Jos miehen hiki ei haise omaan nenään "houkuttelevalta", onko peli menetetty?
Vai onko kyse meihin iskostuneesta ajatuksesta, että hiki on automaattisesti hyi ja olemme tottuneet keinotekoisiin tuoksuihin?
Kommentit (27)
Onko muka olemassa joku, jonka hiki "haisee houkuttelevalta"?
Vierailija kirjoitti:
Se oikeanlainen tuoksu laukaisee kauhean kiiman. Ei se hiki vaan ne feromonit
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen ominaistuoksu ällöttää,niin peli on menetetty.
No ominaistuoksu ei liene sama asia kuin pelkän hien haju...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ominaistuoksu ei liene sama asia kuin pelkän hien haju...
Eiköhän se jotakunkin ole, kun tuoreesta hiestä puhutaan.
Jos nainen ei koe miehen hien hajua miellyttävänä tai siedettävänä niin se merkitsee että olette geneettisesti sopimattomat, ehkä jopa sukulaiset. Olette liian samankaltaisia geeneiltänne ja lisääntyminen voisi tuottaa sairaita yksilöitä.
ihminen on eläin pohjimmiltaan. Haju ratkaisee.
No just. Mä rakastan miestäni yli kaikkien rajojen, enkä siltikään halua haistella kainaloitaan kun on hikinen. Niinkuin en kenenkään muunkaan. En näkis, että peli on sen takia menetetty 😂
Mua yritti joskus yksissä juhlissa yks tuttu mies. Siis ihan kiva mies ja näin, mutta sen hiki haisi ihan mun isoisälle. En olis ikinä voinut olla sen kaa, koska olisi ollut todella outo olo.
Vierailija kirjoitti:
Jos kävelen kadulla ja ohi juoksee houkuttelevan näköinen mies ja tuoksu on hyvä, kyllä pää kääntyy seurailemaan. Sellainen ”puhdas hiki” haisee hyvältä. Jos ihminen on perussiisti ja hikoilee urheillessa.
Ei tietysti mikään monen päivän pinttynyt pistävän hajuinen hiki ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
No just. Mä rakastan miestäni yli kaikkien rajojen, enkä siltikään halua haistella kainaloitaan kun on hikinen. Niinkuin en kenenkään muunkaan. En näkis, että peli on sen takia menetetty 😂
Onko teillä terveet lapset?
Ei tämä sitä tarkoita, että sun pitäisi hieroa naamaasi toisen hikeen. Vaan sitä että toisen hien haju tai ominaishaju on kertakaikkiaan luontaantyöntävä jopa metrien päästä, jopa ilman että itse ihminen on luotaantyöntävä. Ja toisen naisen nenään sama hiki/haju suht huomaamaton (eli ei haise juuri miltään) tai siedettävä. Ei tarvitse siis sentään ruusuilta ja kukkasilta tuoksua.
Kuinkahan paljon nykyajan pieleen menneet liitot ja parisuhteet johtuvat hajuvesistä ja partavesistä? Niin ja e-pillereistä? Nämä johdattavat ihmiset väärille jäljille.
Tapasin joskus yhden kundin, joka oli ihan hyvännäköinen. Mutta hänen suustaan tuli järkyttävän paha haju. Ei itse tajunnut sitä, kun intti, että mikä hänessä on, kun kukaan tyttö ei halua olla hänen kanssaan? Mikä hänessä on?
Kukaan ei halua edes suudella hänen kanssaan? Kerro, kerro.
Ilmeisesti ei ollut tajunnut sitä.
Ensin ajattelin, että en voi sanoa sitä. Mutta sitten, että täytyyhän hänen saada tietää asia, vaikka loukkaantuisi. Lopulta sanoin, että suusi haisee ihan järkyttävälle.
Hän oli oikeasti hyvin hämmentynyt. Ei ollut tajunnut sitä asiaa itse.
Miltä sen pieru haiseen, pepun ksutta tulee myös feromoneja. Pitää nuuhkaista ilman suodattavia alushousuja.
Tee se! Pelasta avioliittonne ap!
Minä allekirjoitan tämän! Tiedän että oman mieheni hiki haisee tosi voimakkaalle ja normaalisti inhoan yli kaiken voimakasta hienhajua. Oman mieheni kohdalla jostain syysä tämä haju ei ällötä yhtään, päinvastoin ehkä jopa vähän saa sukat pyörimään jaloissa :)
Juu, tästä on ollut joskus lehdissäkin, että e-pillereitä syövillä menee ikään kuin sekaisin tuo hajutunniste, ja voi eksyä yksiin vääränlaisen miehen kanssa.
Itse rakastan haistells mieheni kainaloita. Hän käy joka päivä suihkussa, niin vielä illalla kun se hiki on "tuoretta" ja haisee hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tästä on ollut joskus lehdissäkin, että e-pillereitä syövillä menee ikään kuin sekaisin tuo hajutunniste, ja voi eksyä yksiin vääränlaisen miehen kanssa.
Itse rakastan haistells mieheni kainaloita. Hän käy joka päivä suihkussa, niin vielä illalla kun se hiki on "tuoretta" ja haisee hyvältä.
E-pillerit ja muut lääkkeet sekoittavat hajukartan. Ei ole hyvä. Tai ehkä on hyvä muun elämän kannalta, mutta seksin suhteen parhaita ovat olleet ne sekopäiset oudot, joiden kanssa ei voi ajatella yhteiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon nykyajan pieleen menneet liitot ja parisuhteet johtuvat hajuvesistä ja partavesistä? Niin ja e-pillereistä? Nämä johdattavat ihmiset väärille jäljille.
Tästäkin on tutkimuksia että, koska emme pysty enää hajuaistilla erottelemaan kumppaniehdokkaitamme niin vääriä valintoja syntyy helpommin. Onhan lasten erillaiset neurologiset ongelmat lisääntyneet kuten muutkin somaattiset sairaudet. Emme haista enää sopivaa kumppania ja lisäännymme tuottaen sairaita yksilöitä.
Terve, puhdas ihminen ei haise.
Se että miehesi haisee - ja vieläpä oksettavalle - kuvastaa sitä, että hänessä on jotain vikaa.
Jospa ihmiset toimisivat kuin eläimet ja parittelisivat sen kiinnostavimman tuoksuisen kanssa. Unohdettaisiin kaikki päälle rakennettu järjestelmä: koulutus, vuosiansiot yms.
Mitäköhän siitä seuraisi? 🤔
Jos vaikka esim. metrossa näkisi vastustamattoman ihmisen, voisi ehdottaa saman tien metron vessaan menoa 😂
Tämä oli täysin sallittua, eikä epäsiveellistä.
Varmasti tästä olisi tuloksena parempia urheilutuloksia, älykkäämpiä keksintöjä jne.