Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisistä on tullut liian nirsoja parisuhteeseen

Vierailija
02.10.2019 |

Sinisilmäisesti ja naiivisti ollaan vain sen alkuhuuman perässä ja heti jos alkaa näyttämään siltä että elämä käy arkiseksi ja vähän tylsäksikin, erotaan. Nykyään erotaan todella helposti. Jotkut harrastavat jopa vain treffailua eikä haluta kuitenkaan toiseen sitoutua... sitten kun pitäisi alkaa perustaa perhe niin juna on mennyt ohi jo.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

# yleistetäänräikeästi

Vierailija
2/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#olensenarvoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on jos joku haluaa vain pitää hauskaa? Kunhan muistaa kertoa aikeistaan suoraan tapaamisen yhteydessä niin en näe hauskanpidossa mitään väärää.

Ite en halua naimisiin enkä perustaa perhettä. Seksiä olen kuitenkin vailla ;)

Vierailija
4/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee vain pientä osaa ihmisistä. Moni ei löydä minkäänlaista kumppania etsimisestä huolimatta. Puhumattakaan niistä, jotka eivät halua edes deittailla.

Vierailija
5/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta opittua.

Sinccis

Vierailija
6/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tossa perää. Erotaan koska ei kestetä tavallista harmaata arkea.

Vierailija
7/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun yleistetään, pitää pystyä esittämään myös lähteitä; tilastoja, tutkimuksia jne. Tai sitten pitää keskustella ilman yleistämistä jakamalla ihan omia, henkilökohtaisia kokemuksia.

Ei voi yleistää ilman jompaa kumpaa eli väittämällä jotain, mille ei ole mitään lähteitä.

Vierailija
8/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain varmasti totta. Varsinkin nuorten keskuudessa tapahtuu nirsoilua erilaisten somejen ansiosta. Onhan se "helppoa" valikoida sieltä instagramien ja muiden sovellusten maailmasta ne parhaimman näköiset ja muutenkin kiinnostavimman oloiset ihmiset. Tavallaan kaikki on tarjolla sitä kautta. Harvalla kuitenkaan on mahdollisuuksia niihin kauniisiin tai komeisiin ihmisiin, mutta silti niiden perään on helppo ja mukava haaveilla. Ja jos ei jotain "täydellistä" ihmistä saa, niin parin klikkauksen päässä onkin jo seuraava kohde. Samojen klikkausten takana on irtosuhteetkin jos seksi on se mitä kaipaa. Ilman someja homma olisi vähän eri kun jollain tavalla pitäisi tuntea se mahdollinen kumppani ennestäänkin. Somejen ansiosta ihastutaan ulkokuoreen ja sitten petytään. 

Terveisin Naispelko26

Vierailija
9/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että olen liian nirso miesten suhteen. Minulle kelpaa vain sellainen mies kuin itse haluan, eikä ole vaatimukset täyttävää miestä löytynyt. Joten pysyn suosiolla sinkkuna ja elän selibaatissa, koska mitkään yhden yön jutut ei kiinosta.

T: nainen

Vierailija
10/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että olen liian nirso miesten suhteen. Minulle kelpaa vain sellainen mies kuin itse haluan, eikä ole vaatimukset täyttävää miestä löytynyt. Joten pysyn suosiolla sinkkuna ja elän selibaatissa, koska mitkään yhden yön jutut ei kiinosta.

Minulla 44-v miehellä on sama tilanne. En löydä sellaista naista, joka minulle kelpaisi ja olen myös selibaatissa, koska en harrasta yhden yön juttuja. Olen loppuelämäni yksin, koska tässä iässä on mahdoton löytää sellaista naista, josta pitäisi.

Vierailija
11/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3

Vierailija
12/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla 44-v miehellä on sama tilanne. En löydä sellaista naista, joka minulle kelpaisi ja olen myös selibaatissa, koska en harrasta yhden yön juttuja. Olen loppuelämäni yksin, koska tässä iässä on mahdoton löytää sellaista naista, josta pitäisi.

Jännä että viestisi sai alapeukun. Arvostan kaltaisiasi naisia ja miehiä <3

Vierailija
13/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain varmasti totta. Varsinkin nuorten keskuudessa tapahtuu nirsoilua erilaisten somejen ansiosta. Onhan se "helppoa" valikoida sieltä instagramien ja muiden sovellusten maailmasta ne parhaimman näköiset ja muutenkin kiinnostavimman oloiset ihmiset. Tavallaan kaikki on tarjolla sitä kautta. Harvalla kuitenkaan on mahdollisuuksia niihin kauniisiin tai komeisiin ihmisiin, mutta silti niiden perään on helppo ja mukava haaveilla. Ja jos ei jotain "täydellistä" ihmistä saa, niin parin klikkauksen päässä onkin jo seuraava kohde. Samojen klikkausten takana on irtosuhteetkin jos seksi on se mitä kaipaa. Ilman someja homma olisi vähän eri kun jollain tavalla pitäisi tuntea se mahdollinen kumppani ennestäänkin. Somejen ansiosta ihastutaan ulkokuoreen ja sitten petytään. 

Terveisin Naispelko26

Montako kertaa olet ollut treffeillä?

Vierailija
14/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutin kun en oikein ymmärrä miksi pitää marttyyrina sanoa että MAHDOTON löytää naista josta pitää. Vai onko mieluinen nainen joku alle 18-vuotias niin että oma ikä luo esteen?

Vierailija
15/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä arvostettavaa näet ihmisissä, jotka 44 vuoden iässä lyövät hanskat tiskiin kun ovat vakuuttuneita että eivät voi mitenkään löytää ketään kelvollista? Eikä edes seksi kelpaa. Pystyyn kuollut tuollainen ihminen minusta on.

Vierailija
16/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutin kun en oikein ymmärrä miksi pitää marttyyrina sanoa että MAHDOTON löytää naista josta pitää. Vai onko mieluinen nainen joku alle 18-vuotias niin että oma ikä luo esteen?

Kovasti oletat että kirjoittaja olisi marttyyri tai että ei olisi suorastaan mahdotonta löytää naista josta pitää. En minäkään ole löytänyt, ja olen myös yli nelikymppinen mies. Kaikille nämä asiat eivät ole helppoja.

Vierailija
17/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä arvostettavaa näet ihmisissä, jotka 44 vuoden iässä lyövät hanskat tiskiin kun ovat vakuuttuneita että eivät voi mitenkään löytää ketään kelvollista? Eikä edes seksi kelpaa. Pystyyn kuollut tuollainen ihminen minusta on.

Arvostan itseäni ja arvostan kaltaisiani. Tosiasiat on hyvä tunnustaa. Hedonistista seksiä on maailma pullollaan, itsessäni se aiheuttaa puistatuksia, en harrasta.

Vierailija
18/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein niele tuota iänikuista jauhantaa siitä, että nykyään erotaan heti kun arki alkaa. Tosiasiassahan kukaan ei voi koskaan tietää eron todellisia syitä, ulkoapäin on helppo huudella. Suomalaiset miehet ovat esimerkiksi Euroopan väkivaltaisimpia naisia kohtaan. Kaikki erot eivät tietenkään johdu väkivallasta, mutta helposti siitä johtuvatkin erot laitetaan ulkopuolisten silmissä siihen kategoriaan että erosivat kun alkuhuuma loppui. Tiivistettynä: sinä et voi sitä tietää.

Onko kellään mitään lähdettä heittää tuohon älyttömään väitteeseen?

Vierailija
19/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on ehkä ongelmia sitoutumisen ja parisuhteen arjen ongelmien kanssa, mutta hyvin useilla ei ole. Hyvin monet osaavat puhua tuntemuksistaan, ajatuksistaan ja toiveistaan. He haluavat myös, että parisuhteen toinen osapuoli tuntee olevansa rakastettu ja tärkeä. He osaavat selvittää ongelmia ja eivät pelkää arkea, vaan tekevät töitä onnellisuutensa ja hyvän parisuhteen eteen. Joskus jopa liian kauan.

Näin ainakin minun laajassa tuttava- ja ystäväpiirissäni.

Vierailija
20/35 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan itseäni ja arvostan kaltaisiani. Tosiasiat on hyvä tunnustaa. Hedonistista seksiä on maailma pullollaan, itsessäni se aiheuttaa puistatuksia, en harrasta.

Kumppania on ymmärrettävästi vaikea löytää jos seksiä inhoaa noin paljon. Sääli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan