Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee paras treffi-ilmoitus, mitä oikeasti haet

Look4
03.10.2019 |

Olen nyt lukenut ketjuja, missä valitetaan kun ei löydy kumppania tai ei saa mitään kahta sanaa enempää vastauksia tai ei vaan pääse treffeille.

Minkälainen olisi sinun paras seuranhakuilmoitus? Jossa olisit ihan oma itsesi ja kertoisit mitä haet ja mikä tekisi sinut onnelliseksi. Ehkä mieluummin kuitenkin ihmissuhdetta hakien, seksiseurallehan on jo Tinder. Minä aloitan..

Hei sinä mies. Oletko välillä pitkästynyt tai elämääsi hetkittäin kyllästynyt, tai toisinaan yksinäinen. Tuntuuko, että nyt menee hyvä mies hukkaan? Voisin ottaa sinut pois kuleksimasta jos intressimme kohtaavat. Jos ajatuksemme elämästä ja mitä siltä haluamme olisivat samanmoiset, jos jotenkin särmämme hioutuisivat yhteen ja kestäisimme toistemme seuraa, jopa katseet niin voisin olla sun kaa.

Jos luonto olisi ok, varsinkin Kamala luonto, jos jaksaisit raahautua lenkille, kävelylle, luontopolulle. Jos intoilet työstäsi ja olet muutenkin utelias keski-ikäinen, jos lähtisit extempore reissuun pelkällä repulla, jos ainut tapa lomailla ei olisi hotelli, jos tiedät miltä näyttää vilpitön katse.

Sano kolme sinulle tärkeää asiaa, minulle ne ovat 1) luottamus itseen ja elämään 2) hyvä tahto 3) konstailematon, suora ja valoisa asenne

Kirjoitin ihan tajunnanvirtaa miltä minusta nyt tuntuu ja miten etsisin... miten sinä tekisit hakusi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä miehekäs, luotettava, rehellinen ja huomaavainen, hyväntahtoinen, sydämen sivistynyt, lämminsydäminen mies! Haluatko naisen, joka tykkää seksistä, on kiltti ja sydämellinen, tykkää urheilusta ja terveistä elämäntavoista, mutta osaa myös nauttia elämästä! Omaathan myös itse terveelliset elämäntavat? Olet suhteessa mies ja minä nainen isolla N:llä. Olen iloinen ja hyväntuulinen, toivoisin samanlaista rinnalleni! Ps. Pihtarit älkööt vaivautuiko, hakusessa viriili mies!

Mun mielestä pitäisi vähän täsmentää, mitä tarkoittaa terveellisillä elämäntavoilla. Mä en uskalla tinderissä ikinä tykätä tuollaisista. Tai sellaisista, joilla lukee, että pitäisi huolehtia itsestään.

Mä välillä valvon liian myöhään, aamulla väsyttää. Syön valmisruokaa. Makaan sohvalla. Onko ne terveitä elämäntapoja??

Ei terveellisiä mutta normaaleja. Unohda einekset kun ne on ne tylsät jutut. Muu kuulostaa ihan normaalilta ;) ja kävelylenkit on ihmiselle hyvästä - edes vartti toisinaan

Vierailija
42/50 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävällisyydestänne, oli kivaa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen:

- Oletko itsenäinen aikuinen?

- Oletko käsitellyt pahimmat lapsuustraumasi?

- Pidätkö itsestäsi melko paljon juuri sellaisena kuin olet?

- Tuletko toimeen ilman muiden ihailua?

- Tunnetko olevasi ihan yhtä hyvä kuin muutkin ihmiset?

- Ovatko pääsyt yli edellisistä kumppaneistasi?

- Jättävätkö edelliset kumppanisi sinut rauhaan?

- Viihdytkö toisinaan ihan itseksesi, ilman että mitään erityistä tapahtuu?

- Tuletko ihan hyvin toimeen monenlaisten ihmisten kanssa?

- Tuletko taloudellisesti toimeen omillasi?

- Pärjäätkö ilman jatkuvaa päihteiden käyttöä?

Jos vastasit rehellisesti "kyllä" näihin kaikkiin kysymyksiin, niin sinuun haluaisi tutustua mies joka myös vastasi samoin. 

Tämä on kiva keskustelu. Kommentoin tätä tekstiä hieman, koska olen vähän eri linjoilla kuin ne jotka tykkäsivät tästä. Minulle tulee tästä vaikutelma, että tekstin kirjoittajan ex on ollut ripustautuva ja takertuva, raskas ihminen, jonka väkivaltainen ex on häirinnyt parin elämää ja nainen on tavalla tai toisella mahdollistanut tätä häirintää, tai vähintäänkin käyttänyt miestään ilmaisena terapeuttina menneiden parisuhdetraumojen käsittelyssä. Työttömyys ja alkoholismikin ovat ehkä vaivanneet. Tai sitten kirjoittajalla on ollut useampi tavalla tai toisella vaikea ex-kumppani.

Olisin varovainen tällaisen miehen suhteen, koska sain rivien välistä kuvan että tuota vaikeaa suhdetta ei ole vielä käsitelty, kun se tulee noin vahvasti treffi-ilmoitustekstistäkin läpi. Mies toivoo että tuleva kumppani olisi käsitellyt menneet juttunsa, mutta ikään kuin ei huomaa edellyttää itseltään samaa. 

Itse en yleensä mainitse tekstissä, mitä ominaisuuksia kumppanissa ei saisi olla. Siitä tulee vähän kielteinen fiilis ja sellainen tunne, että kirjoittajan elämässä on tai on ollut juuri sellaisia ihmisiä paljon. Kysyn esim. alkoholinkäytöstä sitten kun aletaan jutella, ja jos mies käyttää mielestäni liian paljon, en jatka tutustumista pidemmälle. Tekstiin kirjoitan siitä, millainen itse olen (myös huonoista puolistani), ja vähän siitä millaisesta miehestä voisin kiinnostua.

Toivottavasti en ollut liian kriittinen kommenteissani. Pidän tästä ketjusta ja siitä että keskustelu on rakentavaa.

Vierailija
44/50 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Less is more deitti-ilmoituksessakin. Älä nyt helvetti kirjoita esseetä.

Vierailija
45/50 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Less is more deitti-ilmoituksessakin. Älä nyt helvetti kirjoita esseetä.

Minulle taas essee kelpaa erinomaisesti, koska olen todella verbaalinen tyyppi ja nauttisin kumppanista, joka olisi sitä myös. Mutta jos se essee on tylsä, niin toki sitten en innostu. Mitä pidempi teksti, sitä taitavampi itseilmaisuussa pitää olla, jotta saa tekstistä kiehtovan ja kiinnostavan, ja kuitenkin välttyy kielteisten mielikuvien luomiselta. Siksi innostun kovasti, jos törmään pitkään tekstiin joka on samalla myös kiinnostava. Sellaisen laatinut mies on hyvin todennäköisesti poikkeuksellisen hyvää seuraa myös livenä.

Vierailija
46/50 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen:

Jos vastasit rehellisesti "kyllä" näihin kaikkiin kysymyksiin, niin sinuun haluaisi tutustua mies joka myös vastasi samoin. 

Tämä on kiva keskustelu. Kommentoin tätä tekstiä hieman, koska olen vähän eri linjoilla kuin ne jotka tykkäsivät tästä. Minulle tulee tästä vaikutelma, että tekstin kirjoittajan ex on ollut ripustautuva ja takertuva, raskas ihminen, jonka väkivaltainen ex on häirinnyt parin elämää ja nainen on tavalla tai toisella mahdollistanut tätä häirintää, tai vähintäänkin käyttänyt miestään ilmaisena terapeuttina menneiden parisuhdetraumojen käsittelyssä. Työttömyys ja alkoholismikin ovat ehkä vaivanneet. Tai sitten kirjoittajalla on ollut useampi tavalla tai toisella vaikea ex-kumppani.

Olisin varovainen tällaisen miehen suhteen, koska sain rivien välistä kuvan että tuota vaikeaa suhdetta ei ole vielä käsitelty, kun se tulee noin vahvasti treffi-ilmoitustekstistäkin läpi. Mies toivoo että tuleva kumppani olisi käsitellyt menneet juttunsa, mutta ikään kuin ei huomaa edellyttää itseltään samaa. 

Itse en yleensä mainitse tekstissä, mitä ominaisuuksia kumppanissa ei saisi olla. Siitä tulee vähän kielteinen fiilis ja sellainen tunne, että kirjoittajan elämässä on tai on ollut juuri sellaisia ihmisiä paljon. Kysyn esim. alkoholinkäytöstä sitten kun aletaan jutella, ja jos mies käyttää mielestäni liian paljon, en jatka tutustumista pidemmälle. Tekstiin kirjoitan siitä, millainen itse olen (myös huonoista puolistani), ja vähän siitä millaisesta miehestä voisin kiinnostua.

Toivottavasti en ollut liian kriittinen kommenteissani. Pidän tästä ketjusta ja siitä että keskustelu on rakentavaa.

Olen täysin samoilla linjoilla. Luin tuon kommentoimasi viestin aamulla ennen seitsemää ja harmittelin kun en pystynyt vastaamaan, mutta hyvä että sinä ennätit sen tekemään. Olisin nimittäin kommentoinut täysin samalla tavalla, sama fiilis tulee. Skippaisin. 

Vierailija
47/50 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta jotenkin negatiivisuuden kautta kirjoitettua ilmoitusta. Täytyy miettiä vielä omaa.

Vierailija
48/50 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kylmät varpaat, onko sun lämpimät?

N39

Vierailija
49/50 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen:

Tää on vähän kuin työpaikkailmoitus. Oletko koulutukseltasi lähihoitaja, onko sinulla vähintään 3 vuoden kokemus tilinhoidosta, pystytkö olemaan töissä kolme vuorokautta putkeen...

Aina sanotaan että pitää vastata vaikka kaikki kohdat ei täyttyiskään, mutta miten treffi-ilmoituksessa? Musta tää oli pelottava, jotenkin tuomitseva. En varmaan uskaltaisi vastata.

Vierailija
50/50 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän jälkeen löysin taas tämän ketjun ja olipa ajattelemisen aihetta - kiitos!

Olen samaa mieltä, että rivien takaa tavoittaa ihmisen jos miettii miten on kirjoitettu ja mitä sanoja valittu. Mutta toki mitä asioita painottaa niin se voi kertoa menneisyydestä. Ja suuret nou nou nou asiat ehkä kannattaa selvittää myöhemmin, kirjoittaa mitä hakee eikä mitä ei hae. Oli todellakin valaisevaa lukea kommenttisi nro 43 kuinka tekstin läpi voi puskea asioita.

Huomasin, että omaa hakutekstiä pitää viilata vielä.

Pitää olla varovainen mitä toivoo - jos sen sanoo ääneen niin sen voi saada, Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän