Huomenna on perjantai! Paljastetaan tässä ketjussa salaisimmat toiveemme tulevasta viikonlopusta!
Itse toivon villimpien haaveideni toteutuvan ihastukseni kanssa. Hän on naimisissa oleva mies, mutta luulen, että nyt olisi paljon mahdollista.
Kommentit (48)
Lapset lähtevät viikonlopuksi sukuloimaan ja me vietämme viikonlopun vällyjen välissä ❤️
Jos sais jonkun kainalossa nukkua. Seksiä en halua mutta läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että unelmieni prinssi saapuu yksisarvisella ratsastaen kotipihaani kainalossaan höyryävän kuuma pizzalaatikko.
Ananaksella vai ilman?
Saisinpa herätä ihanan miehen vierestä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että unelmieni prinssi saapuu yksisarvisella ratsastaen kotipihaani kainalossaan höyryävän kuuma pizzalaatikko.
Ananaksella vai ilman?
Ananaalla tietysti!
Päiväunet sohvalla ja hyvää musiikkia hiljaisella taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Coca Colalla, Coca Cola Zerolla, Pepsillä vai Pepsi Maxilla?
Muuten ihan sama viikonloppu kuin on tulossakin, mutta 7 kg kevyempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coca Colalla, Coca Cola Zerolla, Pepsillä vai Pepsi Maxilla?
Saanko valita oluen?
Jättipotti. Tarpeeksi alkoholia. Riittävästi seksiä.
Rankan työjakson jälkeen toivon palautuvani, mutta tuskin yksi viikonloppu riittää.
Että puolivuotta vaivannut apatia häipyisi ja saisin ihanan kotini siivottua. Lapsia ja perheitään voisi nähdä ja ulkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Lapset lähtevät viikonlopuksi sukuloimaan ja me vietämme viikonlopun vällyjen välissä ❤️
Miehesi pääse vähän kännikullilla kutittelemaan takaapäin?
Vällykäärme luikertaa! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi pääse vähän kännikullilla kutittelemaan takaapäin?
Pitkän viikonlopun aikana ehtii kokeilla useampiakin kuin yhtä asentoa. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Roskaruokaa, jotta voitte prinssin kanssa lihota yhdessä?
Hurja toiveeni on, että jaksaisi leipoa jotain ja käydä kaupassa.
Mä meen soittelee mun kaveri miehen ovikelloa klo 22.30 aikoihin pe ja la iltana. Et silleen vaan.
Yksinäisenä sinkkuna toivon, että saisin miesseuraa viikonloppuna <3