Miksi Tumppi lÀpsii Saulia polvelle?
Kommentit (41)
KyllÀ tuo Trump tuo piristystÀ politiikkaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittÀÀ.
VÀhÀttelee toista. Psykologista sodankÀyntiÀ. NÀyttÀÀ tuolla taputtamisella, ettÀ kuka on isÀ. Toisesta ei ole vastusta hÀlle. Toverillisuus on tuosta kaukana. Kaveria taputetaan aina olkapÀÀlle tai selÀlle.
Olevinaan kavereita. My ass đ
Niin ja kosketteli myös Ellua selkÀÀn. KyllÀ Tumppi vÀhÀtteli nyt Salea, mutta Sale sai pisteet. Viisas vaikenee.
Trumpista nyt kukaan ota selvÀÀ. Seuraavalla kerralla saattaa antaa kielarin. SiinÀhÀn sitÀ mitattaisiin Salen sietokykyÀ.
Onhan Trump kutitellut Macronia leuan alta. Trump on etevÀ mies, joka osaa saada vastustajansa nÀyttÀmÀÀn naurunalaisilta. Olen myös vaikuttunut Trumpin fyysisestÀ koosta. Pikku-sauli jÀi kirjaimellisesti hÀnen varjoonsa.
Joka itsensÀ ylentÀÀ, hÀnet alennetaan. Trump yrittÀÀ tehdÀ itsestÀÀn ISON. Sale ja Putte on hyvissÀ vÀleissÀ. Sale on oikeastaan kaikkien kaveri.
Olisiko niitÀ brother from another -juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kyllÀ sirkus ja marakatti.
Semmoista se on taalla USAssa joka paiva, te ette kaikkea nae. Oli paha paiva Suomen presidentin tulla vierailulle. Eraan talk shown juontaja sanoi etta Trump on ollut kuin vanha kissa kun taloon tuodaan uusi kissa.
Minulla ei ole kissoja joten en tieda mutta aika hyvin han naytteli.
Totta. Trump kyllÀ sÀhisi ja murisi kissan tavoin. Sylki lensi.
Vierailija kirjoitti:
Trumpista nyt kukaan ota selvÀÀ. Seuraavalla kerralla saattaa antaa kielarin. SiinÀhÀn sitÀ mitattaisiin Salen sietokykyÀ.
Niin ja mainosti, ettÀ Sale hoitaa hommat. Trump In fantasiaa.
âAnteeksi Suomi. Tervetuloa painajaiseemmeâ,
.
Hitto minÀ olen nauranut taas noille ihmisten kommenteille ja Saulin ilmeille. KyllÀ se on aina niin hauskaa, kun Sauli ja Trump tapaavat. Saa nauraa vedet silmissÀ.
Saulin ei tarvitse olla kuin hiljaa ja nĂ€yttÀÀ niin Ă€lykkÀÀltĂ€. Puttea varmaan huvittaa. Putte on kertonut, ettĂ€ VenĂ€jĂ€ aikoo sekaantua seuraaviinkin Yhdysvaltojen pressanvaaleihin. đ