Jos miehen hiki ei haise omaan nenään "houkuttelevalta", onko peli menetetty?
Vai onko kyse meihin iskostuneesta ajatuksesta, että hiki on automaattisesti hyi ja olemme tottuneet keinotekoisiin tuoksuihin?
Kommentit (27)
Luota vaistoihisi, tai tulet katumaan. Älä jämähdä säälistä, kyse on sinun elämästäsi! Älä anna miehen selitellä sinua ympäri: hakun peittäminen ei poista perimmäistä ongelmaa, mikä se sitten onkin.
Hiki tietenkin haisee ällöltä härskiintyessään kainalossa. Feromonit ovat hajuttomia. E-pillerit eivät muuta tätä asiaa.
Yleensäkin tämä pillerifobia on in_celien naisviha-agendaa ja yritys kontrolloida naisten seksuaalisuutta.
Osa typerimmistä ja tietämättömimmistä naisista on mennyt siihen mukaan.
Mulla on erittäin hyvä miesystävä jonka kanssa on ensi hetkestä asti ollut olo kuin olisi aina tunnettu. Minun vanhemmat yleensä vierastaa kaikkia minun kumppaneita ja ystäviäni, mutta tämä tyyppi on ollut heille ensi kohtaamisesta kuin oma poika. He on yleensä innostuneempia hänen tapaamisesta kuin minun. On vain yksi juttu. Hän haisee minun nenääni ihan sairaan järkyttävän pahalle. En ole ikinä sanonut sitä hänelle. Sama partavesi joka minun nenään haisee yleensä seksikkäälle muuttuu hänen ihollaan kuin joksikin tuholaismyrkyksi hajultaan. Hän haisee yhtä hirveälle niin suihkun raikkaana kuin hikisenäkin. Ollaan varmaan todella läheistä sukua. Hänen puolisonsa ei näköjään haista mitään kun pystyy olemaan hänen lähellään😂
Oma kokemukseni on, että joidenkin miesten hiki vaan tuoksuu paremmalta kuin toisten, ja sattuneesta syystä nämä miehet ovat muutenkin mielestäni viehättävämpiä. Varmaan siihen on selityksenä se geneettinen ja biologinen yhteensopivuus.
No jospa naiset lopettaisitte itse sen e-pillereiden käytön niin ei tarvi tällasesta valittaa
"Normaalisti naiset suosivat itsensä kanssa geneettisesti erilaisia miehiä. Tämä on evoluution tapa estää sisäsiitosta. Mutta kun naiset alkavat käyttämään e-pillereitä, niin jostain syystä he alkavatkin suosia geneettisesti itsensä kaltaisia miehiä nimenomaan hajun perusteella."
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/30/e-pillerit-sotkevat-parinvalin…
Kaikki esiintyvät nykään fermoni-/hajuasiantuntijoina, vaikka puoletkaan noista jutuista ei ole johdonmukaisia, eikä asiantuntijoilla todellisuudessa ole hyvää käsitystä hajujen vaikutuksesta. Varsinkin insestin liittäminen tähän on täysin perusteetonta, eikä kyse ole edes geneettisestä yhteensopivuudesta...
Hänellä on jokin sairaus tai olette geneettisesti yhteensopimattomia.