Paljonko teillä on juomatonta viinaa kotonanne?
Kommentit (47)
1/5 pullo Calvadosta, avaamaton gin, avaamaton pastis, 1/2 pullo viskiä, desi-pari sitä puolalaista omenanmakuista vodkaa, noin desi tummaa rommia, jääkaapissa melkein täysi pullo Angosturaa.
Näistä viimeksi olen juonut rommia totissa flunssaan. Muita tulee juotua aika harvoin, lähinnä illallisilla tai jos tulee ystävä kylään. On kiva sekoittaa joku drinkki itse sen sijaan että maksaisi siitä 13 e jossain hälyisessä paikassa pitkän odottelun jälkeen.
Puolisen litraa jotain viskiä. Muutama desi jotain votkaa.
5 laatikkoa olutta, 3 lonkeroa ja 3 siideriä, 10 litraa kirkasta, 15 litraa viiniä, 15 pulloa kuohuviiniä. Haettiin etelänaapurista muutama viikko sitten häitä varten. Normaalisti olisi muutamia tölkkejä olutta ja pari viinipulloa.
Konjakkipullo, neljä viskiä, giniä, muutama viinapullo, absintta baarikaapissa. 25 viinipulloa viinikaapissa. Olutta jääkaapissa muutama.
Aivan kauheasti.. En ole laskenut, mutta varmasti jouluun asti pysyisin kännissä, jos nyt aloittaisin.
Ihan kaikkea löytyy; on viinejä, samppanjaa, viskiä, konjakkia, vodkaa, sherryä, calvadosta, camparia, aperolia ja mitä fondueen laitettiinkaan..? Ihan vaikka mitä. Paljon tuosta on saatu lahjaksi, osa toki ostettu itse. Hyvin vähän juodaan, niin siten noita sitten kertyy.
11 pulloa shampanjaa. 10 pulloa viiniä ja baarikaapissa sitten kaikki muu...
Kohta on kuusi keskikaljaa - lähden nimittäin käymään kaupassa!