Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on juomatonta viinaa kotonanne?

Vierailija
02.10.2019 |

Meillä sitä on noin 60 pullollista.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on kuusi keskikaljaa - lähden nimittäin käymään kaupassa!

Vierailija
42/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 pullo Calvadosta, avaamaton gin, avaamaton pastis, 1/2 pullo viskiä, desi-pari sitä puolalaista omenanmakuista vodkaa, noin desi tummaa rommia, jääkaapissa melkein täysi pullo Angosturaa.

Näistä viimeksi olen juonut rommia totissa flunssaan. Muita tulee juotua aika harvoin, lähinnä illallisilla tai jos tulee ystävä kylään. On kiva sekoittaa joku drinkki itse sen sijaan että maksaisi siitä 13 e jossain hälyisessä paikassa pitkän odottelun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen litraa jotain viskiä. Muutama desi jotain votkaa.

Vierailija
44/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 laatikkoa olutta, 3 lonkeroa ja 3 siideriä, 10 litraa kirkasta, 15 litraa viiniä, 15 pulloa kuohuviiniä. Haettiin etelänaapurista muutama viikko sitten häitä varten. Normaalisti olisi muutamia tölkkejä olutta ja pari viinipulloa.

Vierailija
45/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakkipullo, neljä viskiä, giniä, muutama viinapullo, absintta baarikaapissa. 25 viinipulloa viinikaapissa. Olutta jääkaapissa muutama.

Vierailija
46/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauheasti.. En ole laskenut, mutta varmasti jouluun asti pysyisin kännissä, jos nyt aloittaisin.

Ihan kaikkea löytyy; on viinejä, samppanjaa, viskiä, konjakkia, vodkaa, sherryä, calvadosta, camparia, aperolia ja mitä fondueen laitettiinkaan..? Ihan vaikka mitä. Paljon tuosta on saatu lahjaksi, osa toki ostettu itse. Hyvin vähän juodaan, niin siten noita sitten kertyy.

Vierailija
47/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 pulloa shampanjaa. 10 pulloa viiniä ja baarikaapissa sitten kaikki muu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme