Yökylässä Maria Veitola
Kommentit (285)
Jos ei muuta, niin ainakin mielenkiintoinen!
On kyllä aika erikoista tuo Miinan musiikki. Luulin ensin, että siellä tapetaan jotain eläintä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Äkkijyrkällä!
Oikeasti Miina on Riitta Loiva. Muistan hyvin, kun näin hänet nuorena ja jo nimeä saaneena. Oli silloin ihan kaunis nainen ja oli pukeutunut hyvin. Aika on tehnyt tehtävänsä hänenkin kohdallaan.
Itse asiassa mietin miten on säilynyt noin hyvin, kaunis edelleen. Ja hyvin erikoinen.
Miinalla on Asperger diagnoosi. Siksi on oman tiensä kulkija ja erikoinen ihminen. Taiteellinen ja luova ja ei välitä tippaakaan mitä ihmiset ajattelevat hänen valinnoistaan. Niin sitä pitääkin mennä eteenpäin.
Katson juuri tallenteelta Miina jaksoa. Miina totesi hyvin, kun Maria kysyi parisuhteesta niin Miina vastasi, että parasta saa, kun itse antaa parasta eikä koskaan anna pahinta.
Siinä on viisautta.
Miinalla ei ole aikaa nykyään parisuhteelle, mutta niitä on ollut paljon hänellä. Miehen ulkonäöstä hyvä kommentti että ei mitään merkitystä minkä näköinen miehen pitää olla. Kun on vaan suu, nenä, silmät, korvat. Päättelen , että miehen sisin/persoona on Miinalle tärkein. Noin sen pitäisikin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Äkkijyrkällä!
Oikeasti Miina on Riitta Loiva. Muistan hyvin, kun näin hänet nuorena ja jo nimeä saaneena. Oli silloin ihan kaunis nainen ja oli pukeutunut hyvin. Aika on tehnyt tehtävänsä hänenkin kohdallaan.
Itse asiassa mietin miten on säilynyt noin hyvin, kaunis edelleen. Ja hyvin erikoinen.
Taiteilijat ovat usein erikoisia ja heille suodaan myös enemmän vapauksia olla erikoinen.
Miina jotenkin tosi sympaattinen.
Katsoin nyt vasta Lindan jakson netistä. Ikäisekseen tosi klassisen kaunis nainen ja mikä ihana koti sekä perhe. En ehkä paljon odottanut tuolta jaksolta, mutta oli tosi kiinnostava jakso. Tosi symppis Linda! Ja niin komea mies, tuollaisia ei Helsingissä näe. Rohkeasti näkyi jaksossa, monestihan puoliso pidetään kokonaan piilossa. Miina seuraavaksi listalla katsottavaksi.
Apua. En koskaan pystyisi asumaan noin likaisessa kodissa, ei ollenkaan ole huolta pidetty. Hygieniakäsityksistä viis! On taiteilija tai ei, joku roti.. Tunnen yhden vanhan ihmisen joka asuu samalla tavalla, hänen kodissaan haisee kylmä rasva ja vanhat elintarvikkeet. Hrr.
Eikö enää ole keskustelua sarjasta?
Tuure Boeliuksen jakso. Huomaa kuinka elämänkokemus on paljon kiinnostavampaa kuin nuoruus.
Tänään Remun jakso. Saa nähdä millaista juttua kaksikko Aaltonen-Veitola saa aikaiseksi...
Eikun eipäs olekaan kun vasta torstaina... perhanan iltapäivälehdet menivät taas kerran mehustelemaan seuraavan viikon jakson tapahtumilla monta päivää etuajassa niin, että tuli mentyä sekaisin. En myöskään seuraa ko. ohjelmaa muuten käytännössä lainkaan, eli en rehellisesti sanottuna edes tiennyt ennen tätä, minä päivänä se tulee :D
Tosi kehno ulosanti tuolla Tuurella. "Niinku.... öööö... niinku..." Miten tuo voi olla suosittu tubettaja?
Katsoin juuri Remu-jakson Katsomosta ja on kyllä kiehtova persoona ja mestari kielenkäytössä.
P.S. En muuten tiennyt, että Katsomostakin voi katsoa ohjelmia jo etukäteen.
Tuure Boeliuksen jaksossa Veitola kysyi seksikumppanien määrää. Eikö tuo ole yksityinen asia? Tuure kiersi vastaamisen fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kehno ulosanti tuolla Tuurella. "Niinku.... öööö... niinku..." Miten tuo voi olla suosittu tubettaja?
Oletko kuullut editoinnista?
Veitola on vastenmielinen akka. Miten joku mies sen kanssa viitsii olla? No, tällainen hölmön oloinen otsatukkamies ehkä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/69cc8ca7-c830-400f-b7ff-5a3dcc…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Äkkijyrkällä!
Miinalla on Asperger diagnoosi. Siksi on oman tiensä kulkija ja erikoinen ihminen. Taiteellinen ja luova ja ei välitä tippaakaan mitä ihmiset ajattelevat hänen valinnoistaan. Niin sitä pitääkin mennä eteenpäin.
Eli Miina on tuollainen, koska hänellä on asperger-diagnoosi. Ilman sitä hän ei olisi oman tien kulkija ja erikoinen ihminen? Voi surkeutta. Miiana on sellainen kuin on diagnoosilla tai ilman.