Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi tyhmä kysymys mutta miten baarin vessassa pannaan?

Vierailija
03.10.2019 |

Siellä haisee eikä edes kopissa ole tarpeeksi yksityisyyttä tai tilaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Niitä wc-koppeja. Nojaat sit oveen tai seinään ja rakastelette seisoaltaan. Aivan ihanaa. Jätän alusvaatteet laittamatta näitä iltoja varten. Housut vaan alas ja se on menoa.

Vierailija
2/10 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Mulla on kengät kato jalassa et tulee lisää pituutta ja miehellä pitkä penis. Mulla ainakin onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet pöntön kannelle ja pöntön yläpäästä (siitä missä se huuhtomispainike on) käsillä kiinni ja sitten takaapäin munaa pilluun

Vierailija
4/10 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Niitä wc-koppeja. Nojaat sit oveen tai seinään ja rakastelette seisoaltaan. Aivan ihanaa. Jätän alusvaatteet laittamatta näitä iltoja varten. Housut vaan alas ja se on menoa.

Vaikka asento onnistuisikin juovuksissa niin kehtaako siellä olla silleen kun miehiä pörrää ympärillä?

Vierailija
5/10 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei panna. Kusi haisee, huonot asennot. Kokeiltu on.

Mennään kotiin ja pannaan.

Kerran menin lentokoneessa samaan vessaan tyttöystäväni kanssa. Lentoemot katsoivat, että Ahaa, ihan varmasti menin panemaan. Tyty myös kysyi, tulitko panemaan.

Sanoin ei, tulin kuselle.

Sinccis

Vierailija
6/10 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ohitin jonon tuolla tilanteella.

Sinccis

Lentoemo katsoi minua ja sanoi: ei sinne voi .. 

Katsoin silmiin .. hän päästi käden irti ovesta. 

Muuta ei tarvittu.

Sinccis

Vierailija
7/10 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin seisten.

Vierailija
8/10 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli antauduttua jopa lähetyssaarnaajassa. Oli siisti vessa ja jotenkin siinä vaan mahduttiin olemaan kun mies halusi päälle. Mulla jalat ihan koukussa eikä mies saanut jalkojaan kunnolla suoraksi. Pääsi silti ihanan lähelle mua. Tajuttoman kiimaista seksiä kaikesta säädöstä huolimatta, tai juurikin siitä johtuen. Oi että noita aikoja... 

Vierailija
9/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ällötä yhtään? Suorastaan kuulee bakteerien vilisevän siellä kus-paskasen kopin sisällä.

Vierailija
10/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin siellä mahtuu panemaan, seisaaltaan takaa päin mulla on aina hame ja stringit sen takia päällä. Itseäni ainakin kiihottaa ihan mielettömästi se että miehiä on viereisissä kopeissa ja koppien ulkopuolella odottamassa vuoroaan. Sekä se että ei varsinkaan jää epäselväksi mitä siellä tapahtuu kun miehen kanssa sinne menee enkä ole hiljaisimmasta päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä