Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mietit eroon päättynyttä avioliittoasi niin mitä virheitä teit matkan varrella

Vierailija
04.10.2019 |

Kun mietit eroon päättynyttä avioliittoasi niin mitä virheitä teit naisen roolissa matkan varrella? Olisitko voinut tehdä jotain toisin, siten ettei avioliitto olisi päättynyt?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en rakastanut miestäni tarpeeksi. Pidin kädenmitan etäällä aina, mutta luotin siihen, että mies ei jättäisi minua koskaan.

En panostanut suhteeseen, vaan haikailin aina jotain muuta. Moniin asioihin en osallistunut tasapuolisesti, mutta kaikkein pahinta oli keskusteluyhteyden puute. Siis sellaisen oikeasti syvällisen yhteyden puute. Mutta kaiketi mua aina pelotti se, että jos me olisimme alkaneet oikeasti keskustella, se olisi johtanut vain ahdistukseen ja siihen, että kävisi ilmi etten häntä tarpeeksi rakasta ja arvosta.

Lopulta mies jätti minut. 

Vierailija
42/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin liian monta varoitusmerkkiä huomiotta. Nuori ja naiivi kun olin.

Tämä. Rakastuin hemmoteltuun julmuriin.

Naisten jutuissa naiset ovat aina _uhreja_, mies ei _koskaan_. 

Eikö tämä soita hälytykellojanne ollenkaan? 

Kaikki naiset enekeleitä ja vika aina miehissä.

Sinccis

En sano, etteikö kummassakin sukupuolessa oli valovikaisia yksilöitä, mutta naisten jutuissa AINA näin.

Tulepa sanomaan tämä sitten kun olet seurustellut vuosia jonkun kanssa joka pikkuhiljaa manipuloinnilla ja vaatimisella saa sinut maksamaan kaikki menonsa, jotta voi käyttää omat rahansa matkusteluun, harrastukseensa ja kavereiden kanssa kaljoitteluun, vaikka tienaa reilusti enemmän, ja vaatii sinut jopa leikkaamaan varpaankyntensä.

-eri- mutta juuri näin vaimoni sai tuhottua minut. Ei hän tosin kaljoitellut eikä tienannut reilusti enemmän, mutta paljon muita huonoja juttuja voisin mainita edellämainittujen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin liian monta varoitusmerkkiä huomiotta. Nuori ja naiivi kun olin.

Tämä. Rakastuin hemmoteltuun julmuriin.

Naisten jutuissa naiset ovat aina _uhreja_, mies ei _koskaan_. 

Eikö tämä soita hälytykellojanne ollenkaan? 

Kaikki naiset enekeleitä ja vika aina miehissä.

Sinccis

En sano, etteikö kummassakin sukupuolessa oli valovikaisia yksilöitä, mutta naisten jutuissa AINA näin.

Tulepa sanomaan tämä sitten kun olet seurustellut vuosia jonkun kanssa joka pikkuhiljaa manipuloinnilla ja vaatimisella saa sinut maksamaan kaikki menonsa, jotta voi käyttää omat rahansa matkusteluun, harrastukseensa ja kavereiden kanssa kaljoitteluun, vaikka tienaa reilusti enemmän, ja vaatii sinut jopa leikkaamaan varpaankyntensä.

-eri- mutta juuri näin vaimoni sai tuhottua minut. Ei hän tosin kaljoitellut eikä tienannut reilusti enemmän, mutta paljon muita huonoja juttuja voisin mainita edellämainittujen lisäksi.

Ikävä juttu ;(

Hihi ;)

Sinccis

Vierailija
44/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin liian mustasukkainen ja ahdistin ex-miestäni.

Miten mies oirehti, rakas ystävä?

Sinccis

Turhautui ja katkeroitui, kun en yleensä päästänyt esimerkiksi työmatkoille tai valitin niistä viikkotolkulla. Kavereitaan pääsi tapaamaan kerran pari vuodessa.

Päästänyt? 

Et sinä sitä tehnyt, jos miehelle ei ole munaa seisoa omalla groundillaan.

Sinccis

Mies oli munaton.

Vierailija
45/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten sanoisi, jopa vätys.

Sinccis

On minullekin nainen sanonut mitä "en saa tehdä", olen nauranut päälle ja lähtenyt kaljalle.

Me ihmiset teemme ihan itse omat ratkaisumme, muiden syyttäminen niistä on pelkuruutta.

Ystävällisesti,

Sinccis

Vierailija
46/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjun läpi ja nauran täällä vedet silmissä =DD 

Ap kysyy että mitä olisit itse voinut tehdä toisin, ja 99% vastaajista puhuu siitä mikä hänen mielestään toisessa osapuolessa oli vikana =D

Suurin osa kyllä sanoi, että olisi pitänyt erota aiemmin.

Toisin sanoen puoliso olisi pitänyt pistää kuriin ja järjestykseen heti alussa.

Vierailija
47/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinkkistä ei saa kritisoida täällä? Onko se joku mode?

Vierailija
48/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asioita ei tehty minun mieleni mukaan, mökötin. En osannut tehdä kompromisseja, olin joustamaton.

Vierailija
49/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinkkistä ei saa kritisoida täällä? Onko se joku mode?

Varmaan kirjoitit väärään muotoon tuon "nimen".

Ole hyvä .. rakas ystävä. Kritisoi.

Ystäväsi,

Sinccis

Vierailija
50/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että suljin silmäni epämiellyttäviltä tunteilta ja epäilyksen merkeiltä, joita oli ilmassa heti pian tavattuamme. 

Vierailija
51/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mä yritän opettaa teille?

Että on kaksi eri asiaa.

On teidän pieni elämänne tragedia, joissa kaikki ottaa nokkaansa.

KAIKKI.

Sitten on isompi kuvio, että kykeneekö näkemään elämää isommalla mittakaavalla.

Jotkut kykenee helposti, toiset eivät koskaan.

Kumpi sinä haluat olla?

Haluatko nähdä metsän puilta, vai pyöriä koko elämäsi oman napasi ympärillä.

Ja miten mä opetan. Mä lyön vinkujia lisää nenään, että ne kärsisi enemmän.

Kun on tarpeeksi kärsinyt, niin ehkä joku päivä näkee puutkin.

Ystävänne,

Sinccis

Vierailija
52/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes olisi halunnut pelastaa liittoa. Ei me sovittu toisillemme ollenkaan. Hän oli vaativa ja minä myötäilevä. Oli tosi vaikeaa. Nyt hänellä on ärhäkkä nainen ja tuntuu mies olevan onnellinen. Minulla taas on tosi kiltti mies, on vaan niin helppoa olla ja puuhastella yhdessä.

Vierailija
53/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa virhe minkä tein oli se, että tutustuin häneen. Kaikki oli hänen vika. Piste.

Vierailija
54/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ehditty naimisiin asti, mutta olisin siis voinut alun perinkin valita toista sukupuolta olevan kumppanin. Hän ei tehnyt mitään väärin. En vain uskaltanut olla rehellinen itselleni tai muille.

Vierailija
55/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi ehditty naimisiin asti, mutta olisin siis voinut alun perinkin valita toista sukupuolta olevan kumppanin. Hän ei tehnyt mitään väärin. En vain uskaltanut olla rehellinen itselleni tai muille.

2 Naista 1 mies on ok.

Sinccis

Vierailija
56/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avioliiton aikana en myönnä tehneeni virheitä. Tiedän sulkeutuneeni, ja vetäydyin emotionaalisesti kauemmaksi, mikä sitten omalta osaltaan johti siihen, että minä en tyydyttänyt miehen emotionaalisia ja henkisiä tarpeita.

Mutta minulla on selitys: mies oli tehokas syyllistäjä, ja aina kun hän sitä teki, minä sulkeuduin entistä enemmän, lopetin pikkuhiljaa omien tunteideni ja tahtoni ilmaisemisen. Tuosta vois sanoa, että se oli virhe, mutta loppupeleissä se oli puolustuskeino, omien haavojeni suojelemiseksi en osannut tehdä muuta. Onko itsensä suojeleminen virhe?

Ja ennenkuin kuulen olevani uhri, ja miehessä on kaikki vika, niin tiedoksi, että lapset sanovat samaa isästään. Eivätkä he ole kuulleet sitä minulta.

Vierailija
57/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietit eroon päättynyttä avioliittoasi niin mitä virheitä teit matkan varrella? Nk tyydyin mieheen, joka ei alunperinkään vastannut toiveitani ja jota en koskaan aidosti rakastanut. Ihan hyvä mies, kaikin tavoin kunnollinen. Varmasti nk aviomiesmatskua, mutta tunnetasolla mulle lähinnä kämppis ja kaveri. 

Kun mietit eroon päättynyttä avioliittoasi niin mitä virheitä teit naisen roolissa matkan varrella? Kaipasin rakkautta. Siis sitä ,että minäkin rakastaisin. 

Olisitko voinut tehdä jotain toisin, siten ettei avioliitto olisi päättynyt? En. 

Vierailija
58/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on kaksi eri asiaa.

KAIKKI.

Kumpi sinä haluat olla?

Ystävänne,

Sinccis

Nykyään on hyviä psyykenlääkkeitä tarjolla, kannattaa kokeilla.

Vierailija
59/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virheitä tein? Lähdin valtataisteluun. Mistä se johtui, emme olleet sen viisaampia, vain nuoria, joustamattomia ja itsepäisiä. Miksi emme kehittyneet, emme olleet toisillemme sopivia kumppaneita, meillä oli vain hauskaa yhdessä mutta ei syvempää yhteyttä, emme tienneet paremmasta, erilaiset luonteet ja arvot. Kun ymmärrys vuosien varrella kehittyi niin halusimme eri asioita, ymmärsimme asiat ja elämän eri lailla. Lähdimme eri teille. Minullehan kuului erossa puolet, myös kaikesta siitä mikä tehtiin oikein ja mikä tehtiin väärin.

Löydin sopusoinnun myöhemmin enkä hänen kanssaan koskaan joudu valtataisteluun, me sovimme asiat ja tulemme toisiamme puolitiehen vastaan. Kumpikaan ei ole oikeassa tai väärässä eikä siitä tarvitsee vääntää.

Vierailija
60/136 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on kaksi eri asiaa.

KAIKKI.

Kumpi sinä haluat olla?

Ystävänne,

Sinccis

Väärin. Kun asettaudut muiden yläpuolelle olet oikeutta kruunannut itsesi mutta et kuninkaaksi vaan kusipääksi. Kuka sinulle antaa luvan arvostella muita, minä en anna sinulle lupaa olla minua parempi tai huonompi, olet vain eri ihminen. Miten sinä tietäisit paremmin minun elämäni ja valintani, et mitenkään ja ilman faktoja olet vain joku tyyppi, jolla on mielipide.

Lempeydellä se vesikin uurtaa jälkensä kallioon niin niin sitä ihmisiä puhutellaan eikä lyömällä. Miksi lyödä lyötyä, ei se ymmärrys siitä kartulla kartu, luulisi kaikkien sen tietävän.

Ja jokaisen on se oma polkunsa kuljettava, opittava. Elämää oppii ymmärtämään elämällä.

Opi sinä Sinccis, että ilman rakkautta, lempeyttä muita ihmisiä kohtaan olet vain tyhjänä koliseva sinkkiämpäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän