Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee paras treffi-ilmoitus, mitä oikeasti haet

Look4
03.10.2019 |

Olen nyt lukenut ketjuja, missä valitetaan kun ei löydy kumppania tai ei saa mitään kahta sanaa enempää vastauksia tai ei vaan pääse treffeille.

Minkälainen olisi sinun paras seuranhakuilmoitus? Jossa olisit ihan oma itsesi ja kertoisit mitä haet ja mikä tekisi sinut onnelliseksi. Ehkä mieluummin kuitenkin ihmissuhdetta hakien, seksiseurallehan on jo Tinder. Minä aloitan..

Hei sinä mies. Oletko välillä pitkästynyt tai elämääsi hetkittäin kyllästynyt, tai toisinaan yksinäinen. Tuntuuko, että nyt menee hyvä mies hukkaan? Voisin ottaa sinut pois kuleksimasta jos intressimme kohtaavat. Jos ajatuksemme elämästä ja mitä siltä haluamme olisivat samanmoiset, jos jotenkin särmämme hioutuisivat yhteen ja kestäisimme toistemme seuraa, jopa katseet niin voisin olla sun kaa.

Jos luonto olisi ok, varsinkin Kamala luonto, jos jaksaisit raahautua lenkille, kävelylle, luontopolulle. Jos intoilet työstäsi ja olet muutenkin utelias keski-ikäinen, jos lähtisit extempore reissuun pelkällä repulla, jos ainut tapa lomailla ei olisi hotelli, jos tiedät miltä näyttää vilpitön katse.

Sano kolme sinulle tärkeää asiaa, minulle ne ovat 1) luottamus itseen ja elämään 2) hyvä tahto 3) konstailematon, suora ja valoisa asenne

Kirjoitin ihan tajunnanvirtaa miltä minusta nyt tuntuu ja miten etsisin... miten sinä tekisit hakusi?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi. Oikeasti liikutuin nyt parista viimeisestä. Hyviä asioita. Ap

Vierailija
22/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas Ap:lla paljon jos-ehtoja miehelle ikään kuin olisi itse suuri palkinto. Tästä syystä hän ehkä pystyikin vain luettelemaan mitä haluaa pahemmin itsestään kertomatta.

Minä kyllä tarkoitin, että nuo "ehdot" olivat myös omia juttuja eli niitä olen tarjoamassa. Etkö löytänyt ihmistä sanojen takaa? Täytyy siis vielä hioa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kulkenut elämäni rauhallisesti itseäni rakentaen. Nyt ulkoiset ja sisäiset puitteet alkavat olla sillä tolalla, että voin jatkaa kasvuani toisen ihmisen kanssa.

Olen kotona ja lenkkipolulla viihtyvä kulinaristi. Viihdyn kotona ja silloin harvoin kun matkustan, suuntaan mieluiten pohjoiseen. Nautin luonnosta retkeillen ja kalastaen. Joskus minulla on paha tapa tehdä liikaa töitä.

Luonteeltani olen päättäväinen, mutta lempeä, pohdiskeleva, mutta mietteet kuivalla huumorilla värittävä, kiihkeä, mutta kuunteleva.

Etsin jalat maassa olevaa miestä, 30-40-vuoden välillä. Olen ja pysyn lapsettomana, mutta en karsasta jos sinulla on lapsia, kunhan olet isä joka pitää lapsensa elämänsä ykkösasiana.

Jutellaan ja tutustutaan.

Tästä välittyi, että tunnet itsesi. Kuinka voisi olla mitään toiselle ellei tunne itseään. Hieno teksti, vilpitön.

Ap

Vierailija
24/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä nelikymppinen mies, ikäisesi nainen etsii sinua tositarkoituksella. Unohdetaanko pituudet, painot, työt ja muu pinnallisuus ja tutustutaan toisiimme ihmisinä?

Yksinkertainen mutta minua viehätti ihminen ihmiselle. Ap

Vierailija
25/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi millainen on miehen/naisen paras veto kun on oikeasti aika muuttaa pari juttua elämässä? Saa olla lyhyt ja ytimekäs! Onko kenelläkään lausetta mikä on kolahtanut itseen tai jolla on kolauttanut jonkun mieleen lähtemättömän jäljen?

Ap - toivottavasti en yksikseni täällä keskustele, snif

Vierailija
26/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies! Kiinnostaa sinua vaivaannuttavat ja kummalliset hetket? Hyvä, olen nimittäin erikoistunut niihin. Lisäksi rakastan työtäni, kissoja ja metallimusiikkia enemmän kuin ihmissuhteita.

Jos kiinnostuit niin vaivaannutaan yhdessä.

Vierailija
27/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies! Kiinnostaa sinua vaivaannuttavat ja kummalliset hetket? Hyvä, olen nimittäin erikoistunut niihin. Lisäksi rakastan työtäni, kissoja ja metallimusiikkia enemmän kuin ihmissuhteita.

Jos kiinnostuit niin vaivaannutaan yhdessä.

Reps :D ihanan ou.. vaivaannuttava

Kuvittelisin, että rakastat myös matkustamista ja nähdä uusia asioita ja ihmisiä. Tämän tekstin takana on kiva tyyppi, kuultaa läpi. Ap

Vierailija
28/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä miehekäs, luotettava, rehellinen ja huomaavainen, hyväntahtoinen, sydämen sivistynyt, lämminsydäminen mies! Haluatko naisen, joka tykkää seksistä, on kiltti ja sydämellinen, tykkää urheilusta ja terveistä elämäntavoista, mutta osaa myös nauttia elämästä! Omaathan myös itse terveelliset elämäntavat? Olet suhteessa mies ja minä nainen isolla N:llä. Olen iloinen ja hyväntuulinen, toivoisin samanlaista rinnalleni! Ps. Pihtarit älkööt vaivautuiko, hakusessa viriili mies!

Tämä on pelkkää huttua.

Huttua sellaiselle, joka tykkää löhötä sohvalla sidukan ja siiderin voimalla ja julistautuu aseksuaaliksi :D

Näin miehenä kommentoisin, että tuo on pelkkää huttua siksi, että se on täynnä kuluneita kliseitä, joista tulee vahva tunne siitä, että kirjoittaja ei ole ollenkaan sitä, mitä lupaa. Vahvasti seksuaalisuutensa tiedostava nainen ei tee identiteetistään tuollaista numeroa.

Vierailija
29/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostuit ilmoituksestani, jätä tänne viestiä.

t: eräs

Vierailija
30/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi, ikä, paikkakunta.

Olen hyvin työorientoitunut, oikeastaan muuta en puhukaan joten toivon että olet itsekin kiinnostunut joko puhumaan omastasi tai minun.

Harrastuksille ei ole aikaa, pelaan työmatkat pokemon go:ta.

Kotisohva on paras paikka mitä tiedän, ihan siksi että usein ahdistun ulkona. Olisi kiva jos sinäkin tykkäisit maata vain sohvalla. Sitten jos lähdetään yhdessä ulos niin se olisi bilettämistä, tapahtuisi muualla kuin Suomessa ja siihen kuuluisi huumeita joten ethän ole päihteitä vastaan?

Hiljaisuus on parasta, etenkin öisin joten kuorsaus on nou nou.

Jeps, en osaa.

Osaat, kiinnostuin. Itsekään en juuri muusta puhu kuin työstä. Tosin  en suorittamiseltani ehdi maata sohvalla, joten en usko että meillä olisi yhteistä aikaa puhua itsestämme ja töistämme. Asiasta voisi puhua esim salilla tai lenkkeillessä.

Vierailija
31/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää toisella tapaa, syteen tai saveen

Ja hei - yksi sanoi, että ap ei kerro itsestään - se minäminäminä on jotenkin minulle vierasta, siksi.

Hei. Voin unohtaa kaiken muun mutta en miten paitasi tuoksuu puhtaalle kun tulet treffeille. Ollaan molemmat uuden äärellä ja vähän epäluuloisia, olisiko tuosta mulle. Minusta meidän kannattaa yrittää. Jos haluat elämääsi naisen, joka on jalat maassa eikä pelkää mitään niin minä olen tässä. Unohda se marraskuun kaljakori, käydään käsiksi kaipuuseen.

Mutta miten ihmeessä muotoilen tuohon, että olen ja etsin ihan tavallista tyyppiä?

Nimimerkki etsin ihan tavallista tyyppiä

Ap

Vierailija
32/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä miehekäs, luotettava, rehellinen ja huomaavainen, hyväntahtoinen, sydämen sivistynyt, lämminsydäminen mies! Haluatko naisen, joka tykkää seksistä, on kiltti ja sydämellinen, tykkää urheilusta ja terveistä elämäntavoista, mutta osaa myös nauttia elämästä! Omaathan myös itse terveelliset elämäntavat? Olet suhteessa mies ja minä nainen isolla N:llä. Olen iloinen ja hyväntuulinen, toivoisin samanlaista rinnalleni! Ps. Pihtarit älkööt vaivautuiko, hakusessa viriili mies!

Tämä on pelkkää huttua.

Huttua sellaiselle, joka tykkää löhötä sohvalla sidukan ja siiderin voimalla ja julistautuu aseksuaaliksi :D

Näin miehenä kommentoisin, että tuo on pelkkää huttua siksi, että se on täynnä kuluneita kliseitä, joista tulee vahva tunne siitä, että kirjoittaja ei ole ollenkaan sitä, mitä lupaa. Vahvasti seksuaalisuutensa tiedostava nainen ei tee identiteetistään tuollaista numeroa.

Mutta jos se olisi totta niin eikö se olisi jackpot!

Ap

Vierailija
33/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen:

- Oletko itsenäinen aikuinen?

- Oletko käsitellyt pahimmat lapsuustraumasi?

- Pidätkö itsestäsi melko paljon juuri sellaisena kuin olet?

- Tuletko toimeen ilman muiden ihailua?

- Tunnetko olevasi ihan yhtä hyvä kuin muutkin ihmiset?

- Ovatko pääsyt yli edellisistä kumppaneistasi?

- Jättävätkö edelliset kumppanisi sinut rauhaan?

- Viihdytkö toisinaan ihan itseksesi, ilman että mitään erityistä tapahtuu?

- Tuletko ihan hyvin toimeen monenlaisten ihmisten kanssa?

- Tuletko taloudellisesti toimeen omillasi?

- Pärjäätkö ilman jatkuvaa päihteiden käyttöä?

Jos vastasit rehellisesti "kyllä" näihin kaikkiin kysymyksiin, niin sinuun haluaisi tutustua mies joka myös vastasi samoin. 

Vierailija
34/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi, ikä, paikkakunta.

Olen hyvin työorientoitunut, oikeastaan muuta en puhukaan joten toivon että olet itsekin kiinnostunut joko puhumaan omastasi tai minun.

Kotisohva on paras paikka mitä tiedän, ihan siksi että usein ahdistun ulkona. Olisi kiva jos sinäkin tykkäisit maata vain sohvalla. Sitten jos lähdetään yhdessä ulos niin se olisi bilettämistä, tapahtuisi muualla kuin Suomessa ja siihen kuuluisi huumeita joten ethän ole päihteitä vastaan?

Jeps, en osaa.

Hyvin kirjoitettu minusta. Jos ei tällä vakka valitse niin millä sitten.

No elämäntyyli olisi minulle liian go not go - Pokémon go on jees. Ja että välillä kuolee sohvalle kun duuni vie mehut. Hiljaisuus vetosi, onneksi sinulle niin minä olen todistettavasti kuorsannut, ja vielä elokuvissa. Ihan turha mennä viihteelle jos on univelkaa eikä vaan ehdi elää sitä suositeltuja sopusointuista elämää.

Vierailija
35/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen:

- Oletko itsenäinen aikuinen?

- Oletko käsitellyt pahimmat lapsuustraumasi?

- Pidätkö itsestäsi melko paljon juuri sellaisena kuin olet?

- Tuletko toimeen ilman muiden ihailua?

- Tunnetko olevasi ihan yhtä hyvä kuin muutkin ihmiset?

- Ovatko pääsyt yli edellisistä kumppaneistasi?

- Jättävätkö edelliset kumppanisi sinut rauhaan?

- Viihdytkö toisinaan ihan itseksesi, ilman että mitään erityistä tapahtuu?

- Tuletko ihan hyvin toimeen monenlaisten ihmisten kanssa?

- Tuletko taloudellisesti toimeen omillasi?

- Pärjäätkö ilman jatkuvaa päihteiden käyttöä?

Jos vastasit rehellisesti "kyllä" näihin kaikkiin kysymyksiin, niin sinuun haluaisi tutustua mies joka myös vastasi samoin. 

Ihan mahtava! Vau! Luettelo, joka ei typistä vaan antaa mahdollisuuden. Tykkäsin kovasti ajattelutavastasi. Ja tuo riittävän hyvä, ihan hyvä on minusta tärkeä oivallus elämässä. Ap

Vierailija
36/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä ja kommentoikaa vanhoja.

Vierailija
37/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies - pelkäätkö, että nainen yrittää muuttaa sinua? Aiheuttaako käsite "vahva nainen" sinussa epämiellyttäviä tunteita ja ajatuksia?

Jos et kaipaa, että sinua muutetaan vaan kaipaat elämääsi muutosta ja vahva nainen on hän, joka ei luhistu itkemään kentällä matkalaukkujen päälle vaikka matkatoimisto menisi konkurssiin matkapäivän aamuna, niin minä saatan olla etsimäsi henkilö.

Jos olet suoraselkäinen, vakaa ja hellämielinen mies niin tavataanko kentällä kahvin tai äkkilähdön merkeissä?

Vierailija
38/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi, ikä, paikkakunta.

Jeps, en osaa.

Osaat, kiinnostuin. Itsekään en juuri muusta puhu kuin työstä. Tosin  en suorittamiseltani ehdi maata sohvalla, joten en usko että meillä olisi yhteistä aikaa puhua itsestämme ja töistämme. Asiasta voisi puhua esim salilla tai lenkkeillessä.

Hmm pitää kyllä vähän hioa. En ilmaissut selkeästi että minua et saa lenkille ja salillekin vain solariumiin.

Minä tykkään työntää välillä sen suorittamisen sivuun, alan olemaan aika hyvä on/off stressaaja.

Vierailija
39/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kuvaili itseään millainen viini on ja miten istuu tuolilla, sitten kuvailisi itseään ja syvintä luonnettaan, mitä haluaa suhteelta ja kumppanilta, mitä etsii, miksi ei ole kolahtanut, kuinka epätoivoinen on ja millaista elämää elää tällä hetkellä - riittäisikö se kiinnostuksen herättämiseen? Ap

Vierailija
40/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pitäisi vähän täsmentää, mitä tarkoittaa terveellisillä elämäntavoilla. Mä en uskalla tinderissä ikinä tykätä tuollaisista. Tai sellaisista, joilla lukee, että pitäisi huolehtia itsestään.

Mä välillä valvon liian myöhään, aamulla väsyttää. Syön valmisruokaa. Makaan sohvalla. Onko ne terveitä elämäntapoja??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi