Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko vastaan tällaisen työpaikan?

Vierailija
03.10.2019 |

Ottaisitko vastaan työpaikan, jonka työtehtävät ja palkka olisivat tosi ok, mutta työpaikan ilmapiiri huono ja sua jo etukäteen luotettavalta taholta varoiteltaisiin siitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tekisi töitä pöljälle esimiehelle. Sellaisen esimiehen tiimi on aina riitaisa ja kuluttava.

Vierailija
2/9 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko rahaa (oalkkaa) haluat mielenrauhastasi ja mielenterveydestäsi?

Joudut menemään sinne joka päivä ja suoriutumaan työtehtävistäsi.

Muista, että on olemassa terveitä työyhteisöjä joissa ollessa ei tarvitse kärsiä esimerkiksi sunnuntai-ahdistuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta tahon pitäisi myös olla luotettava. Yleensä se, että samassa työpaikassa on usein työpaikkoja auki on jo merkki siitä, että jotain on vialla.

Vierailija
4/9 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harkitsen tarkkaan, mihin käytän aikani. Toimeen tullaan ilman tuollaista stressiäkin.

Vierailija
5/9 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua on jopa varoitettu asiasta, kierrä kaukaa se paikka.

Kyllä kait sä paremmankin saat, ei kai se ole maailman ainoa paikka, joku henkisesti kusinen läävä.

Vierailija
6/9 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin. Mikäli tilanne olisi oikeasti hirveä, niin lähtisin pois. Muiden kokemukset eivät ole samoja, kuin omat kokemukset.

Vierailija
7/9 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava taho on omituisen usein itse kiusaaja.

Vierailija
8/9 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Olen jättänyt hakematta työpaikkoihin, joiden tiedän olevan muuten erinomaisia, mutta ilmapiiri ei ole sellainen, jota arvostan. Olen jättänyt myös loistavia työpaikkoja ottamatta vastaan samasta syystä.

Mutta minä olen aina ITSE arvioinut sen ilmapiirin sillä perusteella, mitä olen paikasta tiennyt ja nähnyt (ala on sillain pieni ja suljettu, että aika paljon nåkee) En usko, että tekisin uraan liittyviä päätöksiä kenenkään muun arvioiden tai ”varoitusten” perusteella.

Vierailija
9/9 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahdollista tehdä omat duunit ilman että on riippuvainen henkilöistä jotka aiheuttaa huonon ilmapiirin niin kyllä, ottaisin vastaan. Mä olen töissä tekemässä töitä, mua ei kiinnosta eikä hetkauta muiden kränääminen.

Edellyttäen että rahallinen korvaus on oikeasti hyvä.