Mikä on mielestäsi sopiva palkka virpojalle?
Kommentit (21)
Yksi suklaamunat. Kinder on haluttu.
Yllätyin, kun lapsi sai lähinnä niitä pikkumunia. Yhdeltäkään ovelta ei tullut yllärimunia. Onhan ne toki edullisempia, mutta toisin oli omassa nuoruudessani. :)
Meillä on ollut tuollaisia tvmix-karkkipusseja ( pieniä). Virpojat ovat olleet niistä mielissään.
Yksi tikkari on ok, mutta kivompi jos on vaikka tikkari plus paperiarkki. Vaikka sellainen minimuna. Tai ihan vaikka joku marianne tms.
Kindermunat on kalliita. Se on jo tosi hyvä palkka.
Suklaamuna (ei jätti vaan ihan perus halpis), virvonvarvon-patukka tms. Pikkumunia pari-kolme kpl. Tai muu vastaava. 50snt kolikko tai vaikka mandariini jos ei muuta ole.
En ollut varautunut virpojiin, niin annoin sitten 2e per nenä.
Mä annoin sukulakun ja muutaman dumlen / virpoja. Mielestäni riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tikkari on ok, mutta kivompi jos on vaikka tikkari plus paperiarkki. Vaikka sellainen minimuna. Tai ihan vaikka joku marianne tms.
Kindermunat on kalliita. Se on jo tosi hyvä palkka.
Varasin 20 Kinderiä virpojille. Vasta 1 on käynyt virpomassa. Voin mä loput syödä sitten itse.
Entä, kun tulevat porukassa. Yksi virpoo, yksi oksa. Pitääkö kaikille antaa palkka.
Saavat itse valita kulhosta, vaihtoehdot tikkari, lakupötkö tai pieni fazerin suklaapatukka.
Laitoin pitkän pallopurkka pötkön, missä eri värisiä palloja ja sit tikkari sekä 3 pientä suklaamunaa. Lisäksi 2 kiiltokuvaa ja vielä pieni tipu. (ei elävä 😂) Tällaisia pusseja tein virpojille.
Kannattaa kysellä niiltä alaikäisiltä jotka myy lastenne kouluissa huumeita, joista muuten nuorin kiinni jäänyt oli 10-vuotias, että minkä verran se alle 12-vuotiaiden ikäluokka tienaa päivätöissä, lapsityövoimana.
Eikö Suomen pitäisi saada tuollaisesta jokin ihmisoikeussyyte EU-tuomioistuimesta kun käytetään lapsityövoimaa ja lähinnä vielä m a a h a n m u u t t o p e r ä i st ä sellaista?!? Ja kun Suomen viranomaiset eikä päättäjät puutu asiaan.
Asutaan lapsiperheiden suositulla alueella ja täällä käy todella paljon virpojia, vähän väliä ovikello soi.
Annetaan jokaista virpojaa kohden 2 minimunaa + 0,50 euroa rahaa.
Edellisellä asuinseudulla missä virpojia oli todella vähä niin meillä oli Kindermuna + 2 euron kolikko per virpoja.
Sanoo että menkää muualle kerjäämään, täällä ei r skaväkeä kaivata.
Annoin pari dumlea per virpoja. En viitsinyt munia ostaa, kun aiemmin ei ole käynyt virpojia. Ensi vuonna ehkä lisäksi lakua tai tikkareita. Oli kyllä kohteliaita virpojia.
Yksi yllätysmuna per virpoja, merkillä ei väliä. Kinder on paras lasten mielestä, mutta muutkin käyvät. Kun budjetoimani munat loppuvat, en enää avaa ovea tänään.
Otan vastaan vain yhden oksan per oven avaus, en minä niitä keräile.
Ihana perinne tämä virpominen, tykkään osallistua.
Yksi nallekarkki.