Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun täällä kauhistellaan alatie synnytykseen pakottamista niin miksi ei kauhistellaan sektioon pakottamista

03.10.2019 |

Miksi alatie synnyttäjien pitäisi saada päättää omasta kehostaan. Minut pakotettiin sektioon enkä myöskään saanut päättää kehostani.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on unohdettu sen heikoimman, eli vauvan mielipide ja oikeus. Koskas heiltä kysytään mitä kautta tahtovat tulla?

2/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä on unohdettu sen heikoimman, eli vauvan mielipide ja oikeus. Koskas heiltä kysytään mitä kautta tahtovat tulla?

Lapsella ei ole oikeuksia niinkaun kuin on äidin sisällä. Minua tullan yhteisössömme kohtelemaan kuolemaani saakka ali-ihmis jätteenä koska minulle on tehty sektio ja näin ollen ole kunniallinen nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

???????????

Vierailija
4/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektio tehdään ellei alateitse synnyttäminen ole äidille ja vauvalle turvallista. Sen vuoksi harvemmin puhutaan sektioon pakottamisesta. Ongelma on yleensä ettei sitä sektiota saa jos sen haluaa.

5/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sektio tehdään ellei alateitse synnyttäminen ole äidille ja vauvalle turvallista. Sen vuoksi harvemmin puhutaan sektioon pakottamisesta. Ongelma on yleensä ettei sitä sektiota saa jos sen haluaa.

En antanut lupaa tehdä itselleni sektiota ja toiseksi siihen ei ollut perusteita. Minut raahattiin saliin väkisin. Minulla oli käsivarsissakin mustelmia pedissä pito operaation takia. 

Vierailija
6/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no... Olishan se pitänyt jo nimimerkistä huomata että ihan ehdan trollin vipuun menin vastatessani.

7/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no... Olishan se pitänyt jo nimimerkistä huomata että ihan ehdan trollin vipuun menin vastatessani.

Ei ole trolli vaan aito ja ehta kysymys miksi äiti pitää sektioida koska on tiedossa että hän menettää yhteissö kunniallisen naisen maineen. 

Vierailija
8/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle sektio on tehty, se on tehty siksi että alateitse synnyttäessä sinä, vauva tai te molemmat olisitte vammautuneet/kuolleet. Sun vinoutuneilla kunniakäsityksillä ja muulla sekoilulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

9/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle sektio on tehty, se on tehty siksi että alateitse synnyttäessä sinä, vauva tai te molemmat olisitte vammautuneet/kuolleet. Sun vinoutuneilla kunniakäsityksillä ja muulla sekoilulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Ei ole kerrottu perusteita. Kerroin heille että minulta menee maine kunniallisena naisena. Kunnon nainen synnyttää aina alateitse. Jos lapsella on oikeuksia miksi minulla ei hänen äitinään niitä olisi 

Vierailija
10/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne halus säästää sua , pysyy alapää parempana stringejä varten

11/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne halus säästää sua , pysyy alapää parempana stringejä varten

Kunnialinen nainen ei synnytä lasta sektiolla eikä käytä kö y hä li s tö n hu o r aus vaatteita. 

Vierailija
12/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin hätäsektio ja ei kuule lupia kyselty.

13/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teit valituksen. Lupa kuuluu pyytää

Vierailija
14/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teit valituksen. Lupa kuuluu pyytää

Ai valitus siitä että vauva ja minä ei kuoltu. Okei.

Vierailija
15/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kauhistelen ympärileikkaukseen pakottamista, mutta se onkin sellainen aihe, josta ei sovi keskustella.

Vierailija
16/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä tapauksestasi rikosilmoituksen. Sektioon ei voi pakottaa. Synnyttäjä saa sen kieltää, vaikka siinä lähtisi henki vauvalta, itseltään tai molemmilta.

Vierailija
17/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea, kunniako tässä on nyt mennyt, kun sektioon on päädytty. Eipä ole käynyt mielessä moinen. 😂

18/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tehdä tapauksestasi rikosilmoituksen. Sektioon ei voi pakottaa. Synnyttäjä saa sen kieltää, vaikka siinä lähtisi henki vauvalta, itseltään tai molemmilta.

Poliisi ei aloittanut asiasta esitutkintaa.

19/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kauhistelen ympärileikkaukseen pakottamista, mutta se onkin sellainen aihe, josta ei sovi keskustella.

Kunniallinen nainen on aina ympärirleikattu

Vierailija
20/20 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatiesynnytys on normaali luonnonmukainen tapa synnyttää. Sektio on keksitty hätäratkaisuksi, jos äiti tai lapsi tai molemmat ovat vaarassa. Normaalisynnytyksen jälkeen naisen alapää palautuu entiseen malliin. Jos välilihaa leikataan, voi pyytää kätilöä vähän pienentämään aukkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän