Kun mietit eroon päättynyttä avioliittoasi niin mitä virheitä teit matkan varrella
Kun mietit eroon päättynyttä avioliittoasi niin mitä virheitä teit naisen roolissa matkan varrella? Olisitko voinut tehdä jotain toisin, siten ettei avioliitto olisi päättynyt?
Kommentit (136)
Oli huono idea mennä naimisiin, tai ylipäätään sietää ja sopeutua siihen aina alati ahtaammaksi käyvään mustasukkaisuuden spiraaliin. Mies oli siis mustasukkainen ja mun elämänpiiri aina kapeni kapenemistaan.
Kun minulle työpaikan vaihdos oli tulossa eteen, niin jo pelkkä töiden hakeminen oli miehelle paha paikka. Työ olikin ollut viimeinen paikka, missä olin saanut tavata ihmisiä ja jutella ihmisten kanssa. Siinä vaiheessa kun tämäkin ovi alkoi sulkeutua, totesin, että tähän on pakko tulla muutos.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en tehnyt virheitä. Olisin voinut olla hakematta eroa ja kärsiä. Varmaan vieläkin olisin siinä kylmässä ahdistavaa suhteessa, jos en itse olisi lähtenyt.
Miehellä oli kaikki hyvin. Elettiin juuri niin kuin mies halusi eli nukuttiin erillään, ei seksiä tai hellyyttä, hoidin lapset ja kaikki käytännön asiat liittyen lapsiin, taloon ym. Isommilla tuloillani maksoin 80%perheen menoista. Mies vain olla möllötti tai harrasti omia juttujaan.
Surullista. Otitko miehen ihan omasta kategoriasta, ette tehnyt kuten naiset tapaavat tehdä ja naivat ylöspäin?
Sinccis
Silloin ongelmia on luultavasti tiedossa ja miehen kiinnostus lakkaa, kun ympärillä pörrää paljon näyttävimpiäkin naaraita.
Otin ensimmäisen miehen joka tarjolla. Ihana, mutta seksi ei sujunut. Miehellä fetissi piiskaamiseen, joka itseäni ei kiihottanut. Mies ei näe minua naisena. Piiskajutut määrää tahdin. Pitää lasten piiskajutuista. Ne lähinnä oksettaa. Siis kerrotaan miten lapsi sai piiskaa pyllyyn naisen toimesta. Nou nou. Ei kiihota. Toisekseen. Mies vanhempi. Ei seiso kunnolla ja pippeli niin pieni, ettei ylety vaginaan kuin naisen ratsastamasa. Oikeasti. Ollaan rakasteltu vain ja ainoastaan niin, että nousen miehen päälle. Ja ratsastan omilla voimilla kunnes mies laukeaa... minä teen siis kaikki työt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa mitä olisin tehnyt toisin. Parisuhteeseen tarvitaan kaksi, ja jos toista ei kiinnosta niin minkä sille tekee.
Et siis oppinut mitään.
Esim. suihinotto joka aamu pitää miehen hyvin paikoillaan. Eikä siihen tarvita kuin yksi nainen.
Sinccis
Eipä mies moista halunnut. Satoja kertoja minut torjuttiin eikä mitään selitystä. Mies ei puhunut enää avioliiton lopussa. Ei hyvistä eikä huonoista asioista. Täysin mykistyi, kun yritin parisuhteesta puhua. Eipä kohta ollut puhuttavaakaan. Yksin yritin parisuhdetta pyörittää. Hankalaa oli.
Olit varmaan vähän myöhässä. Miehellä liennyt mennyt jo kuppi nurin.
Sinccis
Ei siinä mitään. Sitten uutta matoa koukkuun vaan ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin liian monta varoitusmerkkiä huomiotta. Nuori ja naiivi kun olin.
Tämä. Rakastuin hemmoteltuun julmuriin.
Naisten jutuissa naiset ovat aina _uhreja_, mies ei _koskaan_.
Eikö tämä soita hälytykellojanne ollenkaan?
Kaikki naiset enekeleitä ja vika aina miehissä.
Sinccis
En sano, etteikö kummassakin sukupuolessa oli valovikaisia yksilöitä, mutta naisten jutuissa AINA näin.
Ja Sincciksen jutuissa nainen on pahis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
En sano, etteikö kummassakin sukupuolessa oli valovikaisia yksilöitä, mutta naisten jutuissa AINA näin.
Huomasin saman. Pari naista on nähnyt itsessäänkin jotain selviä kehityskohteita, mutta suurin osa on vain uhriutunut ja syyttänyt miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Ja Sincciksen jutuissa nainen on pahis.
Kun palaatte taivaan kotiin, pahiksia ei ollutkaan.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Tulepa sanomaan tämä sitten kun olet seurustellut vuosia jonkun kanssa joka pikkuhiljaa manipuloinnilla ja vaatimisella saa sinut maksamaan kaikki menonsa, jotta voi käyttää omat rahansa matkusteluun, harrastukseensa ja kavereiden kanssa kaljoitteluun, vaikka tienaa reilusti enemmän, ja vaatii sinut jopa leikkaamaan varpaankyntensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Tulepa sanomaan tämä sitten kun olet seurustellut vuosia jonkun kanssa joka pikkuhiljaa manipuloinnilla ja vaatimisella saa sinut maksamaan kaikki menonsa, jotta voi käyttää omat rahansa matkusteluun, harrastukseensa ja kavereiden kanssa kaljoitteluun, vaikka tienaa reilusti enemmän, ja vaatii sinut jopa leikkaamaan varpaankyntensä.
No ei siinä niin lukenut. Sinun täytyisi myös avata silmäsi. Olet helpolla höynäytettävä.
Sinccis
Ekat treffit, käytiin grillillä. Mulla ei ollut rahaa, ja mies ei tarjonnut. Nyt jos pääsisin tuohon tilanteeseen, toisia treffejä ei ikinä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Ekat treffit, käytiin grillillä. Mulla ei ollut rahaa, ja mies ei tarjonnut. Nyt jos pääsisin tuohon tilanteeseen, toisia treffejä ei ikinä tulisi.
Siis, lähdit treffeille persaukisena.
Olet oikeassa. Toisia treffejä ei _aivan_ varmasti tulisi.
Sinccis
Ei nyt ihan vastaa kysymykseen, koska en ole eronnut, mutta jos nyt ero tulisi :olisin voinut enemmän osallistu kodinhoitoon, mies hoitaa lähes kaiken vaikka onkin parempituloinen mutta myös työtunteja on vähemmän. Itse käyn koulua ja töissä. Myös seksiä olisi voinut harrastaa enemmän. Raskauden jälkeinen kuivakausi on jatkunut pian 3 vuotta.
Olin liian mustasukkainen ja ahdistin ex-miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies oirehti, rakas ystävä?
Sinccis
Vastaan miehenä ja ihan pyytämättä.
Ajauduin rakkauden huumassa vaimon unelmien toteuttajaksi. Oli meillä toki yhteisiäkin unelmia joita pyrin myös toteuttamaan.
Alussa jo huomasin, että panostus unelmien toteuttamiseen ei mennyt tasan. Työnteko ei maittanut hänelle missään vaiheessa yhteiselomme aikana eikä sen jälkeenkään. Kaikki hänen unelmat piti silti saada toteutetuksi.
Eli itseäni saan syyttää, kun luotin hänen pysyvän rinnallani, jos vain saan toteutettua ne unelmansa.
Unelmat ja toteutus, toteutus ja unelmat...
Ei koskaan enää!
Kuinka moni mies lähtisi treffeille taskut tyhjinä. Lompakossa ei mitään?
Miettikääpä tätä naiset itse.
Sinccis
Sitten haukkuisi naisen, kun ei tarjoaisi?
Olisi muuten tälläkin palstalla vihat vähän siihen miehen suuntaan ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies oirehti, rakas ystävä?
Sinccis
Turhautui ja katkeroitui, kun en yleensä päästänyt esimerkiksi työmatkoille tai valitin niistä viikkotolkulla. Kavereitaan pääsi tapaamaan kerran pari vuodessa.
Luin ketjun läpi ja nauran täällä vedet silmissä =DD
Ap kysyy että mitä olisit itse voinut tehdä toisin, ja 99% vastaajista puhuu siitä mikä hänen mielestään toisessa osapuolessa oli vikana =D
Eipä mies moista halunnut. Satoja kertoja minut torjuttiin eikä mitään selitystä. Mies ei puhunut enää avioliiton lopussa. Ei hyvistä eikä huonoista asioista. Täysin mykistyi, kun yritin parisuhteesta puhua. Eipä kohta ollut puhuttavaakaan. Yksin yritin parisuhdetta pyörittää. Hankalaa oli.