Huomenna on perjantai! Paljastetaan tässä ketjussa salaisimmat toiveemme tulevasta viikonlopusta!
Itse toivon villimpien haaveideni toteutuvan ihastukseni kanssa. Hän on naimisissa oleva mies, mutta luulen, että nyt olisi paljon mahdollista.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Juoda rauhassa alkoholia 2 päivää ja saada loput muuttolaatikot purettua.
Moi, Sieppi!
Toivon löytäväni baarista, kadulta, kaupasta, kirjastosta tai mistä lie. Viimeinkin sen oikean jonka kanssa vietetyn illan ja ehkä yön jälkeen tuntisi sisällään etsinnän päättyneen.
Mä toivon, että saan opiskeltua riittävästi maanantain tenttiin. Lisäksi haluaisin, että viimeisetkin flunssan oireet helpottaa ja jaksaisin siivota, vähän ulkoilla ja harrastaa seksiä. Toivon, että sunnuntaina ei sada, sillä silloin on tyttärellä yksityisratsastustunti. Se on harvinaista kuxusta, joka hänen on pitänyt ansaita kovalla työllä, joten toivon että keli on täydellinen. Haluaisin, että hiusten kotivärjäys onnistuu hyvin.
haluaisin seksiä mieheltäni. Tosin ois todennäkösempää saada sinkkuna kun tässä suhteessa :D lisäksi ois kiva saada nukuttua hyvin..
Haluaisin seksiä naapurin miehen kanssa. Hän on tehnyt selväksi suoraan omat halunsa minua kohtaan. Itse seurustelen toisen kanssa, mutta kun seksiä ei juuri ole. Apua.
Toivon, että synnytys käynnistyisi.
Jos saisi olla koko viikonlopun itsekseen ilman, että tarvitsee puhua kenenkään kanssa.
Toivon, ettei mies kiukuttele, raivoa tai ole kännissä. Toivon, että meillä olisi hyvää lauantaiseksiä.