Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola

Vierailija
03.10.2019 |

Lampeniuksen tykönä Ruotsissa ekassa jaksossa.

Kommentit (285)

Vierailija
141/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampi oli koko ajan menossa täysi hönkä päällä. Kun pysähtyi hetkeksi, alkoi itkeä.

Vierailija
142/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko käy ylikerroksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outo jakso. Mikko puhuu maanisesti samoja asioita putkeen vailla päätä ja häntää. Nyt ei taida olla asiat hyvin?

Vierailija
144/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolla taitaa mennä nopeita... Valitettavasti.

Vierailija
145/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiiiiikkuisen itsekeskeistä Leppilammen meno

Vierailija
146/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jätkä on ihan sekaisin. Mä en ymmärrä yhtään mitään sen selostuksista.

Vierailija
147/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v ukkeli tapailee 23 veetä sillain tällain joskus mutta ei mitään ilmoitettavaa asiasta. Lapsellista!

Vierailija
148/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää katsottavaa.

Vierailija
149/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä ja mun työt ja jussipatsaat ja ego. Puuduttavaa kuunneltavaa. Mariakaan ei meinaa saada sanaa väliin.

Vierailija
150/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä noista Mikon jutuista mitään, mutta ei taida hän itsekkään ymmärtää? Olen saanut semmoisen sanavalmiin ja mukavan miehen olot hänestä aiemmin, kyllä voi tv lähetykset valehdella.

Vierailija
151/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain enenmmän selvää Remun jutuista kuin Mikon. En ymmärrä yhtään mistä puhuu, aika sekavaa. Nyt kannattaisi löysätä tahtia hieman.

Vierailija
152/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni julkkis on hieman epätasapainossa?

Vierailija
153/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko yrittää elää liian isoa elämää. Miljoonan talossa lyhennys 5000ekk ja siihen autot ja muut päälle joka kuukausi. Eihän noi hänen kovatkaan tulot riitä kuin juuri ja juuri.

2 viikon työputket ei ole ton arvoisia, toi koko homma tyssää yhteen flunssaan.

Vierailija
154/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, onko Mikolla kaikki ihan hyvin?

Vaikuttaa todella siis TODELLA stressaantuneelta. Ei kykene rauhoittumaan ollenkaan ja höpöttää ihan tauotta ilman et saa mistään mitään selkoa 😳

Tuossa näkee ihan malli esimerkin kun ihminen on oman egonsa vanki

Vierailija
155/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhh, onpas ajatuksia herättävä jakso. Kovasti tuntuvat materialistiset asiat olevan Mikolle tärkeitä, mutta mites lepo, oma aika ja ihmissuhteet? Mariakin monesti jakson aikana ihmetellyt Mikon tahtia.

Muistan viime talvelta Tähdet tähdet -jakson, jossa oli suorassa lähetyksessä sekaisin kuin seinä kello. Valitettavasti tämä nykyinen esiintyminen vahvistaa aavistustani siitä, minkä voimalla tuota tahtia jaksaa...

Vierailija
156/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhh, onpas ajatuksia herättävä jakso. Kovasti tuntuvat materialistiset asiat olevan Mikolle tärkeitä, mutta mites lepo, oma aika ja ihmissuhteet? Mariakin monesti jakson aikana ihmetellyt Mikon tahtia.

Muistan viime talvelta Tähdet tähdet -jakson, jossa oli suorassa lähetyksessä sekaisin kuin seinä kello. Valitettavasti tämä nykyinen esiintyminen vahvistaa aavistustani siitä, minkä voimalla tuota tahtia jaksaa...

Siis seinäkello... Typo

Vierailija
157/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä jaksossa ja miten se ilmeni Tähdet tähdet?

Vierailija
158/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika symppis, näyttää mitä on kiiltokuvan takana. Ja ihanaa jotenkin kun sisarukset asuu tuossa tilanteessa yhdessä.

Vierailija
159/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin itsekeskeinen, ylpeän oloinen ja tyhjä tuo Mikko Leppilampi ... Kauaksi puusta pudonnut kaveri valitettavasti.

Isänsä Jukka Leppilampi menestynyt muusikko, joka nöyrä ja herkkä tulkitsija, jolla elämänarvot kohdillaan.

Tuntuu, että Mikolla arvoina raha, menestys, omistus ja minä itse ensin. Tuntuu, että yrittää ratsastaa siskollaan mukamas "hyväntekijänä ja siskon pelastajana."

"Minä, minä, minä...."

Kaikki mitä Leppilampi puhuu on jotenkin itsekeskeistä. Neste noussut pahasti yläkertaan.

Vierailija
160/285 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo ihan kunnossa? Siis mikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi