Yökylässä Maria Veitola
Kommentit (285)
Jotenkin outo jakso. Mikko puhuu maanisesti samoja asioita putkeen vailla päätä ja häntää. Nyt ei taida olla asiat hyvin?
Mikolla taitaa mennä nopeita... Valitettavasti.
Piiiiiikkuisen itsekeskeistä Leppilammen meno
Toi jätkä on ihan sekaisin. Mä en ymmärrä yhtään mitään sen selostuksista.
40v ukkeli tapailee 23 veetä sillain tällain joskus mutta ei mitään ilmoitettavaa asiasta. Lapsellista!
Minäminäminä ja mun työt ja jussipatsaat ja ego. Puuduttavaa kuunneltavaa. Mariakaan ei meinaa saada sanaa väliin.
Mä en ymmärrä noista Mikon jutuista mitään, mutta ei taida hän itsekkään ymmärtää? Olen saanut semmoisen sanavalmiin ja mukavan miehen olot hänestä aiemmin, kyllä voi tv lähetykset valehdella.
Sain enenmmän selvää Remun jutuista kuin Mikon. En ymmärrä yhtään mistä puhuu, aika sekavaa. Nyt kannattaisi löysätä tahtia hieman.
Kuinkahan moni julkkis on hieman epätasapainossa?
Mikko yrittää elää liian isoa elämää. Miljoonan talossa lyhennys 5000ekk ja siihen autot ja muut päälle joka kuukausi. Eihän noi hänen kovatkaan tulot riitä kuin juuri ja juuri.
2 viikon työputket ei ole ton arvoisia, toi koko homma tyssää yhteen flunssaan.
Hyvänen aika, onko Mikolla kaikki ihan hyvin?
Vaikuttaa todella siis TODELLA stressaantuneelta. Ei kykene rauhoittumaan ollenkaan ja höpöttää ihan tauotta ilman et saa mistään mitään selkoa 😳
Tuossa näkee ihan malli esimerkin kun ihminen on oman egonsa vanki
Huhh, onpas ajatuksia herättävä jakso. Kovasti tuntuvat materialistiset asiat olevan Mikolle tärkeitä, mutta mites lepo, oma aika ja ihmissuhteet? Mariakin monesti jakson aikana ihmetellyt Mikon tahtia.
Muistan viime talvelta Tähdet tähdet -jakson, jossa oli suorassa lähetyksessä sekaisin kuin seinä kello. Valitettavasti tämä nykyinen esiintyminen vahvistaa aavistustani siitä, minkä voimalla tuota tahtia jaksaa...
Vierailija kirjoitti:
Huhh, onpas ajatuksia herättävä jakso. Kovasti tuntuvat materialistiset asiat olevan Mikolle tärkeitä, mutta mites lepo, oma aika ja ihmissuhteet? Mariakin monesti jakson aikana ihmetellyt Mikon tahtia.
Muistan viime talvelta Tähdet tähdet -jakson, jossa oli suorassa lähetyksessä sekaisin kuin seinä kello. Valitettavasti tämä nykyinen esiintyminen vahvistaa aavistustani siitä, minkä voimalla tuota tahtia jaksaa...
Siis seinäkello... Typo
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksossa ja miten se ilmeni Tähdet tähdet?
Mun mielestä aika symppis, näyttää mitä on kiiltokuvan takana. Ja ihanaa jotenkin kun sisarukset asuu tuossa tilanteessa yhdessä.
Jotenkin niin itsekeskeinen, ylpeän oloinen ja tyhjä tuo Mikko Leppilampi ... Kauaksi puusta pudonnut kaveri valitettavasti.
Isänsä Jukka Leppilampi menestynyt muusikko, joka nöyrä ja herkkä tulkitsija, jolla elämänarvot kohdillaan.
Tuntuu, että Mikolla arvoina raha, menestys, omistus ja minä itse ensin. Tuntuu, että yrittää ratsastaa siskollaan mukamas "hyväntekijänä ja siskon pelastajana."
"Minä, minä, minä...."
Kaikki mitä Leppilampi puhuu on jotenkin itsekeskeistä. Neste noussut pahasti yläkertaan.
onko tuo ihan kunnossa? Siis mikko
Mikko Leppilampi oli koko ajan menossa täysi hönkä päällä. Kun pysähtyi hetkeksi, alkoi itkeä.