Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee paras treffi-ilmoitus, mitä oikeasti haet

Look4
03.10.2019 |

Olen nyt lukenut ketjuja, missä valitetaan kun ei löydy kumppania tai ei saa mitään kahta sanaa enempää vastauksia tai ei vaan pääse treffeille.

Minkälainen olisi sinun paras seuranhakuilmoitus? Jossa olisit ihan oma itsesi ja kertoisit mitä haet ja mikä tekisi sinut onnelliseksi. Ehkä mieluummin kuitenkin ihmissuhdetta hakien, seksiseurallehan on jo Tinder. Minä aloitan..

Hei sinä mies. Oletko välillä pitkästynyt tai elämääsi hetkittäin kyllästynyt, tai toisinaan yksinäinen. Tuntuuko, että nyt menee hyvä mies hukkaan? Voisin ottaa sinut pois kuleksimasta jos intressimme kohtaavat. Jos ajatuksemme elämästä ja mitä siltä haluamme olisivat samanmoiset, jos jotenkin särmämme hioutuisivat yhteen ja kestäisimme toistemme seuraa, jopa katseet niin voisin olla sun kaa.

Jos luonto olisi ok, varsinkin Kamala luonto, jos jaksaisit raahautua lenkille, kävelylle, luontopolulle. Jos intoilet työstäsi ja olet muutenkin utelias keski-ikäinen, jos lähtisit extempore reissuun pelkällä repulla, jos ainut tapa lomailla ei olisi hotelli, jos tiedät miltä näyttää vilpitön katse.

Sano kolme sinulle tärkeää asiaa, minulle ne ovat 1) luottamus itseen ja elämään 2) hyvä tahto 3) konstailematon, suora ja valoisa asenne

Kirjoitin ihan tajunnanvirtaa miltä minusta nyt tuntuu ja miten etsisin... miten sinä tekisit hakusi?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on karmea. Oikeasti, mitä helvettiä:

”Elämääsi kyllästynyt”

”Ottaisin pois kuleksimasta”

En lukisi edes loppuun asti.

I get it, yrität olla kepeän humoristinen mutta ei toimi.

M42

Vierailija
2/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Särmämme hioutuisivat”

Luen tuon näin:

”Olen vaikea ja v-mäinen, mutta ehkä oppisit sietämään minua”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Särmämme hioutuisivat”

Luen tuon näin:

Ei tämä ole asuntoilmoitus :D vapaat mahdollisuudet vaikuttaa pohjaratkausuun > kantavat seinät puuttuu

Sun pitää kirjoittaa sun oma treffi-ilmoitus eikä arvostella mun hakua. Helppo se toisen tekemää arvostella mutta teeppä ihan oma.

Vierailija
4/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Särmämme hioutuisivat”

Luen tuon näin:

Ei tämä ole asuntoilmoitus :D vapaat mahdollisuudet vaikuttaa pohjaratkausuun > kantavat seinät puuttuu

Sun pitää kirjoittaa sun oma treffi-ilmoitus eikä arvostella mun hakua. Helppo se toisen tekemää arvostella mutta teeppä ihan oma.

Ei ihme, että olet seuraa vailla.

Vierailija
5/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on karmea. Oikeasti, mitä helvettiä:

”Elämääsi kyllästynyt”

”Ottaisin pois kuleksimasta”

En lukisi edes loppuun asti.

I get it, yrität olla kepeän humoristinen mutta ei toimi.

M42

Elämääsi HETKITTÄIN kyllästynyt. En tarkoittanut, että nirhaat ranteita :D

Ja toisiin vetoaa toinen tyyli mikä toisille aiheuttaa vain näppylöitä. Ainakin se onneton, joka minulle vastaisi niin olisi jo seuloutunut, että kestää minun karseaa huumoriani. Muuten ei kyllä onnistu, ei saa lannistaa heti kättelyssä.

Mikä on M42 treffi-ilmoitus, sitä minä tässä kyselin

Vierailija
6/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiva ilmoitus, tykkäsin. Mutkaton tyyli. Jos olisin mies ja etsisin seuraa, niin ehdottomasti vastaisin.

Vierailija
7/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen ja mukava naisihminen toivoo löytävänsä samankaltaisen miehen elämäänsä ilahduttamaan. Pikaisia yhteydenottoja odotellen..

Vierailija
8/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä miehekäs, luotettava, rehellinen ja huomaavainen, hyväntahtoinen, sydämen sivistynyt, lämminsydäminen mies! Haluatko naisen, joka tykkää seksistä, on kiltti ja sydämellinen, tykkää urheilusta ja terveistä elämäntavoista, mutta osaa myös nauttia elämästä! Omaathan myös itse terveelliset elämäntavat? Olet suhteessa mies ja minä nainen isolla N:llä. Olen iloinen ja hyväntuulinen, toivoisin samanlaista rinnalleni! Ps. Pihtarit älkööt vaivautuiko, hakusessa viriili mies!

Vierailija
9/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotias nainen (eli minä) Pohjanmaalta hakee elämäänsä aikuista miestä (eli mahdollisesti sinua). Minusta voisit saada uskollisen vaimon ja rakastavan äidin lapsillemme. Heikko kohtani on ulkonäkö, sillä en ole millään ulkoisella mittarilla viehättävä ja elopainoakin on kertynyt paljon - plussaa sinulle siis likinäköisyydestä. Uskon kuitenkin, että vanhuksena olisit haikean onnellinen siitä, että sait minut elämääsi.

Vierailija
10/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas Ap:lla paljon jos-ehtoja miehelle ikään kuin olisi itse suuri palkinto. Tästä syystä hän ehkä pystyikin vain luettelemaan mitä haluaa pahemmin itsestään kertomatta.

Vierailija
11/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelevästi kiintynyt etsii toista omissa oloissaan viihtyvää ja vähintään henkisesti poissaolevaa kulkijaa, fyysinen poissaolo ja harva yhteydenpito plussaa.

Vierailija
12/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi, ikä, paikkakunta.

Olen hyvin työorientoitunut, oikeastaan muuta en puhukaan joten toivon että olet itsekin kiinnostunut joko puhumaan omastasi tai minun.

Harrastuksille ei ole aikaa, pelaan työmatkat pokemon go:ta.

Kotisohva on paras paikka mitä tiedän, ihan siksi että usein ahdistun ulkona. Olisi kiva jos sinäkin tykkäisit maata vain sohvalla. Sitten jos lähdetään yhdessä ulos niin se olisi bilettämistä, tapahtuisi muualla kuin Suomessa ja siihen kuuluisi huumeita joten ethän ole päihteitä vastaan?

Hiljaisuus on parasta, etenkin öisin joten kuorsaus on nou nou.

Jeps, en osaa.

Vierailija
13/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jaksa niitä tuoteselosteita missä luetellaan kaikki faktat ja lähes onko pyörässä Shimanon vaihteet vai joku muu ratkaisu.

Minun tyylini ei vedonnut kyllä kenenkään (en ihmettele) ja kun alku oli niin "karmea" niin ei sitä lueta edes loppuun saakka. Jos on rehellinen ja realistinen, että keski-iässä on varmaan särmiä hiottavana niin sitten se herättää epäluuloa - täytyy olla riivinrauta.

Kukaan ei edes lukenut tuota "valoisa" - ja ihan varmasti siitä saisi pojoja oikeasti kun totutellaan uuteen ihmiseen. Ja en ole juossut Jukolan viestissä tai vieraillut Tšernobylissä. Se sarja oli kyllä oikein hyvä, en ahdistunut.

Mutta siihen sinun treffi-ilmoitukseen - jos et saa koko ilmoitusta aikaan niin mitkä olisivat pari hyvää sinua kiinnostavaa lausetta? Nyt ei kannata luetella ruumiinosia.

Vierailija
14/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kiva ilmoitus, tykkäsin. Mutkaton tyyli. Jos olisin mies ja etsisin seuraa, niin ehdottomasti vastaisin.

Ap käski olla kommentoimatta. Vai ovatko ainoastaan kritiikittömät kommentit sallittuja?

Vierailija
15/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä miehekäs, luotettava, rehellinen ja huomaavainen, hyväntahtoinen, sydämen sivistynyt, lämminsydäminen mies! Haluatko naisen, joka tykkää seksistä, on kiltti ja sydämellinen, tykkää urheilusta ja terveistä elämäntavoista, mutta osaa myös nauttia elämästä! Omaathan myös itse terveelliset elämäntavat? Olet suhteessa mies ja minä nainen isolla N:llä. Olen iloinen ja hyväntuulinen, toivoisin samanlaista rinnalleni! Ps. Pihtarit älkööt vaivautuiko, hakusessa viriili mies!

Tämä on pelkkää huttua.

Vierailija
16/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mahtavia! Iso vilpitön kiitos ilmoituksista - tulin hyvälle tuulelle kun luen näitä!

Tiedättekö - kun jättää tehoilun vähemmälle ja kirjoittaa suoraan niin tavoittaisiko ehkä sen yksi kaksi joka kolahtaa ja ymmärtää kuin se, että kirjoittaa itsestään mahdollisimman hyvän kuvauksen ja se jää jotenkin tefloniksi. Ei kiinnosta ketään kun et tunne/aavista ihmistä sanojen takaa.

Lisää! Miten tavoittelisi sitä ihmistä, joka tajuaa sinut? Ehkä niitä on vain se yksi hyvä tyyppi.

Ap (mä unohdan ton usein)

Vierailija
17/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut elämäni rauhallisesti itseäni rakentaen. Nyt ulkoiset ja sisäiset puitteet alkavat olla sillä tolalla, että voin jatkaa kasvuani toisen ihmisen kanssa.

Olen kotona ja lenkkipolulla viihtyvä kulinaristi. Viihdyn kotona ja silloin harvoin kun matkustan, suuntaan mieluiten pohjoiseen. Nautin luonnosta retkeillen ja kalastaen. Joskus minulla on paha tapa tehdä liikaa töitä.

Luonteeltani olen päättäväinen, mutta lempeä, pohdiskeleva, mutta mietteet kuivalla huumorilla värittävä, kiihkeä, mutta kuunteleva.

Etsin jalat maassa olevaa miestä, 30-40-vuoden välillä. Olen ja pysyn lapsettomana, mutta en karsasta jos sinulla on lapsia, kunhan olet isä joka pitää lapsensa elämänsä ykkösasiana.

Jutellaan ja tutustutaan.

Vierailija
18/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä nelikymppinen mies, ikäisesi nainen etsii sinua tositarkoituksella. Unohdetaanko pituudet, painot, työt ja muu pinnallisuus ja tutustutaan toisiimme ihmisinä?

Vierailija
19/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap käski olla kommentoimatta. Vai ovatko ainoastaan kritiikittömät kommentit sallittuja?

Eiku saa toki kommentoida ja kritisoida - en välttis ole terävin muumi kanootissa. Tarkoitin, että älä ihan heti lannista mua ja muita, anna joku hyvä esimerkki mikä vetoaa sinuun. Aina lannistetaan! Mä haluun tänään kannustaa olemaan inhimillinen oma ittensä ja se on ihan hyvä.

Ap, ei se terävin muumi penaalissa

Vierailija
20/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pelkkää huttua.

Huttua sellaiselle, joka tykkää löhötä sohvalla sidukan ja siiderin voimalla ja julistautuu aseksuaaliksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan