Huomenna on perjantai! Paljastetaan tässä ketjussa salaisimmat toiveemme tulevasta viikonlopusta!
Itse toivon villimpien haaveideni toteutuvan ihastukseni kanssa. Hän on naimisissa oleva mies, mutta luulen, että nyt olisi paljon mahdollista.
Kommentit (48)
Tämä ei ole salainen, mutta toivon saavani yhteyden ihastukseeni.
Haaveilen, että nukun pe-la yönä 10 tuntia, mutta saan 20 tunnin edestä unta.
Toivon että talon kuntokartoitus ei paljasta ikäviä yllätyksiä ja että ostotarjoukseni menee läpi☺️
Toivon viikonloppua ilman ongelmia, ristiriitoja ja väittelyjä. Hiljaisuutta ja mielenrauhaa, kiitos!
toivon, että mies lähtee jonnekin viikonlopuksi ja saan olla lasten kanssa rauhassa.
Toivon, että unelmieni prinssi saapuu yksisarvisella ratsastaen kotipihaani kainalossaan höyryävän kuuma pizzalaatikko.
Olla yksin ja vetää kalsarikännit.
Olisi hauskaa, jos joku soittaisi yllättäen, että haluaisi lapseni yöksi hoitoon. Sit vaan rötväisin ja nukkuisin koko sängyn leveydeltä. Eurojackpotin päävoitto on tosin todennäköisempi :D
Vierailija kirjoitti:
Olla yksin ja vetää kalsarikännit.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauskaa, jos joku soittaisi yllättäen, että haluaisi lapseni yöksi hoitoon. Sit vaan rötväisin ja nukkuisin koko sängyn leveydeltä. Eurojackpotin päävoitto on tosin todennäköisempi :D
Noin se menee.
Toivon että saan opintoihini liittyvän harjoitustyön valmiiksi.
Odotan innolla lähtöä miesystäväni luo, tiedossa herkkuja, nysväämistä sohvalla ja MM-kisoja telkkarista. Nyt on vain ikävästi kurkku kipeä, toivottavasti ei enteile kuumetta ja flunssaa. Töissä jo useampi ollut kipeänä.
Voisi mennä jonnekin ja syödä hyvin. Jotain kivaa voisi myös tehdä.
Ikkunatkin voisi pestä ulkoapäin, jos ei ole liian kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Eurojackpotin päävoitto.
Tuota haaveilen itekkin. Kuin myös sitä että antaisi muijalle oraalia. Suunnilleen yhtä hyvät mahdollisuudet.
Nuo mainitut sienet kuulostaa houkuttelevilta.
Juoda rauhassa alkoholia 2 päivää ja saada loput muuttolaatikot purettua.
Toivon, että jaksan siivota ja vaihtaa lakanat. Pieniä paperitöitäkin pitäisi tehdä. Tosi hurjia haaveita mulla.
Munchenin Oktoberfest kutsuu huomenna! 🍺
Haaveilen että saan kodin viimeisen päälle puhtaaksi siivottua, ja että suunnittelemani illallinen onnistuu, kun meille tulee vieraita.