Voisitko olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei peseydy joka päivä?
Suihkussa 3-4 krt/vko, riittäisikö se mielestäsi? Voisitko pitää kiihottavana miestä joka ei peseydy kunnolla joka päivä?
Kommentit (95)
En voisi ja ei riitä. Joka päivä pitää peseytyä kunnolla.
Vastakysymys: miksi ihmeessä ei peseydy? Kantovesi? Asuu teltassa? Vaikea kuvitella, miksi joku ei peseytyisi.
Oon sellasen kanssa suhteessa. Minkä ihmeen takia suihkussa pitää käydä joka päivä?? Jos ei ole hionnut eikä rämpinyt mudassa. En tajua tätä yli menevää puhtaus hysteriaa.
En voisi. Joka päivä pitää käydä pesulla.
Vierailija kirjoitti:
Missä pesulla? Siis saunassa/suihkussa? Miksi?
Jos se ei haise ja sillä on puhtaat vaatteet.
Olen jo. Kyllä tuota itsekkin miehelle ihmettelen että miksi ja olen myös tehnyt selväksi että minä en häneen koske jos ei ole puhdas, mutta ei kuulemma aina ehdi. Olkoon haisuli.
Voisin. Käyn itse suihkussa joka toinen päivä, ellen ole hikoillut lenkillä tms. Eipä näytä miestäni millään muotoa haittaavan.
Voisin, olen sellaisen kanssa naimisissa. Vielä seurustelun alussa kävi kyllä suihkussa joka päivä, nyt joka toinen (urheilun jälkeen aina). Ei se mua haittaa, feromonit tuoksuu vahvemmin :D en itsekään käy ihan joka päivä suihkussa, onneksi on bidee. :)
Vierailija kirjoitti:
Vastakysymys: miksi ihmeessä ei peseydy? Kantovesi? Asuu teltassa? Vaikea kuvitella, miksi joku ei peseytyisi.
Siksi, että jatkuvasta peseytymisestä ei ole mitään hyötyä, päinvastoin.
Olen jo. Ei vaan muista, ehdi tai tajua käydä ellen käske. Ei haista omaa hikeään. Ja kyllä ollaan riidelty aiheesta.
Jos silti pesee hampaat vähintään kerran päivässä ja kädet vessassakäynnin jälkeen niin mikä ettei.
Siis peseytyminen ja suihkussa kaynti ei nyt kuitenkaan ole sama asia.
Ei mun mies kay suihkussa joka paiva, ehka joka toinen paiva.
Sen sijaan mies kylla pesee vehkeensa ja paikkansa aina vessakayntien yhteydessa, ihan sama onko ykkos- vai kakkoshata.
Eli vaikka mies ei kaykaan suihkussa joka paiva, han on silti puhdas ja tuoksuu hyvalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos silti pesee hampaat vähintään kerran päivässä ja kädet vessassakäynnin jälkeen niin mikä ettei.
Joo ja siis tietty pesee myos hampaansa aamuin illoin, samoin kasvonsa aamulla ja katensa jokaisen vessakaynnin jalkeen. :)
En peseydy itsekään kuin kolme kertaa viikossa, ellen tosiaan hikoile, ja intiimipaikat pestään bideellä. Mies ei haise mun nenään pahalta, eikä ole valittanut koskaan mun hajuista. Ehkä keho tottuu siihen, ettei sitä aina olla jynssäämässä, ja tasapainottuu sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä pesulla? Siis saunassa/suihkussa? Miksi?
Siksi, koska ihminen hikoilee koko ajan, vaikkei sitä näkyvästi aina huomaa. Ihosta myös irtoaa kuollutta ihosolukkoa ja muita epäpuhtauksia, ja ne pitää pestä pois, tai ne alkavat haista.
Mitä kuuluu ”peseytymiseen”?
En käy itsekään joka päivä suihkussa, vaan n 3krt/viikossa.
Hampaat pesen kahdesti päivässä, päivittäin hulautan kainalot ja alapään väh. aamuin illoin.
En