Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies sanoo että nainen on ilman meikkiä "ihan hyvä", niin tarkoittaako se

Vierailija
03.10.2019 |

että nainen on vain ok näköinen, ei kaunis muttei rumakaan? Etenkin miesten vastauksia/näkemyksiä kaipaisin.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa sitä, että mies ei jaksa katsella naisen naaman maalaamista kun varsinaisesti ei se eukko paremman näköiseksi muutu tai täysin eri naiseksi, jolloin hommassa olisi järkeä ja sen ymmärtäisi.  Nainen vain haisee kemikaaleille ja on tahmainen koskettaessa. 

Mies sanoo että näytän meikillä erilaiselta kuin oikeasti olen eikä tykkää siitä. Haluaa että olisin aina ilman meikkiä. Mutta jos olen ilman meikkiä vain "ihan hyvä" niin miksi haluaisin olla vain "ihan hyvä"? Miten "ihan hyvä" voi olla hänen mielestään parempi kuin kaunis? Minua on kuitenkin muut miehet useinkin kehuneet kauniiksi kun olen ollut meikattuna. Mies on kyllä sanonut ettei naista pidä kehua liikaa tai se ylpistyy. Ajatteleekohan siis todellisuudessa minun olevan oikeasti kaunis ilman meikkiä? Eikö miehet yleensäkin tykkää kun nainen on kaunis? Pakko kai minun olla sitten, kun haluaa liikkua ihmisten ilmoilla kanssani kun olen meikitön.

Ap

No se ei tykkää että meikkaat koska silloin olet todella kaunis ja miehesi ei pidä siitä että muutkin miehet katselevat sinua. Simple as that.

Vierailija
62/62 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa, että on ihan hyvä. Siis riittää, ei tarvetta enempään, ok. Se siitä. Me miehet emme kaipaa ylianalysointia naisilta omasta ulkonäöstään. Jos mies on kanssasi, hän on. Nauti siitä.

Heti hyvä vastaus. En viitti ees luke enempiä. Asian ratkaisi tuo ylianylysointi millä saadaan hyväkin hämäräksi. Kun sanotaan ihan hyvä niin se on hyvä. Nykyisen kanssa piti vääntää mikä on erittäin hyvä yhdessä asiassa. Annoin mallia ja kehoitin pyrkimään samaan vastaavasti. Erittäin hyviä yrityksiä, ehkä jopa onnistumisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä