Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna on perjantai! Paljastetaan tässä ketjussa salaisimmat toiveemme tulevasta viikonlopusta!

Vierailija
03.10.2019 |

Itse toivon villimpien haaveideni toteutuvan ihastukseni kanssa. Hän on naimisissa oleva mies, mutta luulen, että nyt olisi paljon mahdollista.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei mies kiukuttele, raivoa tai ole kännissä. Toivon, että meillä olisi hyvää lauantaiseksiä.

Vierailija
42/48 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoda rauhassa alkoholia 2 päivää ja saada loput muuttolaatikot purettua.

Moi, Sieppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon löytäväni baarista, kadulta, kaupasta, kirjastosta tai mistä lie. Viimeinkin sen oikean jonka kanssa vietetyn illan ja ehkä yön jälkeen tuntisi sisällään etsinnän päättyneen.

Vierailija
44/48 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että saan opiskeltua riittävästi maanantain tenttiin. Lisäksi haluaisin, että viimeisetkin flunssan oireet helpottaa ja jaksaisin siivota, vähän ulkoilla ja harrastaa seksiä. Toivon, että sunnuntaina ei sada, sillä silloin on tyttärellä yksityisratsastustunti. Se on harvinaista kuxusta, joka hänen on pitänyt ansaita kovalla työllä, joten toivon että keli on täydellinen. Haluaisin, että hiusten kotivärjäys onnistuu hyvin.

Vierailija
45/48 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin seksiä mieheltäni. Tosin ois todennäkösempää saada sinkkuna kun tässä suhteessa :D lisäksi ois kiva saada nukuttua hyvin..

Vierailija
46/48 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksiä naapurin miehen kanssa. Hän on tehnyt selväksi suoraan omat halunsa minua kohtaan. Itse seurustelen toisen kanssa, mutta kun seksiä ei juuri ole. Apua.

Vierailija
47/48 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että synnytys käynnistyisi.

Vierailija
48/48 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi olla koko viikonlopun itsekseen ilman, että tarvitsee puhua kenenkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan