis-jutusta en ole tietoinen.
- ulkosuomalainen
Suomalaiset kaupat on parhaimpia. Vähän sama tunne aina kun matkustelen tai asun ulkomailla.
T: Menestynyt liikenainen