Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei peseydy joka päivä?

Vierailija
04.10.2019 |

Suihkussa 3-4 krt/vko, riittäisikö se mielestäsi? Voisitko pitää kiihottavana miestä joka ei peseydy kunnolla joka päivä?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi käydä pesulla joka päivä? Itsekin käyn vain saunassa 2x viikossa ja se riittää.

Vierailija
82/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi käydä pesulla joka päivä? Itsekin käyn vain saunassa 2x viikossa ja se riittää.

Ihan kuin mun appivainaa! Eikö niin, että riittää kun siinä samalla saunakerralla pesee myös kätensä? Ihan turhaa niitä on joka päivä hangata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa 2 - 3 kertaa viikossa, aina lenkin jälkeen. Kasvot ja kainalot huuhtelen aamuisin. Alapesu aamuisin ja iltaisin ja aina kakkosen jälkeen. Kädet huuhtaisen ja kuivaan vessakäynnin jälkeen. Shamppoota käytän, mutta en muita pesuaineita, tai jos erityisesti koen tarvetta enemmälle ihon pesulle, silloin käytän perusrasvaa. Pesuveden pidän viileähkönä, iho ja luonto kiittää. Näin säilyy ihon oma hyvä bakteerikanta, joka ei minulla kehitä hajuja, paitsi kainaloissa lievästi. Ex-mieheni ja nykyinen miesystäväni rakastavat hajuani. Iho on hyvässä kunnossa, ei kuivuutta ei ihottumaa. Viimeisimmästä flunssasta on yli vuosi ja siitä edeltävillä oli väliä 2.5 vuotta. Vatsatauteja viimeksi kun lapset olivat taaperoita yli 10 vuotta sitten. Älkää peskö ihoa kokoajan tai ainakaan käyttäkö saippuaa. Siten vain tuhoatte ihon oman toiminnan ja iho kuivuu, päästää lävitseen ulkopuolisia kemikaaleja ja mikrobeja, ja omien hyvien bakteerien väheneminen jättää tilaa vähemmän hyville lisääntyä. Juuri siksihän sairaalassa jyllää vain ne pahimmat, kun niille jää tilaa, kun kiltimmät on ensin desinfioitu pois. 

Iho hyvässä kunnossa, ei ihottumaa, ei kuivuutta, flunssasta neljä vuotta, vatsataudista 14 vuotta. Syön solunsalpaajia (immunosuppressiivi, altistaa tartunnoille) ja käytän palasaippuaa. Ettei se nyt ihan noinkaan aina mene.

Hienoa jos kestää ja vielä kun sinulla on muutakin haastetta. Pesetkö siis ihan päivittäin saippualla? Minun ihoni ei kestäisi, ei ainkaan pakkasten aikaan ja ilman rasvausta.

Vierailija
84/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Joka päivä pitää käydä pesulla.

Missä pesulla? Siis saunassa/suihkussa? Miksi?

Suihkussa. Hiuksia ei tarvitse pestä joka päivä jos ei erikseen likaa niitä tai hikoile kovasti, mutta kainalot, haarat ja perse pitäisi kuitenkin pestä päivittäin. Siinä menee muutama minuutti, joten ei ole iso homma.

Vierailija
85/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voin. Ei ongelmaa. En mäkään päivittäin peseydy kunnolla.

Vierailija
86/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Ihan siksi, että itse olen liikunnallinen ihminen eli ulkoilen, hikoilen ja peseydyn. En usko, että minulla olisi mitään yhteistä miehen kanssa, joka ei juuri taida elämässään urheilla kun kokee tarvetta peseytyä niin harvoin.

Vierailija
87/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää hygieniahullut on niitä, jotka koko ajan kipeänä, kun ei ole vastustuskykyä.

Vierailija
88/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa 2 - 3 kertaa viikossa, aina lenkin jälkeen. Kasvot ja kainalot huuhtelen aamuisin. Alapesu aamuisin ja iltaisin ja aina kakkosen jälkeen. Kädet huuhtaisen ja kuivaan vessakäynnin jälkeen. Shamppoota käytän, mutta en muita pesuaineita, tai jos erityisesti koen tarvetta enemmälle ihon pesulle, silloin käytän perusrasvaa. Pesuveden pidän viileähkönä, iho ja luonto kiittää. Näin säilyy ihon oma hyvä bakteerikanta, joka ei minulla kehitä hajuja, paitsi kainaloissa lievästi. Ex-mieheni ja nykyinen miesystäväni rakastavat hajuani. Iho on hyvässä kunnossa, ei kuivuutta ei ihottumaa. Viimeisimmästä flunssasta on yli vuosi ja siitä edeltävillä oli väliä 2.5 vuotta. Vatsatauteja viimeksi kun lapset olivat taaperoita yli 10 vuotta sitten. Älkää peskö ihoa kokoajan tai ainakaan käyttäkö saippuaa. Siten vain tuhoatte ihon oman toiminnan ja iho kuivuu, päästää lävitseen ulkopuolisia kemikaaleja ja mikrobeja, ja omien hyvien bakteerien väheneminen jättää tilaa vähemmän hyville lisääntyä. Juuri siksihän sairaalassa jyllää vain ne pahimmat, kun niille jää tilaa, kun kiltimmät on ensin desinfioitu pois. 

Iho hyvässä kunnossa, ei ihottumaa, ei kuivuutta, flunssasta neljä vuotta, vatsataudista 14 vuotta. Syön solunsalpaajia (immunosuppressiivi, altistaa tartunnoille) ja käytän palasaippuaa. Ettei se nyt ihan noinkaan aina mene.

Hienoa jos kestää ja vielä kun sinulla on muutakin haastetta. Pesetkö siis ihan päivittäin saippualla? Minun ihoni ei kestäisi, ei ainkaan pakkasten aikaan ja ilman rasvausta.

Noin joka toinen päivä. Ohis, talvi-ihon kuivuuteen saattaa saada apua ilmankostuttimesta...pakkaset, keskuslämmityskausi ja koneellinen ilmanvaihto on huono yhdistelmä. Meillä astmaatikon takia hankitut kaksi kostutinta nostivat kosteus%:n 20:sta 45:een (suositus 30-45%), ja sivuvaikutuksena loppui paitsi ihon kuivuminen, myös hiusten sähköisyys, kuorsaus, krooninen nuha ja poskiontelotulehdukset (nenän limakalvot eivät enää turvoksissa).

Vierailija
89/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin joka toinen päivä. Ohis, talvi-ihon kuivuuteen saattaa saada apua ilmankostuttimesta...pakkaset, keskuslämmityskausi ja koneellinen ilmanvaihto on huono yhdistelmä. Meillä astmaatikon takia hankitut kaksi kostutinta nostivat kosteus%:n 20:sta 45:een (suositus 30-45%), ja sivuvaikutuksena loppui paitsi ihon kuivuminen, myös hiusten sähköisyys, kuorsaus, krooninen nuha ja poskiontelotulehdukset (nenän limakalvot eivät enää turvoksissa).

Äsh, unohdin, palasaippua siis siksi, että mä saan iho-oireita sulfaateista, nestemäisten SLS saa aikaan kuivaa hilsettä, punaisia läikkiä, pistelyä ja kutinaa. Jos jollakin on samaa ongelmaa...sen jättämisen jälkeen en ole tarvinnut rasvaa.

Vierailija
90/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä luomudeodorantti on sitruunanmehu

Vierailija
91/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Itsekin käyn vain 4krt viikossa suihkussa. Ennätys taisi olla 4 päivää putkeen peseytymättä, johtuen yksinkertaisesti siitä, että menin 10 päivän ajan putkeen aamulla 6 töihin ja pääsin illalla 24. En vain jaksanut. Tuolloin hiukset pysyi siedettävinä kuivashampoolla ja alapesun + kainalot huljuttelin ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
92/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette käy päivittäin suihkussa, mutta pesette kuitenkin kainalot, alapään, yms. Miten te oikein pesette ne kanalonne? Lavuaarissa niin, että vesi roiskuu vaatteille ja ympäri kylppäriä? Eikö olisi paljon helpompi vaan käydä siellä suihkussa ja pestä ne siellä?

Vierailija
93/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sellasen kanssa suhteessa. Minkä ihmeen takia suihkussa pitää käydä joka päivä?? Jos ei ole hionnut eikä rämpinyt mudassa. En tajua tätä yli menevää puhtaus hysteriaa.

Aloituksessa luki, ettei peseydy joka päivä. Ymmärrän sen niin, ettei suorita edes alapesuja. Oma seksielämä ainakin kärsisi, jos kumppanin genitaalit olisi pesty päiviä sitten.

Vierailija
94/95 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te joka päivä 15min suihkutteluun käyttävät ihmiset kuinka paljon vettä lorottelette viikossa. Kuukaudessa. Vuodessa. Voisitte helposti puolittaa tämän vesimäärän käymällä suihkussa joka toinen päivä.

Jos tekee fyysistä työtä, harrastaa liikuntaa joka päivä niin kyllä siinä nyt päivittäin pitää käydä suihkussa.

Mä en ainakaan likaisena osaa mennä nukkunaan ja en todellakaan kestäisi jos viereeni tulisi vielä hieltä haiseva mies. Yök.

Riittää että pesee perseen, koko kroppaa ei tarvitse pestä hikoamisen jälkeen.

Vierailija
95/95 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Joka päivä pitää käydä pesulla.

Missä pesulla? Siis saunassa/suihkussa? Miksi?

Suihkussa. Hiuksia ei tarvitse pestä joka päivä jos ei erikseen likaa niitä tai hikoile kovasti, mutta kainalot, haarat ja perse pitäisi kuitenkin pestä päivittäin. Siinä menee muutama minuutti, joten ei ole iso homma.

Miksi pitäisi? En minä hikoile ja haise niin, että se sivullisia haittaisi. Toki jokaisen perseen reikä haisee varmaan suoraan pesunkin jälkeen, mutta että se haisisi muille... Epäilen.