Miestä loukkaa, etten halua muuttaa yhteen
Ollaan 50v, miehen lapset maailmalla, mun vielä kotona.
Mulla kiva siisti 2000-luvun okt keskustan lähellä ja miehellä vanha talo syrjemmällä ja ihan törkeän paljon tavaraa, oikea hamsteri.
Miehelle kävis kumpi vaan yhteiseksi kodiksi, minä haluan vaan seurustella. Mitäs mieltä ootte?
Kommentit (26)
Meillä mies naamioi yhteenmuuttohalunsa siihen, että hän "rakastaa" niin paljon että haluaa asua yhdessä.
Kysyin häneltä, että saako tämä rakastaminen aikaan myös sen, että hän tiskaa, siivoaa ja pyykkää yhteisessä kodissamme.
Suuttui. En kuulemma ole romantikko.
Päätin, että emme muuta yhteen.
Miksi aikuisten ihmisten, siis kypsään ikään ehtineiden ja perheen perustamisvaiheen ohittaneiden ihmisten pitäisi muuttaa saman katon alle?
Nauttikaa toisistanne ja nauttikaa omasta tilastanne ja vapaudestanne!
Keski-ikäinen mies, joka haluaa välttämättä asua saman katon alla, hakee nimenomaan kodinhoitajaa. Ei ehkä käy ilmi heti, mutta aikaa myöten kyllä. Keski-ikäinen nainen, jolla on jo kokemusta yhdessä asumisesta ei muuta miehen luokse, ellei todella hyödy rahallisesti ja paljon, tämäkään tuskin heti näkyy, mutta siinä vaiheessa kun golddiggeri vinkuu naimisiinmenoa kypäsllä iällä, niin tulee ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan haluaa siivoojan ja ruuanlaittajan. Se on varma asia, sanokoon mitä sanoo.
No toivottavasti ap ei sitten pyytele apuun renkaiden vaihdon etc. kanssa.
Heh heh, kuka muka nykyään vaihtaa renkaat itse kun niiden vaihdattaminen ei maksa juuri mitään? Ja jos mies vaihtaisi niin nainen sais kuitenkin sen jälkeen sen likaantuneet vaatteet pestä.
Mikä miestä tuossa loukkaa?