Miksi Tumppi läpsii Saulia polvelle?
Kommentit (41)
Kyllä tuo Trump tuo piristystä politiikkaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää.
Vähättelee toista. Psykologista sodankäyntiä. Näyttää tuolla taputtamisella, että kuka on isä. Toisesta ei ole vastusta hälle. Toverillisuus on tuosta kaukana. Kaveria taputetaan aina olkapäälle tai selälle.
Olevinaan kavereita. My ass 🙄
Niin ja kosketteli myös Ellua selkään. Kyllä Tumppi vähätteli nyt Salea, mutta Sale sai pisteet. Viisas vaikenee.
Trumpista nyt kukaan ota selvää. Seuraavalla kerralla saattaa antaa kielarin. Siinähän sitä mitattaisiin Salen sietokykyä.
Onhan Trump kutitellut Macronia leuan alta. Trump on etevä mies, joka osaa saada vastustajansa näyttämään naurunalaisilta. Olen myös vaikuttunut Trumpin fyysisestä koosta. Pikku-sauli jäi kirjaimellisesti hänen varjoonsa.
Joka itsensä ylentää, hänet alennetaan. Trump yrittää tehdä itsestään ISON. Sale ja Putte on hyvissä väleissä. Sale on oikeastaan kaikkien kaveri.
Olisiko niitä brother from another -juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kyllä sirkus ja marakatti.
Semmoista se on taalla USAssa joka paiva, te ette kaikkea nae. Oli paha paiva Suomen presidentin tulla vierailulle. Eraan talk shown juontaja sanoi etta Trump on ollut kuin vanha kissa kun taloon tuodaan uusi kissa.
Minulla ei ole kissoja joten en tieda mutta aika hyvin han naytteli.
Totta. Trump kyllä sähisi ja murisi kissan tavoin. Sylki lensi.
Vierailija kirjoitti:
Trumpista nyt kukaan ota selvää. Seuraavalla kerralla saattaa antaa kielarin. Siinähän sitä mitattaisiin Salen sietokykyä.
Niin ja mainosti, että Sale hoitaa hommat. Trump In fantasiaa.
”Anteeksi Suomi. Tervetuloa painajaiseemme”,
.
Hitto minä olen nauranut taas noille ihmisten kommenteille ja Saulin ilmeille. Kyllä se on aina niin hauskaa, kun Sauli ja Trump tapaavat. Saa nauraa vedet silmissä.
Saulin ei tarvitse olla kuin hiljaa ja näyttää niin älykkäältä. Puttea varmaan huvittaa. Putte on kertonut, että Venäjä aikoo sekaantua seuraaviinkin Yhdysvaltojen pressanvaaleihin. 😆