12 vuotias tyttäreni raskaana!
Sain eilen tietää että 12 v tyttäreni on raskaana. Hän haluaisi pitää lapsen, mutta olen aika varma ettei hän selviäisi ainakaan synnytyksestä. Kertokaa miten minun pitäisi toimia.
Kommentit (22)
No hänellä on pari vuotta vanhempi poikaystävä, ja ilmneisesti he ovat harrastaneet seksiä ilman ehkäisyä
Tilaa aika perheneuvolaan ja tee itsestäsi lasu.
Tuon ikäinen ei parhaalla tahdollakaan ole kypsä vanhemmaksi. Käytännössä joutuisit siis itse ottamaan tyttäresi lapsen huollettavaksesi. Itse olisin yhteydessä neuvolaan ja lastensuojeluun, enkä välttämättä kysyisi av-palstalta.
Raskauden keskeytys ehdottomasti, selität vaan tytölle juurta jaksain että kyseessä on vasta alkio eikä lapsi niin ei jää pahaa traumaa. Kuinka pitkällä raskaus on?
Muttakun minua pelottaa että lapseni otetaan huostaan
Tuosta voi tulla kyllä lasu kun et huolehtinut tyttäresi valistamisesta ja ehkäisystä.
En usko minäkään.
Muuten ap olisi jo käynyt poliisin juttusilla, sossuun olisi aika varattuna samoin lääkäriin ensin tiineyden varmistus sen jälkeen abortti. Lasun tekisit myös itsestäsi tai jos et tee niin sossut tekee varmasti.
Mitä tehdä kirjoitti:
Ilmeisesti vain pari viikkoa
Jos tää olis totta, olisit varmaankin jo tarkistuttanut raskausviikot esim. digi-testillä.
Mitä tehdä kirjoitti:
Muttakun minua pelottaa että lapseni otetaan huostaan
Kannattaa ihan itsekin miettiä olisiko jotain parannusta kasvattajana tehtävä.
Tuon ikäinen ei todellakaan ole tarkoitettu seksisuhteeseen vielä.
No jos päätätte pitää lapsen, niin sinä tietysti kasvatat lapsen omanasi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Voitko laittaa jotain konkreettista todistetta? Aika vaikee uskoa.
pyytät ap:ltä mahdottomia. vaikka hänen väitteensä olisi totta, niin hän ei voisi laittaa kuvaa isomahaisesta tyttärestää, koska silloin rikottaisiin tyttären yksityisyyttä ja sitten muut väittäisivät että kuva on kopioitu netistä
Porvoon synnytyslaitoksella syntyy vuosittain muutama vauva 12-13v lapsiäideille. Yleistä nykypäivänä.
Terveisin kätilö Porvoosta
Kyllä jos tuollaista oikeasti tapahtuisi. Kuuluu lapsi huostaanottoa. Antaa paremmat kasvuolosuhteet. Vanhemman tehtävä on suojella lasta.
Vierailija kirjoitti:
En usko minäkään.
Muuten ap olisi jo käynyt poliisin juttusilla, sossuun olisi aika varattuna samoin lääkäriin ensin tiineyden varmistus sen jälkeen abortti. Lasun tekisit myös itsestäsi tai jos et tee niin sossut tekee varmasti.
eläimeyt on tiineenä,ei ihmiset
oli miten oli,olet ilkeä!
Vierailija kirjoitti:
Porvoon synnytyslaitoksella syntyy vuosittain muutama vauva 12-13v lapsiäideille. Yleistä nykypäivänä.
Terveisin kätilö Porvoosta
hei porvolainen. terveisiä sinne porvooseen.
Voitko laittaa jotain konkreettista todistetta? Aika vaikee uskoa.