Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on juomatonta viinaa kotonanne?

Vierailija
02.10.2019 |

Meillä sitä on noin 60 pullollista.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaamaton skumppapullo, konjakkipullo, josta on otettu parit naukut, puolikas katkeropullo.

Vierailija
22/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pulloa VSOP konjakkia, yksi skottilainen viski ja yksi pullo shampanjaa.

Nuo väkevät kuluvat niin hitaasti että niiden määrä tahtoo aina ennemminkin kasvaa kun mies saa joksikin lahjaksi uuden ennen kuin edellinen on juotu. Shampanja odottelee seuraavaa hääpäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuiva kuohari ja yksi valkoviini.

Vierailija
24/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Viimeiset join viime yönä ja nyt laitoin viestiä pomolle, että olen tänään sairauslomalla. 

Vierailija
25/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 40 pulloa, pari on avattuja.

Mies saa töistä usein yhteistyötahoilta lahjaksi pullollisen alkoholia mutta kulutus on meillä niin vähäistä että määrä tuntuu vaan lisääntyvän koko ajan vaikka annamme niitä eteenpäin.

Vierailija
26/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pullo kallista viskiä ( avaamaton), puoli pulloa halvempaa viskiä, rommia puoli pulloa, jaloviinaa 1 täysi pullo, 2 isoa pulloa brandya, iso pullo vodkaa, taskumattipullo ouzoa. Meillä ei juuri osteta itse mitään, paitsi tuo rommi on hyvä flunssalääke. Ollaan siis saatu lahjoja, tuliaisia.

Vierailija
27/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa laskea, mutta paljon, kymmeniä väkeviä, joita juuri kukaan ei juo. Viinikellari aika täynnä, olisko jotain 400-600 pulloa, mutta ne ovat viinejä ja shampanjoita, ei viinoja, joita tässä kysyttiin.

Vierailija
28/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 litra vodkaa, 1 punaviinipullo ja 0,5l tummaa rommia. Normaalisti ei ole juomatonta, mutta noi jäi synttäreiltä pari kk sitten. Tai viini oli synttärilahja. Vodkapullon annan lahjaksi eteenpäin pariskunnalle, joka sitä arvostaa ja aikoo käyttää. Rommi varmaan menee totiin pitkin talvea.

Vierailija
29/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon. Ei ole kyllä minun vaan kumppanin. Eri viskejä noin 10 pulloa, Bacardia tummaa ja vaaleaa, votkaa 5 pulloa + kaiken maailman muita pulloja. 

Kumppani saanut tuliaisiksi mutta juo vain kaksi kertaa vuoteen alkoholia ja minä en ollenkaan.

Vierailija
30/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 litra vodkaa, 1 punaviinipullo ja 0,5l tummaa rommia. Normaalisti ei ole juomatonta, mutta noi jäi synttäreiltä pari kk sitten. Tai viini oli synttärilahja. Vodkapullon annan lahjaksi eteenpäin pariskunnalle, joka sitä arvostaa ja aikoo käyttää. Rommi varmaan menee totiin pitkin talvea.

Tummasta rommista tulikin mieleen, että viikonlopun jälkkäriksi voisi tehdä bananas fosterin.

Vierailija
31/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon (n.40 pulloa väkeviä, kotiviiniä 100-150 pulloa) itse emme juo "kirkasta", yleensä olutta, lonkeroa ja viiniä. - Voin ottaa yhden, toisen tai olla ottamatta. Itselläni ei viina/alkoholi polttele kaapissa. -

Vierailija
32/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenttua myrskykeìttimeen ja tahranpoistoon on ehkä pari desilitraa. Meillä ei harrasteta alkoholismia.

Vierailija
33/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin meillä on alkoholia, kun kutsun vieraita ja haen ruokaan sopivan viinipullon. Jouduin ostamaan vakuumikorkkeja, ettei tarvitse juoda jämiä samana päivänä.

En ymmärrä tuota alkoholiharrastusta yhtään. Pelkäättekö, että viina loppuu maailmasta?

Vierailija
34/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä kaks pulloa ja kolme litraa jäägeriä jotka on saatu lahjaksi.

Vierailija
35/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla polttelee liikaa kiusaksi asti jos talossa alkoa, niin helpompi ostaa vain tarpeeseen ettei mene höpöksi.

Vierailija
36/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wermuntia olisi pullo.

Vierailija
37/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pullo ruotsalaista sitruunaviinaa, sain sen lahjaksi viisi vuotta sitten. Jossain vaiheessa oli enemmän lahjaksi saatuja avaamattomia pulloja, annoin ne kavereille/pois.

En pahemmin juo alkoholia.

Vierailija
38/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 20 litraa osa 40% osa 50%

Vierailija
39/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limoncelloa, slivovitsia ja palincaa löytyy. Hedelmäviinat ovat se mun juttu.

Vierailija
40/47 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. En mä osta ruokaakaan kaappiin homehtumaan vaan käytettäväksi.

Kyllä on olemassa myös juomia (lähinnä kalliimmat viinit) joita ei ole tarkoituskaan juoda kuin vasta 10-30 vuoden päästä ostohetkestä.

Ei sillä, että pitäisin vauvapalstalaista kohderyhmänä (itsekään en ole), pikku sivuhuomio vain. Kalliimmissa kodeissa on ihan kellarit näille juomille joissa on tasainen matala lämpötila ja korkea kosteus kypsytystä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän