Anne Kukkohovi kehuu huumeiden vaikutuksia uudessa kirjassaan
"Ekstaasi teki minut entistä itsevarmemmaksi ja seksuaalisesti halukkaammaksi"
Kommentit (34)
Olisitteko uskoneet? Mä en usko vieläkään.
Pelkästään Jenkeissä huumeisiin kuoli 70,652 ihmistä vuonna 2017.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi useimpien huumeidenkäyttäjien pitävät olosta mikä tulee, kun käyttää- Miksi tätä pitäisi piilotella? Huumeista haluavat eroon, kun negatiiviset puolet ylittävät positiiviset.
No mä olen ottanut ekstaasia elämässäni kolme kertaa muutaman vuoden välein enkä varmaan tule enää koskaan ottamaan. Kuuluu menneisyyteen.
Moni kokeilee ja lopettaa ilman draamaa, mutta heistä et usein kuule.
Kim Kardashian veti tollasen pillerin, ja sen seurauksena teki aineissa sen p-videon joka levisi.
Sehän myönsi asian vuosi pari sitten.
No jaa, Kukkohovi kokeillut huumeita ja harrastanut aktiivisesti seksiä. Rohkea, itsenäinen ja vapaa nainen. Sitten kun mies, vrt. Loiri, tekee samoin, niin voi kauheaa, ei siitä saa kertoa, kamala mies.
Mä en tiiä mitään muutakun et täällä ulkona tuuuleeee
Niin ainakin anne vaikutti haastatteluissa tosi rennolta, ja oli kontekstissa
Mä en kadu mitään, sanoi Anne puoliseiskassa
Mitäköhän se oli vetänyt kuuluisan Nizzan kidnappaus&draamayönä? Miks tätäkin alkkia päästään enää eetteriin? Koko Suomi leipoo jaksotkin vetäny tsigunoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiköhän aika moni niitä kokeillut kehu niiden vaikutusta? itse kateellinen koska mulle ei mikään huume ole tehonnut vaikka montaa olen kokeillut.
Onkohan sulla jokin neurologinen poikkeama jos on noin?
en tiedä, ei ole tutkittu. vaikeasti masentunut olen kyllä ollut yli puolet elämästäni, en tiedä vaikuttaako se, mutta on tosiaan tullut kokeiltua ilman masennuslääkitystä ja masennuslääkityksen ollessa päällä esim ekstaasia eikä mitään vaikutusta.
SSRI-lääkkeiden kanssa ei saisi edes ottaa ekstaasia! Eikä varmaan muidenkaan. Siitä voi tulla hengenvaarallinen serotoniinisyndrooma. Ja no, jos on masennuslääkitys päällä ni miten voi edes kuvitella että essot toimis? :D Itse olen täysin lääkkeetön ja lääkinnyt itseäni välillä h u u m e i l l a.
Itselläni oli nuoruudessa tapana ottaa MDMA:ta kolmisen kertaa vuodessa. Kyseisestä aineesta tuli kyllä äärimmäisen ihana olo. Sitä tunsi suurta rakkautta kaikkia kohtaan ja olo oli kuin olisi käärittynä pumpuliin.
Tokihan aineesta löytyy ongelmiakin. Sitä ei voi ottaa liian usein (suositeltu käyttöväli 3-6kk), koska käyttö nollaa serotoniinitasot. Tämä on vaarallista. Muita haittavaikutuksia on kropan mahdollinen ylikuumeneminen ja valtaisa vedenhimo, joka voi aiheuttaa vesimyrkytyksen, jos ei osaa hillitä juomistaan. Yksi ongelma on myös katukauppa, jossa saattaa luulla ostavansa MDMA:ta, vaikka oikeasti ainetta on jatkettu vaikka millä hirveyksillä.
"Ekstaasi teki minut entistä itsevarmemmaksi ja seksuaalisesti halukkaammaksi"
Sitähän se ekstaasi tekee, mikä uutinen tämä on. Itsekin pari kertaa kokeilin, ihan jees bilettämään lähtiessä. Eikä jäänyt tarvetta ottaa sitä paria kertaa enempää, kiva kokemus, ei siihen koukkuun jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika sentään? Miksi pitää oikein "mainostaa" tuollaista kohtalokasta ainetta? Statistan mukaan pelkästään esim:
In 2018, 92 people died as a result of MDMA/ecstasy use in England and Wales
Onko se paljon vai vähän? Ibuprofeeniin kuolee 2000 henkeä vuosittain.
Taitavat ne ibuprofiinin käyttäjät olla hiiieeeman isompi ryhmä kuin essojen käyttäjät englannissa ja walesissä.
Niinno - kuka nyt käyttäisi mitään aineita, jos ne eivät vaikuttaisi mitenkään tai vaikuttaisivat vain negatiivisesti? Tuleehan alkoholistakin krapula sitten myöhemmin, jos ravakasti juo - silti sitä juodaan.