Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisistä on tullut liian nirsoja parisuhteeseen

Vierailija
02.10.2019 |

Sinisilmäisesti ja naiivisti ollaan vain sen alkuhuuman perässä ja heti jos alkaa näyttämään siltä että elämä käy arkiseksi ja vähän tylsäksikin, erotaan. Nykyään erotaan todella helposti. Jotkut harrastavat jopa vain treffailua eikä haluta kuitenkaan toiseen sitoutua... sitten kun pitäisi alkaa perustaa perhe niin juna on mennyt ohi jo.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein niele tuota iänikuista jauhantaa siitä, että nykyään erotaan heti kun arki alkaa. Tosiasiassahan kukaan ei voi koskaan tietää eron todellisia syitä, ulkoapäin on helppo huudella. Suomalaiset miehet ovat esimerkiksi Euroopan väkivaltaisimpia naisia kohtaan. Kaikki erot eivät tietenkään johdu väkivallasta, mutta helposti siitä johtuvatkin erot laitetaan ulkopuolisten silmissä siihen kategoriaan että erosivat kun alkuhuuma loppui. Tiivistettynä: sinä et voi sitä tietää.

Onko kellään mitään lähdettä heittää tuohon älyttömään väitteeseen?

Onko sinulla jotain lähdettä väitteelle, että suomalaiset miehet ovat Euroopan väkivaltaisimpia? Vai onko kyse tilastoidusta väkivallasta? Miten luulet väkivaltaa tilastoitavan Etelä- ja Itä-Euroopassa?

Vierailija
22/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että olen liian nirso miesten suhteen. Minulle kelpaa vain sellainen mies kuin itse haluan, eikä ole vaatimukset täyttävää miestä löytynyt. Joten pysyn suosiolla sinkkuna ja elän selibaatissa, koska mitkään yhden yön jutut ei kiinosta.

T: nainen

Minulla 44-v miehellä on sama tilanne. En löydä sellaista naista, joka minulle kelpaisi ja olen myös selibaatissa, koska en harrasta yhden yön juttuja. Olen loppuelämäni yksin, koska tässä iässä on mahdoton löytää sellaista naista, josta pitäisi.

Jännä että viestisi sai alapeukun. Arvostan kaltaisiasi naisia ja miehiä <3

Mitä arvostettavaa näet ihmisissä, jotka 44 vuoden iässä lyövät hanskat tiskiin kun ovat vakuuttuneita että eivät voi mitenkään löytää ketään kelvollista? Eikä edes seksi kelpaa. Pystyyn kuollut tuollainen ihminen minusta on.

Arvostan itseäni ja arvostan kaltaisiani. Tosiasiat on hyvä tunnustaa. Hedonistista seksiä on maailma pullollaan, itsessäni se aiheuttaa puistatuksia, en harrasta.

Kumppania on ymmärrettävästi vaikea löytää jos seksiä inhoaa noin paljon. Sääli.

Seksi kenen tahansa kanssa on mielestäni sääli, mutta kukin tyylillään. Itse en arvosta ympäriinsä sekstailijoita, ja siten en myöskään itse ole sellaiseen sotkeutunut. Tuskin tosiaan yli nelikymppisenä tässä enää asian suhteen muutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alkuhuuman perässä. En vain halua tehdä mitään kompromisseja ajankäytön tai minkään muunkaan asian suhteen toisen ihmisen miellyttämiseksi. 

Vierailija
24/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että olen liian nirso miesten suhteen. Minulle kelpaa vain sellainen mies kuin itse haluan, eikä ole vaatimukset täyttävää miestä löytynyt. Joten pysyn suosiolla sinkkuna ja elän selibaatissa, koska mitkään yhden yön jutut ei kiinosta.

Kun on ollut pidempään sinkkuna, niin sitä tottunut junailemaan asiat omalla tavallaan eikä tarvitse neuvotella kenenkään kanssa miten käyttää aikansa ja rahansa tai mihin harrastuksiin haluaa keskittyä eikä siitä kärsi kukaan sivullinen. Vanhemmiten sitä ei myöskään enää rakastu tai ihastu niin voimakkaasti kehenkään naisen, että kokisi tarpeelliseksi mullistaa omaa elämänsä aivan kuin kyseessä olisi tunnetason vallankumous.

Lisäksi on olemassa yksi hyvin tunnettu keino miten ne seksuaaliset tarpeet voi hoitaa ilman mitään rasittavia ihmissuhdesotkuja. Minusta on sinällään ihan mukava jutella erilaisten ihmisten kanssa, mutta en tunne heteromiehenä mitään erityistä tarvetta asua yhdessä jonkun naisen kanssa enkä ole luonteeltani  mikään hyväksikäyttäjä.

Vierailija
25/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettä odotteleva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein niele tuota iänikuista jauhantaa siitä, että nykyään erotaan heti kun arki alkaa. Tosiasiassahan kukaan ei voi koskaan tietää eron todellisia syitä, ulkoapäin on helppo huudella. Suomalaiset miehet ovat esimerkiksi Euroopan väkivaltaisimpia naisia kohtaan. Kaikki erot eivät tietenkään johdu väkivallasta, mutta helposti siitä johtuvatkin erot laitetaan ulkopuolisten silmissä siihen kategoriaan että erosivat kun alkuhuuma loppui. Tiivistettynä: sinä et voi sitä tietää.

Onko sinulla jotain lähdettä väitteelle, että suomalaiset miehet ovat Euroopan väkivaltaisimpia? Vai onko kyse tilastoidusta väkivallasta? Miten luulet väkivaltaa tilastoitavan Etelä- ja Itä-Euroopassa?

Tästä tuli radiomainos joskus. Suomessa naisia kuolee Euroopan eniten kumppaneidensa toimesta.

Vierailija
26/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan ihmisten ei ole enää pakko avioitua tai edes asua yhdessä pysyäkseen elossa. Hyvä.

Vierailija
27/35 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suomalaiset naiset helpoimpia kaadettavia. Ihmekkö tuo jos vaki partneria ei löydy.

Vierailija
28/35 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen miehet on lähteneet hauskemman elämän perässä tai eläneet sitä perhearjen ohessa siihen paljoa puuttumatta.

Naiset ei ole enää taloudellisesti riippuvaisia ja eikä tämmöistä tarvi enää sietää

Vierailija
29/35 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ihmiset ole tulleet nirsoiksi vaan parisuhteelta ei aina saada sitä, mitä parisuhteelta odotetaan. Aiemminhan syyt parisuhteen muodostamiseen olivat turvallisuus ja materia. Yksin ei ollut mahdollisuutta saada haluamiaan asioita. Nykyisin ihmiset tyytyvät mieluummin pienempään asuntoon ja nauttivat elämästään kuin menevät parisuhteeseen vain pelkän omakotitalon, kahden lapsen, farmariauton ja kultaisennoutajan vuoksi. Parisuhteen pitää siis edelleenkin tehdä elämästä parempaa kuin mitä sinkkuelämä on. Monilla tekeekin eikä hyvästä parisuhteesta erotakaan. Jos ei kuitenkaan löydy puolisoa, jonka kanssa syntyisi hyvä parisuhde, ollaan mieluummin sinkkuja. Ei arkistä elämää ja tylsyyttä ole tarpeen jakaa toisen kanssa, niistä selviää ihan yksinkin. 

Vierailija
30/35 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioittelu on taitolaji kirjoitti:

Koskee vain pientä osaa ihmisistä. Moni ei löydä minkäänlaista kumppania etsimisestä huolimatta. Puhumattakaan niistä, jotka eivät halua edes deittailla.

Niin, koska siellä vastapuolella on paljon näitä, jotka haluaa vaan pitää vähän hauskaa. Se kun ei lue otsassa, että näkisi heti, et toi ei oo tosi tarkoituksella liikkeellä.

Vierailija
31/35 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... no onneksi nykyään ei ole pakko taloudellisten tai sosiaalisten syiden takia "tyytyä johonkin" vaan voi joko etsiä sitä Oikeaa tai olla keskenänsä, kummassakaan ei ole mitään vikaa. Ja kyllähän noita vakiintuneita pareja vieläkin on pilvin pimein.

Vierailija
32/35 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Välillä tosin tekisi mieli seksiä niin hitosti. Uskon että joku yhden illan juttu kuitenkin vain kaduttaisi.

Vierailija
33/35 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettä odotteleva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rauhoittaako mieltäsi jotenkin jos Suomi on "vain" väkivaltaisin maa niistä joissa sitä luotettavasti tilastoidaan?

Vierailija
34/35 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/35 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut pidempään sinkkuna, niin sitä tottunut junailemaan asiat omalla tavallaan eikä tarvitse neuvotella kenenkään kanssa miten käyttää aikansa ja rahansa tai mihin harrastuksiin haluaa keskittyä eikä siitä kärsi kukaan sivullinen. Vanhemmiten sitä ei myöskään enää rakastu tai ihastu niin voimakkaasti kehenkään naisen, että kokisi tarpeelliseksi mullistaa omaa elämänsä aivan kuin kyseessä olisi tunnetason vallankumous.

Lisäksi on olemassa yksi hyvin tunnettu keino miten ne seksuaaliset tarpeet voi hoitaa ilman mitään rasittavia ihmissuhdesotkuja. Minusta on sinällään ihan mukava jutella erilaisten ihmisten kanssa, mutta en tunne heteromiehenä mitään erityistä tarvetta asua yhdessä jonkun naisen kanssa enkä ole luonteeltani  mikään hyväksikäyttäjä.

Tämä. Välillä sitä kyllä ihmettelee että kun nuorempana oli hirveä hinku pariutua vaikka elämä ei ollut mitenkään koossa, niin sen kaaoksen halusi jakaa jonkun kanssa ja kummankaan elämään se ei lisäarvoa sitten tuonut. Vanhemmiten on elämä koossa ja kaikkeen ihan tyytyväinen näinkin ja nyt ei ole enää haluja ottaa lisää "työtä" tähän parisuhteen muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan