Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ajelutti minua väkisin niin kauan autollaan, että pissasin housuun, ei päästänyt ulos

Vierailija
03.10.2019 |

Minulla oli kova pissahätä ja pyysin päästä vessaan. Mies ei suostunut pysähtymään. Tuntuu että hän sai siitä jotain kieroutunutta nautintoa, kun jouduin pidättelemään ja anelin päästä pissalle. Olisi edes suostunut pysähtymään johonkin tienpätkälle niin olisin käynyt puskassa, mutta ei. Lopulta pissasin housuun. Kun suostui vihdoin viemään minut kotiin, alkoi alaovella raivota, että minun pitää maksaa auton sisäpesu.

Nyt on tullut viestiä jossa uhkailee rikosilmoituksen teolla jos en maksa. Voinko joutua maksajaksi? Hävettäisi kyllä kertoa poliisille mitä kävi.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei aikuinen ihminen kuse housuihin.

Vierailija
2/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroprofilessa on AP:n fetisistiystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille sanot, että vapaudenriisto!

Vierailija
4/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa pääsi pisu purjeveneen patjalle. No olin krapulassa ja hermostunut. Tuli vaan. Ei oo kyl ikinä ennen päässyt.

Vierailija
5/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah hah mutta ei se kiltti mies kelpaa vieläkään vaikka teillä on tuollaisia helmiä.

Vierailija
6/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG.

Vierailija
7/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyin niin paljon vuonna 2009 kun meille tuli miehen kanssa ero kuukaudeksi et pissasin pöksyyn kadulla. Sitten aloitin lenkkeilyn 2011 ja silloinkin jännitti liikenteessä ja tuli housuun. Muutoin ei oo tullut.

Vierailija
8/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa todellakin tää purjevene mies. Nähtiin viimeksi tänä kesänä, mut juteltiin 2017 kun kadotin lompakkoni hän tuli puistoon auttelemaan ja soitti mulle taksin. Olin ihan humalassa.

Vierailija
9/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla välillä tulee pissa housuun jos yskäisen jotenkin huolimattomasti.

Vierailija
10/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipervo täällä taas.

Vierailija
11/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan ex-miesystävä?

Vierailija
12/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosimme exän kanssa, unohdin piilolinssit silmiin neljäksi päiväksi, olin vielä laittanut toiset päälle, kun en nähnyt mitään. Kaikki oli tosi sumuista, siis ihan fyysisestikin. Monta päivää oli puristava tunne ja tuntui, että en saa henkeä.

Vierailija
13/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo purjevenehullu oikein on??

Vierailija
14/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kts. pee desperation .

Vierailija
15/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun naurattaa kovasti niin saattaa lirahtaa. Noloa jos on farkut.

Vierailija
16/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap puhuisi totta, ja onhan se mahdollista, hän toki sanoisi miehelle, että tee vaan se ilmoitus. Sitten kuulusteluissa kerrot poliiseille totuuden, jos nyt hän todella tekisi ilmoituksen (mitä ei todellakaan tee).

Vierailija
17/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvittaisiin grahampuurohullua. Kuuletko kutsuni

Vierailija
18/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset riisunut housujasi. Olisit kussut vain siihen penkkiin.

Vierailija
19/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan pissaa housuun jos ei pääse pissalle. Ei häpeämistä.

Vierailija
20/40 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap puhuisi totta, ja onhan se mahdollista, hän toki sanoisi miehelle, että tee vaan se ilmoitus. Sitten kuulusteluissa kerrot poliiseille totuuden, jos nyt hän todella tekisi ilmoituksen (mitä ei todellakaan tee).

Ja toisaalta sitten AP:lla on täysi oikeus kiistää asia kuulusteluissa. AP voi vaikka sanoa, ettei ole koskaan ollut miehen autossa. Tosin kuulusteluahan ei varmaankaan tule, koska poliisilla ei todellakaan ole aikaa eikä resursseja tutkia näin naurettavaa asiaa. 

Jos tämä tarina on totta, AP:n mies harrastaa törkeää henkistä väkivaltaa. Tuo saattaa hyvinkin lipsahtaa jossain vaiheessa fyysisen puolelle. Väkisin autolla ajeluttaminen ja housuun "kusettaminen" kuulostaa kyllä jo melko fyysiseltä.