Jotenkin myötähäpeä tuli Sauli NIinistöstä, joka yritti istua kuin Trump. Kädet haarojen välissä
Kommentit (16)
Myötäylpeys tuli.
Meidän pressa vs. heidän. Ei voi samana päivänä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Jos se yritti suojata, ettei Trump kajoa hänen jalkoväliinsä?
niin, Trumppihan jo laski kätensä polvelle, mutta onneksi Niinistö suomalaisella eleellään torjui yrityksen. näytti vähän hassulle.
Mä olin oikeen ylpee meidän pressan esiintymisestä. Se pärjäs paremmin kuin hyvin.
Läppäs pois sen Trumpinkin käden polveltaan.
Kummankaan eleitä ei kannata ylianalysoida.
Lopettakaa jo.
Tärkeintä on että kummassakin maassa menee hyvin, talous kukoistaa ja molemmissa maissa on ylivertainen presidentti joka jatkaa molemissa maissa 2024 saakka. Trumpilla ja Salella on paljon siis yhtäläisyyksiä.
Salen polvia ei trumpit kopeloi!
Naismainen huitaisu: "Senkin höpsöliini! Hus!"
Siis laittoiko Trump käden Niinistön polvelle. Rauhoitteli sit varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis laittoiko Trump käden Niinistön polvelle. Rauhoitteli sit varmaan.
Laittamisessa mitään, mutta Niinistön torjunnassa.
Veikkaan, että illallisbileiden jälkeen Sale ja Trumppi "keittävät huttua" baseball-mailalla ja Sale joutuu "sisävuoroon"
ennemmin tuli myötähäpeä suomalaisen toimittajan puolesta kun kysyi epäasiallisesti, ja kyllä amerikkalaisetkin toimittajat huonosti käyttäytyivät kun presidenttivierailun aikaan rupesivat hiillostamaan presidenttiään illan aiheeseen kuulumattomilla kysymyksillä.
Jaa. Mun mielestä Niinistö hoiti homman kotiin ihan 6-0. Presidenttimme tyyneys ja eleettömyys alleviivasi erittäin tehokkaasti Trumpin maanista mesoamista. Niinistö ei tehnyt mitään ja sai silti Trumpin näyttämään siltä kuin tämä olisi karannut jostain kiertävästä sirkuksesta.
Onhan se vähän alistuva ele kun matkii toisen kehonkieltä. Niinistöä ilmeisesti jännittänyt tilanne? Toki voi olla ihan tiedostamatontakin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mun mielestä Niinistö hoiti homman kotiin ihan 6-0. Presidenttimme tyyneys ja eleettömyys alleviivasi erittäin tehokkaasti Trumpin maanista mesoamista. Niinistö ei tehnyt mitään ja sai silti Trumpin näyttämään siltä kuin tämä olisi karannut jostain kiertävästä sirkuksesta.
Virallinen protokolla, ei sinne mennä kampittamaan toista.
Semmoisen paasaajan vieressä kuka tahansa puristelisi muniaan, jotta pääsispä pois.