Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piia, 38, asui lastensa kanssa uuden miehen luona – sitten tuli yllätys: ”Hän ilmoitti, että minulla ja lapsilla on neljä viikkoa aikaa muuttaa pois”

Vierailija
03.10.2019 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006260335.html

Hän siis muutti "ahdistavan ja ristiriitaisen" miehen omistamaan taloon toiselle paikkakunnalle lastensa kanssa vain lyhyen tuntemisen jälkeen, ja sitten ihmettelee kun kävi näin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen heittänyt miehen ulos siltä seisomalta. Tuollai kun tulee toisen nurkkiin majailemaan, ei tarvitse kuin pakata kassi ja ero on siinä. Kätevää.

Onneksesi hän ei haastanut sinua oikeuteen.

Ei kai tuosta oikeuteen voi haastaa kun ei "ulosheittäminen" taida rikos olla, vaan puolisolla ei ole oikeutta estää toista tulemasta yhteiseen kotiin joten poliisin avulla sinne pitäisi viimeistään päästä ja jos ulosheittäjä alkaa ryppyilemään niin siihen suhtaudutaan varmaan virkavallan vastustamisena tms.

Asunnossa jossa olet kirjoilla, sinun on myös oikeus päästävä siihen, olitpa omistaja tai et.

Se ei kuitenkaan tee "ulosheittämisestä" rikosta.

Koska mitään "ulosheittämistä" ei tapahdu.

Vierailija
22/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ihan sekaisin? Jos A omistaa asunnon ja hän asuu siellä avopuolisonsa B:n kanssa, voi A käskeä B:tä muuttamaan pois. Jos B ei suostu, A voi hakea häätöä. Yksinkertaista.

Samoin A voi MYYDÄ asunnon ilman B:n lupaa vaikka per heti. Ja B:n on korjattava luunsa kämpästä pois uuden omistajan tieltä.

MIHIN perustuu luulo, että avopuolisoa B ei saisi kammettua pihalle vain toisen eli A:n omistamasta asunnosta?

Saa toki, mutta ei niin yksinkertaisesti että vaan heittää ulos kamojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuo vääntö loppua ja palattaisi itse aiheeseen? Ihan sama miten sen pitäisi virallisesti mennä. Vai jäisittekö te jankuttajat ite jonkun teidät ulos heittäneen miehen asuntoon ihan vaan vittuillessanne? Soittaisitte oikein poliisit avaamaan teille oven? 😂

Vierailija
24/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tuo vääntö loppua ja palattaisi itse aiheeseen? Ihan sama miten sen pitäisi virallisesti mennä. Vai jäisittekö te jankuttajat ite jonkun teidät ulos heittäneen miehen asuntoon ihan vaan vittuillessanne? Soittaisitte oikein poliisit avaamaan teille oven? 😂

Mikäs tää sinun anti tälle keskustelulle on? 0

Vierailija
25/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ihan sekaisin? Jos A omistaa asunnon ja hän asuu siellä avopuolisonsa B:n kanssa, voi A käskeä B:tä muuttamaan pois. Jos B ei suostu, A voi hakea häätöä. Yksinkertaista.

Samoin A voi MYYDÄ asunnon ilman B:n lupaa vaikka per heti. Ja B:n on korjattava luunsa kämpästä pois uuden omistajan tieltä.

MIHIN perustuu luulo, että avopuolisoa B ei saisi kammettua pihalle vain toisen eli A:n omistamasta asunnosta?

B voi vastustaa häätöä ja A voi joutua muuttamasn pois omistamastaan asunnosta. Ei voi myöskään myydä yhteistä kotia ilman puolison lupaa, eikä irtisanoa vuokrasopimustakaan.

Nämä jutut perustuulakiin

Vierailija
26/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tää sinun anti tälle keskustelulle on? 0

Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
27/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi koemuksensa, ei "ihmetellyt". Eikä jutussa mainuttu myöskään, kuinka pitkään olivat tunteneet ennen yhteenmuuttoa.

"Eron jälkeen emme ole olleet juurikaan tekemisissä. Kun sain etäisyyttä entiseen kumppaniini, aloin nähdä, kuinka epäluotettava ja ilkeä hän oli.

Nyt olen kiitollinen, että hän lähetti meidät pois."

Hakemalla haet ap nyt taas mollattavaa.

Vierailija
28/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ärsyttää, kun näissä tarinoissa ei ole koskaan sen toisen osapuolen tarinaa! Olisi hyvin kohtuullinen juttu kuunnella esimerkiksi siinä neljän viikon jutussa miehen kertomus asiasta. Nyt naisihminen vain nyyhki oman tarinansa, mutta mitäs jos hän olikin karsea mudeli, joka käytti miestä täysin hyväkseen asunnon ja kaiken muunkin kanssa?

Kirjoitin jutun kommenttiosioonkin ja oikeasti haluaisin joskus lukea kunnon tositarinoita, joissa olisi hieman enemmän lihaa luiden päällä.

Olen nähnyt tuttavapiirissäni niin paljon erilaisia tarinoita, että en niele enää yhden yhtä tällaista mammojen tarinaa niin kuin se yritetään itselle parhain päin selittää. Yhdessäkin lähipiirissä tapahtuneessa erossa nainen oli se kamalin huijari ja petturi, mutta kun mies halusi eron, niin nainen kertoili joka suuntaan valheita miehestään. Mies ei ollut onneksi mikään tyhmä, vaan hänellä oli vaimonsa petturuudesta kiistattomat todisteet. Monet menivät kuitenkin ensin naisen nyyhkytykseen mukaan ja eivät meinanneet millään uskoa, että hänen tarinointinsa oli pelkkää valhetta. Eikä se erotarina ollut ainoa laatuaan.

Vierailija
29/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi koemuksensa, ei "ihmetellyt". Eikä jutussa mainuttu myöskään, kuinka pitkään olivat tunteneet ennen yhteenmuuttoa.

"Eron jälkeen emme ole olleet juurikaan tekemisissä. Kun sain etäisyyttä entiseen kumppaniini, aloin nähdä, kuinka epäluotettava ja ilkeä hän oli.

Missä on miehen tarina???

Vierailija
30/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen heittänyt miehen ulos siltä seisomalta. Tuollai kun tulee toisen nurkkiin majailemaan, ei tarvitse kuin pakata kassi ja ero on siinä. Kätevää.

Onneksesi hän ei haastanut sinua oikeuteen.

Ei kai tuosta oikeuteen voi haastaa kun ei "ulosheittäminen" taida rikos olla, vaan puolisolla ei ole oikeutta estää toista tulemasta yhteiseen kotiin joten poliisin avulla sinne pitäisi viimeistään päästä ja jos ulosheittäjä alkaa ryppyilemään niin siihen suhtaudutaan varmaan virkavallan vastustamisena tms.

Asunnossa jossa olet kirjoilla, sinun on myös oikeus päästävä siihen, olitpa omistaja tai et.

Se ei kuitenkaan tee "ulosheittämisestä" rikosta.

Koska mitään "ulosheittämistä" ei tapahdu.

Jos vaikka vastedes seuraat keskustelua? Vastasin kommenttiin jossa väitettiin että ulosheittämisestä voisi haastaa oikeuteen.

Vierailija
31/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on miehen tarina???

En tiedä, mutta ap vääristeli naisenkin tarinaa.

Vierailija
32/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tunteneet aika vähän aikaa jos 1,5 vuotta asuneet yhdessä ja sitten ulosheitto ja ihmisellä kouluikäiset lapset (monikossa). Eli ei kai ne siis kovin montaa vuotta ole voineet tuntea? Mutta mielipiteensä kullakin tietysti. Että mikä on yhdelle lyhyt on toiselle pitkä jne...

Siinähän se linkki oli jokaisen lukea, mä vaan kirjoitin pikaisen referaatin sen mukaan, minkä kuvan itse sain jutusta. Pointti lähinnä se, että aikamoisen riskin otti miehen kanssa, jonka tiesi jo ongelmalliseksi. Lasten kustannuksella tietenkin.

Ap

Vierailija
33/33 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on tunteneet aika vähän aikaa jos 1,5 vuotta asuneet yhdessä ja sitten ulosheitto ja ihmisellä kouluikäiset lapset (monikossa). Eli ei kai ne siis kovin montaa vuotta ole voineet tuntea? Mutta mielipiteensä kullakin tietysti. Että mikä on yhdelle lyhyt on toiselle pitkä jne...

Siinähän se linkki oli jokaisen lukea, mä vaan kirjoitin pikaisen referaatin sen mukaan, minkä kuvan itse sain jutusta. Pointti lähinnä se, että aikamoisen riskin otti miehen kanssa, jonka tiesi jo ongelmalliseksi. Lasten kustannuksella tietenkin.

Ap

No et tosiaan voi tietää kunka monta vuotta tunteneet/seurustelleet ennen yhteenmuuttoa. Montako vuotta sinusta pitäisi seurustella vähintään ennen yhteenmuuttoa? Jutun mukaan nainen ymmärsi miehen epäluotettavaksi ja ilkeäksi vasta erotessa, vaikka ongelmia oli ollut.

Eli keksit siis itse ne asiat, joista naista moitit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi